Steun Jitse Akse
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Hypocrisie ten top!
#9921: tk - Hypocrisie ten top!
Ha, vriendje van Gretta Duisenberg.
Hij mag absoluut niet vervolgd worden!
Re:
mee eens! met 'straf' zal het wel meevallen, 'een getuige is geen getuige' en hier zijn helemaal geen getuigen...
maar het OM is 'van god los' als het een showcase maakt van de vervolging van Akse en niet onze lekkende, liegende en shredderende politici vervolgt. waarvan akte
IS is een zeer groot gevaar voor de wereld en dient uit de weg geruimd te worden.Jitse, je bent mij held. Fijn dat deze petitie op touw is gezet, nu hopen dat het helpt.
Dat wat jij hebt gedaan voor volk en vaderland,dat zal niet een zo'n zwartrok die je nu aanklaagd jou nadoen.
Nee,dat spul zou opgeruimt moeten worden,want zij zijn zich bewust van de macht die ze hebben.
Alleen gebruiken ze die verkeerd,want het is wegkijken van al het kwaad wat de moslims uithalen in ons eens zo mooie Nederland,maar een gemakkelijke prooi ben jij voor hen.
Maar ik heb een advies,laat hen maar bewijzen wat jij hebt gedaan,en verder,mondtje dicht,en lekker slapen.
Deze beste man heeft in ieder geval zijn steentje bijgedragen.
Het zou belachelijk zijn als ze deze man straffen .Vechten tegen TERRORISTEN( want dat zijn het), zou beloond moeten worden . iedereen die een IS,er of iemand van een andere terroristiche organisatie neerlegt zou gewoon een ton moeten ontvangen en een handdruk van de koning i.p.v vrachten met geld weg te gooien aan asielzoekers die geen respect voor onze samenleving hebben en aanrandingen , verkrachtingen en ander krimineel gedrag vertoond .
Ik heb deze petitie getekend om dat ik heel dapper van jou vind dat je daar heen bent gegaan ( ik ben weliswaar 8 jaar Militair geweest maar verder als een gedachte kom ik niet).
Na doorgeslagen bezuinigingen op defensie en politie kan zij haar taken niet meer kunnen vervullen, en zullen er meer mensen zijn die zelf het hef in handen gaan nemen. Op allerlei vlakken
Ik vind ook niet dat jij daar voor gestraft moet worden, het zou ook de wereld op zijn kop zijn, wand jihad, Isis strijders worden in Nederland niet gestraft.
Hopelijk word de Haagse politiek wakker geschut en dat het toch echt tijd word om serieus meer geld voor Defensie en Politie. En onderhand wat krachtige besluiten worden genomen door het kabinet (in plaats van bang te zijn voor de nieuwe tweede kamer verkiezingen).
Sorry Jitse voor het politiek geleuter, maar dank zij jou komen we misschien een stapje dichter bij.
Jitse je bent een van onze helde geworden.
Veel sterkte toe gewenst de komende tijd (je weet hoe ze Nederland kunnen zijn!!!)
Strijden tegen terreur is geen misdaad!
| This discussion has been closed. |