Wel AZC in Geldermalsen!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Wel AZC in Geldermalsen!.


Gast

#26

2015-12-13 14:39

Omdat die mensen een veilige woonplaats verdienen

Gast

#27

2015-12-13 15:09

zeg geen nee tegen een azc, oftewel een vluchteling / mens in
nood

Gast

#28

2015-12-13 15:40

Ieder mens hoort veilig te zijn onderdak en voedsel te hebben.

Gast

#29

2015-12-13 15:49

Een wereld zonder grenzen, daar droom ik van!
Henk

#30 Re:

2015-12-13 16:16

#3: -  

U voelt zich nogal boven het volk verheven schijnbaar. Maar u bent, mijn inziens ook heel dom; u en neigt zelf naar racisme. Meer dan 2000 handtekeningen tégen deze waanzin en nog geen 200 voorstanders.  Dit is al veelzeggend dunkt mij.

Ik stel mij zo voor dat u behoort tot de groep van figuren; die zelfs als er een wettelijke democratische meerderheid zou zijn tegen een AZC; u toch zou vinden dat het moet worden doorgedrukt door de overheid.  U neigt een beetje naar een dictator-mentaliteit; heel eng.


Gast

#31

2015-12-13 17:10

Vijanden maak je door mensen als vijanden te behandelen. De beste verdediging tegen extremisme is gastvrijheid.

Gast

#32 Re:

2015-12-13 17:46

#2: -  

 Ben blij dat jij er gelukkig van wordt 


Gast

#33 Re:

2015-12-13 17:47

#4: -  

 AZC WEG ERMEE . HIER GEBOREN EN GETOGEN GELDERMALSENAAR


Gast

#34 Re: Re: Re:

2015-12-13 18:36


Gast

#35 Re: Re:

2015-12-13 18:59

#30: Henk - Re:  

U denkt mij aan de hand van een enkele zin behoorlijk goed te kennen. Blijkbaar heeft u uw oordeel snel klaar.

Zal ik het ook eens proberen?

Waarschijnlijk heeft u uw oordeel altijd snel klaar. U hoeft zich helemaal niet te verdiepen in achtergronden en al helemaal niet na te denken. U laat zich leiden door uw angsten en meeslepen in paranoia. U denkt dat alle vluchtelingen hierheen komen om te profiteren op uw zak en al die verhalen over zielige kindertjes? Allemaal propaganda, dus u hoeft zich daar niet druk om te maken....

Natuurlijk zit ik er helemaal naast en bent u gewoon goeie ouwe ome Henk, maatschappelijk begaan en niet te beroerd om vrijwilligerswerk te verrichten voor de muziekvereniging of de bloesemtocht. En dan komen we elkaar vast ook eens tegen, want ook wat mij betreft, zit u er best wel naast. Ik ben dienstbaar en coöperatief wat betreft onze gemeenschap. Maar ook denk ik dat onze gemeenschap sterk genoeg is om andere mensen in nood te helpen. Ik ga alleen wel in tegen vooroordelen en als ik het fascistische white power embleem voorbij zie komen bij de tegenstanders van een AZC, vind ik wel dat daar tegen opgetreden moet worden. Daar staat u toch ook zeker niet achter?

Vriendelijke groeten


Gast

#36 Re:

2015-12-13 20:18

#31: -  

 Nodig ISIS dan maar eens uit op de thee zou ik zeggen.


Gast

#37

2015-12-13 20:52

Ik vind het goed als we ook in onze beurt deze mensen kunnen helpen!

Gast

#38 Re: Re: Re:

2015-12-13 21:50


Gast

#39

2015-12-13 23:36

Voor een AZC maar 1500 is wel erg veel. Begin eerst maar eens met 500

Anonymous

#40 Re: Re:

2015-12-13 23:51

#30: Henk - Re:  

 Zegt u er ook bij, dat een groot deel van de handtekeningen tegen een azc van buiten de gemeente komen, zelfs uit het hele land? Zegt u er ook bij dat er onzin handtekeningen tussen staan (stampertje stampertje, bijv.). Zegt u er ook bij dat een opvallend goot gedeelte van de handtekeningen zijn gezet vanaf een apparaat dat al gebruikt was om te tekenen? Zegt u er ook bij dat noch deze, noch enige ander petitie op petities24 ook maar enige waarde heeft omdat ze oncontroleerbaar en onverifieerbaar is?

Wat mij bij de petitie tegen de komst van een azc vooral opvalt, is het feit dat nauwelijks iemand in staat is om valide argumenten aan te dragen waarom Geldermalsen geen azc zou mogen huisvesten. Als er al argumenten gegeven worden, dan zijn dat "onderbuikgevoelens" die niet stroken met de werkelijheid. Bovendien zijn er zeer weinig geluiden te horen die blijk geven van enige kennis van de procedure van opvang.

Conclusies trekken zonder voldoende kennis getuigt in mijn ogen van weinig intelligentie, zeker waar die conclusies hun weerslag hebben op mensen. Mensen. Als u en ik.


Gast

#41 Re: Re: Re:

2015-12-14 00:04

#40: - Re: Re:  

 Nou, het gaat bij die petitie inmiddels al om ruim 25% van de handtekeningen die op een apparaat zijn gezet dat al gebruikt was om een handtelkening te zetten. 1 op de 4! Er wordt dus volop dubbel getekend. Wat ook verklaart waarom er zo verschrikkelijk veel "anonieme" ondertekenaars zijn. Zielig toch, als je zo je "gelijk" moet bewijzen?


Gast

#42 Re: Re: Re:

2015-12-14 00:11

#40: - Re: Re:  

 De juiste reden waarom er anoniem gestemt wordt ia omdat (helaas) tegenwoordig een groot deel van de mensen al te bang is geworden om openlijk voor hun (politeike) mening uit te komen. Sommige vanwege werk, sommige vanwege het nos steeds heersende taboe op het stemmenop rechtse c.q. polulistische partijen.U kent neem ik aan de term gordijstemmers toch wel? In polls lijkt PVV vaak lagere scores te halen dan bij de daadwerkelimke verkiezingen. E.e.a. enkel doordat het nog steeds niet salonfahig is om hiervoor uit te komen.


Gast

#43 Re: Re:

2015-12-14 00:26

#10: - Re:  

 Lafaards??????? Deze mensen zijn onwijs dapper! Ik hoop dat jij met je vrouw/man en kinderen in zo'n situatie terecht komt. Kijken of je dan nog zo'n grote bek durft te hebben. Boerenlul


Gast

#44 Re: Re: Re: Re:

2015-12-14 01:32

#42: - Re: Re: Re:  

 "In polls lijkt PVV vaak lagere scores te halen dan bij de daadwerkelimke verkiezingen. "

En toch is het tegenovergestelde het geval. Tot op heden heeft de PVV in elke poll steeds beduidend hoger gescoord dan in de verkiezingen, zowel landelijk als provinciaal en lokaal.


Gast

#45 Re: Re:

2015-12-14 08:24

#10: - Re:  

 ik vraag me af wat jij zou doen als jij hen was. Mensen praten alsof het niets is. Alsof deze mensen echt een keuze hadden. Volgende keer 3 keer nadenken voordat je bullshit zegt


Gast

#46 Re: Re:

2015-12-14 08:26

#33: - Re:  

 door met hoofdletters te praten, kom je alleen maar over als een stumpertje


Gast

#47

2015-12-14 09:24

Jullie zijn goed bezig mensen! Doorgaan!!

Gast

#48

2015-12-14 09:31

Ik zou zelf ook heel graag welkom zijn, als ik moet vluchten.
Iedereen moet welkom kunnen zijn, welk motief je ook hebt. Ik wil graag uitgaan van het mooie in de mens. Boosheid, haat brengt ons nergens.

Gast

#49

2015-12-14 09:37

Ik volg Jezus en wil zijn levenswijze volgen. Help je naaste, wie dit ook is!

Gast

#50

2015-12-14 09:56

hoe meer zielen...hoe meer vrede in je hart