Marc Dullaert moet blijven als Kinderombudsman


Gast

#5026

2016-02-04 09:58

Dullaert is juist zo' n goede om udsman Ik zou willen dat van Zutphen opstapt Typisch weer een geval van regentendom, elkaar de hamd boven het hoofd houden, typich VVD gedrag Schandalig dat dit zo maar kan Ik ben woedend op politici Onbetrouwbare mensen. Zeker de laatste tijd

Gast

#5027

2016-02-04 10:01

Merkwaardig dat iemand die het werk goed doet moet wijken voor de grillen van een ander.

Gast

#5028

2016-02-04 10:01

Ik ben diep teleurgesteld dat zon goede kinderombudsman wordt weggebonjourd omdat hij te eigenzinnig is Dat is juist zon goede eigenschap Diep diep teleurgesteld

Gast

#5029

2016-02-04 10:04

Het machtsmisbruik in die VVD -politiek moet ophouden: Halbe heeft v. Zutphen aangesteld onder voorwaarden ?! - omdat A. Brenninkmeijer tbv burgers teveel macht kreeg - m.n. over o.a. systeem-schijnbankconstructies zoals o.a. zorgverzekeraars;
het is al 7 jaar duidelijk dat VVD geen burgers vertegen- woordigd maar als melkkoeien Nederland BV inzet. Er is al geen rechtsstaat meer tbv gewone burgers dankzij VVD F. Teeven; door nu kinderombudsman te dumpen maakt v. Zutphen de eigen vercorrumpeerde kleur zichtbaar. Er lopen duizenden kinderen volledig ontheemd in Europa zonder enige bescherming & recht. VVD & v. Zutphen couldn't care less, blijkt nu & voert een strijd om de hegemonie van het instituut over de ruggen van deze kinderen - onacceptabel & schaamteloos

Gast

#5030

2016-02-04 10:08

Marc Dullaert doet zijn werk goed, toont iniatief, maakt openbaar het onrecht wat kinderen worden aangedaan.

Gast

#5031

2016-02-04 10:10

Omdat ik de indruk heb dat Marc Dullaert zijn taak in volle onafhankelijkheid zeer goed vervult. Bovendien vind ik het onbegrijpelijk dat het werk van deze man die zoveel kennis heeft en internationaal vertrouwen geniet, geblokkeerd wordt op het moment dat er 10.000 migrantenkinderen vermist worden.
Ik vind het onacceptabel dat de volksvertegenwoordiging de andere kant opkijkt bij deze gebeurtenis en zich daar met formele argumenten uit praat.

Gast

#5032

2016-02-04 10:12

Niet te geloven weer wat een misbruik van macht, de kinderombudsman doet het beter dan de ombudsman en moet daarom vertrekken om plaats te maken voor een jaknikker "eigen"
teamplayer/zakkenvuller wellicht, weg ombudsman is beter.

Gast

#5033

2016-02-04 10:16

D. stelt belangrijke problemen van kinderen aan de orde.

Gast

#5034

2016-02-04 10:21

vanwege de manier waarop de nieuwe ombudsman de pers negeerde en ontliep is deze nieuwe ombudsman al ongewenst voor deze taak,.
nog belangrijker is dat de heer dullaert zijn ambt uitstekend beoefent.

Gast

#5035

2016-02-04 10:23

Kinderen hebben de eerste rechten om een goede jeugd te
leven .

Gast

#5036

2016-02-04 10:24

Marc Dullaert is iemand die de doofpotten cultuur over het kindermisbruik kan aanpakken en heeft naar mijn mening wel een Echt groot Hart om op te komen voor de kinderen in Nood! ! Hij zal niet schromen om de vieze praktijken binnen de jeugdzorg en ggz ook openbaar te maken en aan te pakken! ! De stijging van de Suïcide gevallen in het land naar 6 mensen per dag zijn hier aan te relateren, politiek, Justitie en toezichthouders kijken weg! !! De grootste beerput in het land waar de misbruikers elkaar beschermen! !!

Gast

#5037

2016-02-04 10:26

Omdat we een kinderombudsman nodig hebt die niet naar de pijpen van de,regering danst.
Niels1969
Gast

#5038 Vechten

2016-02-04 10:30

Ik heb deze petitie ondertekend omdat ik zelf in een vechtscheiding zit en de moeder zogenaamd alles uit naam van de kinderen doet terwijl ze alleen maar aan zichzelf denkt... Mijn kinderen lijden hier verschrikkelijk onder en hebben hun vader al 4 maanden niet meer gezien... de instanties geloven alle leugens van de moeder en de vader is vogelvrij verklaard... ik wil geen strijd en ben mij nu al 2 jaar lang aan het verdedigen tegen alles wat ze inbrengt... hier lijden mijn kinderen verschrikkelijk onder... Laat de ouders die de kinderen als schaakstuk gebruiken eens de verantwoordelijkheid voor de kinderen oppakken en niet alleen maar aan zichzelf denken, dit is pure kindermisbruik... Laat alstublieft de instanties zoals Save en de Raad van Kinderbescherming eens aan waarheidsonderzoek gaan doen en niet zomaar klakkeloos alles van ouders (en dan met name de moeders) aannemen... dit moet strafbaar worden... dat is de enige manier dat er nog kans is dat ouders normaal kunnen gaan doen en meer respect krijgen voor elkaar en de kinderen .... Kinderen horen terug te kunnen kijken op een mooie jeugd en niet de smet van vechtende ouders mee te krijgen... Juist Marc Dullaert zag alles helder en ziet wat er allemaal mis is hier in Nederland .... Kinderen zijn de dupe van vechtende ouders ....... Stop met het kind als schaakstuk te gebruiken!!!


Gast

#5039

2016-02-04 10:33

Dullaert heeft goed werk gedaan. De nationale ombudsman schaadt de positie van Nederland omdat Dullaert een internationale positie bekleedt. De nationale ombudsman stelt zich zeer autoritair op.

Gast

#5040

2016-02-04 10:41

De man verricht prima werk! Belachelijk dat een iemand kan beslissen of hij kan blijven of niet.

Gast

#5041

2016-02-04 10:44

Jammer dat deze petitie (waarschijnlijk per abuis) geplaatst is op een commerciele website met veel reclames die mensen zullen afschrikken te ondertekenen. Volgende keer dus bij https://petities.nl/ !

Gast

#5042

2016-02-04 10:45

Ik vind het onvoorstelbaar dat er geen reden wordt gegeven van dit gedwongen vertrek. Deze nieuwe nationale ombudsman schendt hierbij bij voorbaat mijn vertrouwen in hem.

Gast

#5043

2016-02-04 10:47

Een goede kinderombudsman moet het veld ruimen, Onbegrijpelijk. Wat een raar systeem leven wij in, de goede moeten altijd gaan. En wie zijn de dupe? Juist de kinderen !

Gast

#5044

2016-02-04 10:50

Dullaert moet blijven, er is geen enkele reden voor zijn vertrek.

Gast

#5045

2016-02-04 10:51

moet ik dat nog uitleggen dan ???!!

rechten van kinderen moeten helaas bewaakt worden !!!!!!!!!

Gast

#5046

2016-02-04 10:51

Eindelijk iemand die naar voren treedt om op te komen voor deze kwetsbare groep. Zij hebben iemand nodig die hun belangen in de openbaarheid behartigd zonder een blad voor de mond te nemen. Van mij mag hij blijven, hij doet zijn werk goed!

Gast

#5047

2016-02-04 10:51

Dullaert doet zijn werk prima. Van Zutphen kan beter vertrekken nadat hij deze crisis heeft veroorzaakt.

Gast

#5048

2016-02-04 10:51

Een uitzonderlijk goede kinderombudsman. De nationale ombudsman zou toch in staat moeten zijn om over zijn eigen schaduw heen te stappen zeker in het belang van de burgers die hij zou moete beschermen tegen willekeur.

Gast

#5049

2016-02-04 10:52

Het ligt toch vast dat er ook een kinderombudsman behoort te functioneren en onze huidige de heer Dullaert functioneert toch goed.

Gast

#5050

2016-02-04 10:52

Een heel belangrijke functie die nu goed vervuld wordt.