Steun Jitse Akse

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Steun Jitse Akse.


Gast

#9576

2016-01-18 01:34

There's only one question, why do they want to prosecute someone doing a good job?

Gast

#9577

2016-01-18 01:36

Wat een stelletje bloeddorstige idioten hier. Deze man verdient natuurlijk geen lintje. Als het mogelijk zou zijn om bewijs te krijgen van de moorden die hij zegt gepleegd te hebben zou hij ongetwijfeld vervolgd worden. Dat is goed. Hoe zou de wereld er uit zien als allerlei figuren op eigen houtje naar andere landen afreisden om daar mensen dood te schieten? De daden die hier zo worden verheerlijkt zijn feitelijk terrorisme. Regelgeving die dit soort figuren inperkt is terecht. Als mijn kinderen werden doodgeschoten door een Russische idioot die, met morele steun van 50.000 Russen die allemaal op een website een aantal gegevens hebben ingevuld, onze waarden en normen veracht en het daarom nodig vond om in Nederland in het rond te schieten, dan zouden we het allemaal schandalig vinden als die meneer van Poetin een lintje kreeg.

Een veel grotere verbetering van de wereld zou zijn, in plaats van agressieve ex-soldaten die het recht in eigen handen denken te moeten nemen te onderscheiden, als al deze marginale randdebielen hier zich eens lieten informeren (en bovendien even nadachten) voordat zij hun slappe, tendentieuse mening op een website vol met sympathisanten kwakten. Hatelijke lafaards zijn jullie. Onoriginele, tendentieuse en boven alles tergend domme mensen die hun mond moeten leren houden. 

Anti

#9578

2016-01-18 01:37

Wel als land iets mogen doen,maar als je alleen wat goeds wil doen,is het verkeerd!! Wat is dit land toch onmogelijk af en toe. Wordt eens wat harder! De man heeft jarenlang voor NL paraat gestaan en krijgt dit.

En al die IS terroristen krijgen waarschijnlijk nog minder.

Iedereen die voor IS gaat vechten,blijf en sterf daar liever. Ook onder de gelovigen ben je niks waard!


Gast

#9579

2016-01-18 01:39

omdat die man een held is!

Gast

#9580 Re:

2016-01-18 01:43

#9578: Anti -  

 'Wat goeds' ??? Hoe kom je erbij dat een man die lukraak mensen in een vreemd land vermoord 'wat goeds' aan het doen is? Stel je voor dat een IS strijder hier op een kazerne 5 soldaten doodschiet, pik je het dan dat het gewone volk in Syrië dat 'wat goeds' noemt?

dit is overduidelijk een terrorist en als er bewijs was zou hij zeer zeker worden veroordeeld.


Gast

#9581

2016-01-18 01:53

Schaamteloze vertoning van justitie. Ik wens Jitse veel sterkte en velen steunen hem. Deze regering verdiend zelf slachtoffer te worden van isis. Lffe honden
Anti isis

#9582 Re:

2016-01-18 02:00

#9577: -  

 Ik weet niet waar jou verstand is maar ik hoop dat jij of he familie slachtoffer word van die rand debleien en zien of je dan nog zo loopt te lullen. Deze man gaat naar een land waar onze nl troepen zitten, vecht tegen de vijand van de mensheid, verktachters en moordenaars. Loop je ook zo te roepen tegen al die isis strijders die hier terug of heen komen? Schaam je. Laffe honden als jij zagen we in de 2e wereldoorlog, nsb'ers die de duitsers steunden en hun eigen mensen veraadde en of terecht stelden omdat ze tegen de duitsers vochten. Straks niet lopen jammeren als jouw familie wat overkomt. Schaamteloze rat


Gast

#9583 Re:

2016-01-18 02:01

#9576: -  

 The law, politics and careers in the making.

According to the media there is a lot going on in that department.

Who knows, we will see it in the future.

Just be patient, the thruth, will always come out, sooner or later.


Gast

#9584

2016-01-18 02:18

Deze man is een held!!! Hij vecht mee tegen de grootste vijand van het vrije westen!!

Gast

#9585 Re:

2016-01-18 02:37

#9577: -  

 Arrogante betweterigheid, is u geloof ik ook niet geheel vreemd.

Ik kan uw argumenten volgen, maar wat betreft de domheid van de mensen, zijn er nog een aantal aandachtspunten.

Het is niet handig om uw kinderen met de terroristen te vergelijken in uw voorbeeld,

anders komt het over als een drogreden.

Jitse Aske versus  IS terroristen en de Russische aanvaller versus uw kinderen.

Mensen vragen om te leren hun mond te houden, is niet zo bevorderlijk voor de communicatie.

Misschien is het een goede zaak, wat meer op de zinsbouw en de interpunctie te letten.

Het aanpassen van de toon van uw stuk, kan ook nog schelen in het overbrengen van uw mening.

Men moet goed kunnen begrijpen dat u er een hoge standaard op nahoudt, wat betreft normen en waarden .

U weet, domme mensen hebben nu eenmaal wat meer aandacht nodig.

Niet iedereen is natuurlijk zo goed opgeleid als u.

Hopelijk heeft uw rant u opgelucht.

 

 


Gast

#9586

2016-01-18 02:39

Dit is de omgekeerde wereld.en als dat moslimscum hier de onschuldige burgers komen afschieten worden ze godverdomme bepampert.deze kerel is een held.

Gast

#9587

2016-01-18 02:47

Omdat iemand tegen IS moet vechte en als hij een handje wil helpen moet hij zelf weten als hij het niet doet doet iemand anders het wel

Gast

#9588

2016-01-18 02:49

Kom laten we hem een lintje geven als AMBASSADEUR der Koninkrijk der Nederlanden.
Hij heeft zich op een wijze ingezet voor het redden van levens, zoals weinigen (ook ik niet)dat zouden willen doen.
EN DAT GEHEEL VRIJWILLIG en op ei g en kosten.

Gast

#9589

2016-01-18 02:53

Het is een held !

Gast

#9590

2016-01-18 02:56

Zieke Criminele Terroristen krijgen reintegratie cursus bij terugkomst. Bespottelijk maar waar.
Deze man is een volksheld.
Gevochten voor vrijheid, de andere kant van de munt.
Hoe durven jullie hem te arresteren!

Gast

#9591

2016-01-18 03:07

Omdat deze situatie vande zotte is omgekeerde wereld ik herken nederland niet meer . Wij wonen in NZ het perspectief is helderder van een afstand en het gaat over de jaren hollend achteruit!!!!!

Gast

#9592

2016-01-18 03:16

Iemand die op eigen initiatief doet wat de Nederlandse overheid namens ons allen zou moeten doen verdient een lintje en een staatspensioen, en geen bureaucatisch gezeik aan zijn kop.

Gast

#9593

2016-01-18 03:24

Opdat er recht wordt gedaan aan iemand die zich inzet voor de bevrijding van deze wereld van terroristische organisaties. Het zal wel weer politiek correct zijn om deze man op dezelfde manier te behandelen als Syrië-gangers, maar het druist in tegen elke vorm van gerechtigheid.,,,,

Gast

#9594

2016-01-18 03:46

De wereld op z'n kop

Gast

#9595

2016-01-18 04:01

Er is in Nederland voor Jitse ook nog veel werk te verzetten. (politiek gezien !! niet meteen denken dat hij hier in Nederland zijn goede werk moet voortzetten)


Gast

#9596 Re:

2016-01-18 04:28

#1: -  

 laat die man zich toch lekker uitleven daar..

Phil

#9597 Re: Re:

2016-01-18 04:41

#9585: - Re:  

Zou u dezelfde mening nog hebben als;  uw kinderen tijdens een vakantie gezellig in Disneyland Parijs in een attractie zitten en er één of andere IS-terrorist zich daarin opblaast ? 


Gast

#9598 Re: Re: Re:

2016-01-18 04:49

#9597: Phil - Re: Re:  

 Lees het nog een keer, ik was nog niet klaar.


Gast

#9599

2016-01-18 05:00

Omdat het niet in Nederland gebeurt is, maar in koerdistan, en daarom vindt ik, dat Nederland daar niks mee te maken heeft. Het is gewoon onzin dat ze iemand strafrechtelijk kunnen beschuldigen. Die een iets heeft gedaan in een ander land. Wij zijn geen bezit van Nederland. Kijk als we iets doen op Nederlandse bodem is het strafbaar. Maar mensen zijn geen bezit, dus dit is pure onzin van Nederland.

Gast

#9600

2016-01-18 05:21

Hun kunnen wel van alles . en ze worden niet voor gestraft.
werled op zo n kop.