Steun Jitse Akse

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Steun Jitse Akse.


Gast

#7101

2016-01-17 01:58

I can not believe that you can get arrested for fighting those bastards. The man is a legend in my book and should get a medal. The world has gone crazy. It's a bout time Dutch people made a stand maybe start and get rid of the current government. Evil can only exist if good people do nothing.

Gast

#7102

2016-01-17 02:01

Ik teken deze petitie omdat ik me steeds vaker gruwelijk eraan irriteer dat echte criminelen (verkrachters, moordenaars, aanranders e.d.) na een lachwekkend milde straf gewoon weer op straat rondstruinen en vrolijk verder kunnen gaan met hun wandaden, terwijl een held als Jitse Akse het risico moet lopen vervolgd te worden voor 'moord'.
Het gaat hier om een held die richting de 50 gaat en desondanks het lef heeft en de energie bijeenschraapt te vechten t.b.v. onze veiligheid. M.i. is het elimineren van gruwelijke monsters die koelbloedig mannen, vrouwen en kinderen verkrachten en/of vermoorden GEEN moord. Die schooiers die Jitse neergeschoten heeft, mag je niet eens meer mensen noemen. Hij heeft juist een bijdrage geleverd de ellende die deze beesten veroorzaken terug te dringen.
De overheid geeft hiermee een zeer slecht signaal af. Zij kan beter tijd besteden te screenen wat er allemaal ons land binnensluipt en zorgen voor een lik op stuk beleid t.o.v. criminele moslims (en evengoed ook ons eigen crapuul, dat maar gemakkelijk wegkomt bij ernstige delicten).
Ik zie duidelijk een tendens dat mensen het zat beginnen te worden. Kijk naar het slappe beleid inzake de vier aanranders uit AZC Almere en leg dat naast het rappe besluit Akse op te pakken. Goede mensen worden gestraft en criminelen worden over de bol geaaid en krijgen een paspoort cadeau mochten ze dat nog niet hebben. Schande!

Gast

#7103

2016-01-17 02:02

Als wij accepteren, dat Nederland een strijd tegen IS voert en daarbij ook onschuldige mensen, de dood in blazen, met "onze" bommen, hoe kunnen we dan iemand veroordelen, die met de inzet van zijn eigen leven en met veel meer precisie, IS - mensen weet uit te schakelen!

 

If we Dutch people, accept the rightness, of Bomming IS, including collateral damage, meaning killing also innocent people, how in Earth name, can we blame someone, who, in risk of his own life, does more precision damage to IS  ..... ????

 

To me he is a Hero! An enormous one! Capital H....


Gast

#7104

2016-01-17 02:03

Ik wil mijn steun betuigen aan Jitse Akse. Met ongeloof zie ik aan hoe de Nederlandse regering het morele kompas kwijt is. Een ieder die vecht tegen ISIS (=SS) betoont moed en is een held. Alida

Gast

#7105 Re:

2016-01-17 02:04

#7101: -  

 so wright!

Danny slaats echt naam rot op

#7106

2016-01-17 02:05

Er zijn nu nog 8 tot 10 miljoen mensen op de vlucht voor IS en zij komen naar Europa of keren terug naar Europa zonder straf **** Europa .


Gast

#7107

2016-01-17 02:06

Deze man verdiend een lintje,
Laat me voorop stellen dat een moord niet goed te praten is.
maar op de manier waarop deze man het heb gedaan,komen er geen burgers om het leven.
Alleen het tuig van de is.

Gast

#7108 Re:

2016-01-17 02:06

#6210: -  

 Hij heeft ze niet vermoord, hij heeft ze geliquideerd d.w.z. onschadelijk gemaakt.

Dat is waarom hij actie onderneemt, moordende, verkrachtende enz. enz. psychopaten uitschakelen.

Zij terroriseren en slachten met plezier onschuldige mensen af, wereldwijd.


Gast

#7109

2016-01-17 02:06

iedereen die een madaille verdient, wordt neer gesabelt

Gast

#7110

2016-01-17 02:08

Helden te weinig, maar dit is er een, een held met het hart op de goede plaats

Gast

#7111

2016-01-17 02:11

Omdat de politiek en justitie ongehoorde arrogantie bezitten die kost wat kost gestopt moet worden. Misschien een weekje met IS mee laten gaan? Klootviolen eerste klas!

Gast

#7112

2016-01-17 02:12

Het mag toch niet zo zijn dat hij gestraft word, en de syriergangers die bij de IS vechten hiervoor beloont worden.en alle hulp hier krijgen.hij verdient een lintje

Gast

#7113

2016-01-17 02:12

Omdat de overheid en het OM hypocriet zijn en omdat hoe meer vrijwilligers tegen IS vechten hoe beter. Bovendien is het een gotspe, het recht erbij halen dat mogelijk hij misdrag9ingen zou hebben begaan. ten eerste zal een goed soldaat de strijd beslissen door de kogel en geen martelingen alvorens te doden. Daarnaast is het hypocriet om en met name tegen IS en in een oorlog te verwachten dat alles volgens afspraak"gaat. Dat denken bureau ridders die niet eens een geweer vast durven houden. Nu denkt men weer aan meervoudige moord. En wat denkt Nederland met de bombardementen te bereiken? Dat daar madeliefjes gaan groeien?
Van mij mag men lieden in de overheid die dergelijke onderzoeken entameren opgesloten worden.

Gast

#7114

2016-01-17 02:13

Eindelijk iemand die in ieder geval iets doet aan deze ellende, meer dan onze regering. Het zou te zot voor woorden zijn als hij hier voor wordt vervolgd terwijl de mensen die juist bestraft moeten worden gewoon door kunnen gaan met hun smerige praktijken!

Gast

#7115

2016-01-17 02:14

Jitse is een held

Gast

#7116 Re:

2016-01-17 02:16

#7102: -  

 Zijn de foto's dan een beschuldiging, net zoald alle uitgescheten IS gangers, precies hetzelfde, alles is gefotoshopt, ...ow wacht, deze is ouder en heeft maar 1 papoort, die kunnen we pakken!!!!

Let wel, hij heeft verhinderd, dat we het nederlandse materieel., aan IS verkopen. Had ook pang moeten roepen. Dat 1 iemand meer doet als de hele Ruttenstaat, is schande!!!!

 

Een paspoort nodig, neem de mijne, wordt die in ieder geval niet gestolen of misbruikt, vindt er nog 1 van een IS strijder en wordt voorzitter van de Kabinet..2de of eerste of kamer of senaat


Gast

#7117

2016-01-17 02:16

Held! en helden ondersteun ik graag


Gast

#7118

2016-01-17 02:17

Omdat deze man doet waar onze doorgedraaide overheid alweer faalt! De wereld op z'n kop dit, ik wordt dit huichelende, kruiperige land steeds meer zat !

Gast

#7119

2016-01-17 02:18

het onrecht wat deze man wordt aangedaan

Gast

#7120

2016-01-17 02:20

Hij is een held en geen crimineel

Gast

#7121

2016-01-17 02:20

is strijders worden zonder of dubbel paspoort terug genomen in nl zonder straffen . hebben hoofden afgesneden van christenen of andere anders denkenden
. barbaren welke worden beschermd door de wetgevers ... deze held zo behandellen is een schande voor alle bruut vermoorde mensen en hun families . deze man is een voorbeeld voor alle slappe vluchtelingen welke hier in een warm bad . dak . aangepaste keuken regeling zitten en proberen hier met spoed een uitkering te bemachtigen en een huis om alle familie over te laten komen . beter zou zijn als deze " vluchtelingen " strijden voor hun eigen land ... jitse is een voorbeeld en een held

Gast

#7122

2016-01-17 02:21

Omdat ik het van de zotte vind dat seriemoordenaars die voor IS hebben gevochten terugkeren en als ze al worden opgepakt hoor en zie je er niks van. En deze man die met gevaar voor eigen leven de enige echte gematigde en morele partij in dit conflict helpt wordt opgepakt en dan wordt het ook nog eens breed uitgemeten in de media. Verder is het weer een belofte verbroken door onze overheid, die hadden aangegeven soldaten die de koerden steunden niet te vervolgen. Onze overheid is wordt met de dag onbetrouwbaarder.

Gast

#7123

2016-01-17 02:21

Deze man doet tenminste iets ! Zo hoort het, achterover leunen en toe kijken hoe de wereld verrot gaat lijkt mij geen optie. Ze moeten meer van die mensen hebben zoals deze moedige man.

Gast

#7124

2016-01-17 02:22

Hoop dat hij er veel heeft neergelegd.

Gast

#7125 Re:

2016-01-17 02:22

#2: -  

 Helden moeten vrij rondlopen