Steun Jitse Akse
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Jitse is als militair in voormalig Yoegoslavië geweest. Hij zal gezien hebben wat onze fijne overheid in Screbrenica gedaan heeft. Dezelfde overheid die hem nu in beschuldiging stelt en in de cel gooit voor zijn heldhaftig optreden. Ik zou geen lintje hoeven als ik Jitse was. Laat die jongen met rust. Ik ben blij dat Jitse zoveel steun krijgt en wens hem het allerbeste.
Nederland is in oorlog met IS volgens premier Rutte, dus Jitske's handelen is legitiem.
Waanzin. De wereld is nog nooit zo onrustig geweest. Eigenlijk is dit de derde wereldoorlog. Mensen worden afgeslacht en de wereld kijkt weer toe.
Het is de omgekeerde wereld. Vreselijk wat ze deze Jitske doen. Woedend zijn wij over deze gang van zaken.
Nederlanders die voor IS vechten komen terug naar Nederland, en worden niet aangeklaagd. Wellicht krijgen ze nog een uitkering ook. Jitse vecht tegen IS en wordt aangeklaagd. Niet te vatten.
Dan weten we dat ook weer ! Tegen barbaren mogen we dus ook niets doen. Wat een wereld. Lof voor Jitse, en alle mannen die hier na toe komen , zouden ook moeten doen wat jitse heeft gedaan , en niet als mietjes hier onze vrouwen verkrachten.
Iemand die dit pure kwaad bestrijd wordt vervolgt? Het OM in NL is om te kotsen! Pure minachting voor justitie in deze zaak.
| This discussion has been closed. |
Wij zijn toch in oorlog met de IS.