BETERE WET (België/Vlaanderen): EEN DIER IS GEEN DING!!


Gast

#301

2016-06-12 17:37

omdat alle dieren beschermd moeten worden tegen mishandeling, misbruik, verwaarlozing,...

Gast

#302

2016-06-18 06:46

Er word wel eens dringend tijd dat de wet verranderd voor de dieren voor zowel mishandeling,verwaarlozing, ook zeker broodfok moet aan gepakt worden en zwaar gestraft worden en zeker builen die dieren vermoorden, ook moeten mensen een boete krijgen die hun dier weg doen om de stomste redenen gewoon om hun eens te laten nadenken, ook moeten de slachthuizen worden gecontroleerd omdat sommige heel erg aan dieren leed doen.

Gast

#303

2016-08-18 15:42

Ik ben een heel grote dierenvriend en vind dat elk levend wezen recht heeft op een goed leven.En niet alle horror moeten ondergaan voor geld,zogenaamde sporten en beestigheden die de mens uitvind om dieren pijn te doen.Ik walg van zo'n monsters (sorry maar voor mij zijn dat geen mensen)Ik zelf ben al meer dan 25 jaar vegetariër na het zien wat dieren moesten lijden heel hun leven uitgebuit en net voor de slacht nog wat mishandeld

Gast

#304

2016-09-03 22:09

Dieren hebben gevoelen, pijn, verdriet, liefde, dieren hebben rechten, dieren zijn geen wegwerpprodukt het zijn levende wezens zoals jij en ik

Gast

#305

2016-09-22 09:08

Ik hou heel veel van dieren. Ze zijn beter dan sommige mensen. Ik ben sinds meer dan 20 jaar vegetarier. Voor mij moet er geen dier geslacht worden.

Gast

#306

2016-10-19 11:59

OMDAT IK EEN DIEREN VRIEND BEN EN KAN DEZE MOEILIJK GOEDKEUREN DAT ZE DAT MET DIE BAASJES OOK EENS DEDEN HE ZE ZOUDEN MOORD EN BRAND ROEPEN OMDAT ZE NIET GEHOLPEN WORDEN MAAR VOOR MIJN PART MOGEN DIE OOK CREPEREN ZONDER HULP !!!!!!!!!!