Steun Jitse Akse
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Het is de wereld op de kop maar dat is regel in deze bananenrepubliek dus verbaas je niet .
Dit gaat door totdat deze zgn. democratische regering er zit.
Omdat het meer dan belachelijk is dat de foute mensen blojven rondlopen en de goede onder ons gestraft worden. DE WERELD OP ZIJN KOP
Nederland
Waar gaat ons oh-zo-neutrale Nederland onder leiding van clown Rutte naar toe?????? Deze man moet ontvangen worden als held!!! Het hele parlement moet afgezet worden en wij moeten de leiding over laten nemen door de apen, dan zijn we beter af!
Nederland smijt elke dag tientallen bommen op doelen waar onschuldige mensen bij dood blijven! En dat moet dan maar gewoon kunnen? Deze meneer heeft onze vijand gedood en wordt verdacht van moord? Schaam je Nederland!!
Een Oorlogsheld is het!
Ik denk dat deze man eerder een lintje verdiend dan veel anderen die al een lintje hebben..
Schaam te loos
Daad werkelijk schaam te loos wat hier gebeurt. Ik hoop dat als deze heer niet vrij gelaten word, iemand het om als voorbeeld stelt. Dit kan gewoon niet langer. Wij burgers moeten het recht weer in eigenhand nemen.
Nederland wordt geregeerd door extreem politiek correcte regenten die de dienst uitmaken, ze zijn net als IS totaal doorgeslagen, maar dan in hun 'zogenaamde' politiek correcte denkwijze, levensgevaarlijke lui zijn het....
De Nederlanders zijn weer eens Roomser als de paus.
Dan was het verzet in WOII ook niet geoorloofd natuurlijk volgens deze norm!
Held!!!Hoort lintje te krijgen.
Re:
#11272: Doen van goede rechtvaardige daden! -
Ik ken een timmerman die zijn leven heeft over gehad voor de mensheid en deze held word ook niet op waarde geschat, nl. Jezus van Nazareth!
Jitse is geen moordenaar maar een vaderlands lievende held.
De piloten van de F16 zijn toch ook geen [massa] moordernaars.
Jitse, veel sterkte
| This discussion has been closed. |