Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik vindt dat die fokker/ of van waar hij ook vandaan komt beter na had moeten denken ..... Zo'n beestje verdient wel beter. Ik heb er geen woorden voor.
Re:
.... alles wat hier wordt geschreven kan ik me bij aansluiten...en als het een ander was geweest die de pup onheus had behandeld had ik ook gereageerd,bij Ivan lag het meer in lijn der verwachtingen...maar ik zeg,pup nu weg,is nu nog niet te laat!en Ivan het terrein verlaten wegens fysiek agressief gedrag!! I rest my case!!
Arthur hoort niet tussen zulke beesten.
Ze zullen een monster van hen maken
Je hoort een hond niet zo te behandelen als ivan doet
Huisdieren horen niet opgesloten te zitten .. ze horen te spelen met soort genoten .. en hoort op gevoed te worden door 1 persoon .. Bij mishandeling zowiezo weg halen .. diertje verdient beter
Getekend!!
Re: ivan mag nooit deze puppy hebben onder geen beding zijn argressie zal die op het arme beestje af
Deze man kan die pup nu al verpesten met zijn opvliegend karakter.
Ik als hondenliefhebster zie Arthur graag gauw vertrekken uit Utopia!!
Vriendelijke groet,
Anita
Ivan kan echt niet omgaan met deze schattige pup. Hij smijt er mee alsof het een zak aardappelen is en hij heeft hem geschopt. Ivan is een dictator en heeft teveel moeite om zijn agressie die in hem zit te beheersen. Het zal beter zijn als Nicol hem a.s. maandag bij haar vertrek mee naar huis neemt.
Klazien.
Re:
Omdat ik vind dat een puppy
in dat gekkenhuis niet thuis hoort!!!
| This discussion has been closed. |
Als deze hond daar blijft is de kans groot dat deze hond straks niet meer hanteerbaar is en dat ze hem moeten laten inslapen dit is niet aanvaardbaar.