geen AZC in Geldermalsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie geen AZC in Geldermalsen.


Gast

#401 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-12 23:30

#398: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 behalve de burgemeester


Gast

#402 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-12 23:31

#399: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Of ik er woensdag zal zijn! Waarschijnlijk net zoals de extreemrechtse stoottroepen die de boel komen verstoren zoals ze ook in de rest van het land gedaan hebben.

Maak je daar maar eens druk over. Kleine groepjes rechtsextremisten die overal HUN mening komen opdringen en zich bemoeien met lokale politiek waar zij geen deel van uitmaken. DAT heeft niets met democratie te maken. De raad is tenminste nog door ons gekozen uit ons midden; die fascisten zijn door NIEMAND gekozen en zijn niet eens van hier.


Gast

#403 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-12 23:34

#401: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 En de andere PvdA-raadsleden…


Gast

#404 Re:

2015-12-12 23:35

#391: -  

 die rechter komt duidelijk uit Syrië; die andere ben jij zeker op de thee!!!


Gast

#405

2015-12-12 23:37

De coalitie is gekozen door de inwoners van geldermalsen het zou niet meer dan billijk zijn om ook dan eens te luisteren inplaats door de knieen te gaan voor het coa.
Ty

#406 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-12 23:38

#402: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Oké, nu komt uw ware aard naar boven als linkse gutmensch en algemene mierenneuker. Alle 'rechtse' meningen zijn fout volgens u en moeten gecorrigeerd worden. En natuurlijk zijn het alleen de rechtsextremisten die kwaadwillend zijn. Linksextremisten zijn helemaal niet gewelddadig, doen allemaal vrijwilligerswerk en hebben ook nog eens een (goedbetaalde) baan. Trouwens, in een democratie is het zo dat iedereen zijn/haar mening mag verkondigen. Dat de mijne jou niet aanstaat is gelukkig niet mijn probleem. Aju!


Gast

#407 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-12 23:38


Gast

#408 Re: Re:

2015-12-12 23:39

#404: - Re:  

 Overduidelijk komt geen van beiden uit Syrië, maar ja.


Gast

#409 Re: Re: Re:

2015-12-12 23:41

#408: - Re: Re:  

 heb nooit beweerd dat die andere uit Syrië komt; alleen dat ie van thee houdt


Gast

#410

2015-12-12 23:43

Volkert van der Graaf was ook zo'n type die zo ongelofelijk overtuigt was van zijn eigen extreemlinkse gelijk.


Gast

#411 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: We zijn allemaal hetzelfde

2015-12-12 23:44

#387: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: We zijn allemaal hetzelfde 

 weer een vooroordeeltje; waarom verbaast me dit niet!?


Gast

#412 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-12 23:44

#392: - Re: Re: Re: Re: Re:  

 Nu kun je zien wat de locale politiek kan betekenen.of zijn de coalitie leden allemaal ja knikkers naar de pvda.burgem...ze zullen toch ergens voor staan en anders afstraffen bij verkiezingen die zijn sneller als men denkt.


Gast

#413 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-12 23:44

#406: Ty - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Waarom leg je mij woorden in de mond? Waar eb ik ergens gezegd dat linksextremisten niet kwaadwillend zijn? Ik moet alleen nog de eerste brandstichting, steen door de ruit, doodsbedreiging, vuurwerkbom, hakenkruizen en varkenskoppen op azc's tegenkomen die van links komen. Van rechts lees ik ze bijna dagelijks in de krant. Ik lees ze zelfs hier bij deze opmerkingen. Of niet soms?

Uiteraard mag iedereen zijn mening geven in een democratie, maar dan wel de mensen die het aangaat en geen vreemdelingen. Jij en ik gaan toch ook niet meestemmen voor de gemeentelijke zaken in Tietjerksteradeel? Jij en ik bemoeien ons toch ook niet met een informatieavond voor de inwoners van Steenbergen?

Het lijkt mij overduidelijk dat mijn mening jou evenmin aanstaat. Nou en?


Gast

#414 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: We zijn allemaal hetzelfde

2015-12-12 23:47

#411: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: We zijn allemaal hetzelfde 

 Ik heb je tot viermaal toe gevraagd om jouw argumenten te geven, maar je ontwijkt steeds een antwoord. Welke andere conclusie moet ik dan trekken?

Hoe is dat een "vooroordeel"?


Gast

#415 Re:

2015-12-12 23:49

#410: -  

 Wat bedoel je daar mee?

Moet ik je een lijstje geven van rechtsextremisten die ongelofelijk overtuigd waren van hun eigen extreemrechtse gelijk? Wat schieten we daar mee op? Wat heeft dat met deze discussie te maken?

Waarom maken jullie meteen een politieke discussie van een humanistische?


Gast

#416

2015-12-12 23:52

Omdat 1500 mensen er bij in ons dorp. Gewoon weg niet kan.

Gast

#417

2015-12-12 23:52

Het is genoeg geweest. Heumensoord sluit dan echt niet. We creëren alleen maar meer plaatsen.

Gast

#418

2015-12-12 23:53

We zijn het zat ! Nog even en we hebben niks meer te zeggen !

Gast

#419 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: We zijn allemaal hetzelfde

2015-12-12 23:54

#414: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: We zijn allemaal hetzelfde 

 ben je inderdaad goed in; conclusies trekken zonder argumenten. Zegt wel wat over je!


Gast

#420 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: We zijn allemaal hetzelfde

2015-12-13 00:02

#419: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: We zijn allemaal hetzelfde 

 Jij trekt toch de conclusies? Jij verwijt mij toch vooroordelen? Alweer vergeten? Ik vroeg jou naar jouw "realiteit", jouw "feiten", jouw "argumenten". Vijfmaal nul op het request. Trek je eigen conclusie.


Gast

#421 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: We zijn allemaal hetzelfde

2015-12-13 01:35

#420: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: We zijn allemaal hetzelfde 

  Conclusies trekken zonder argumenten noem je vooroordelen; voor jou waarschijnlijk nieuw inzicht. . Vijf maal geantwoord dat die argumenten op dit forum te vinden zijn, en vijf maal dringt het niet tot je door; hoe typerend! Je bevestigt mijn ervaringen  tot nu toe met linkse drammers! Zonde van mijn tijd en moeite; sop is de kool niet waard. Ga maar lekker slapen, veel beter.


Gast

#422

2015-12-13 03:12

Heb niet eens zin om uitteleggen waarom geen azc. (lijk me vrij duidelijk)

Gast

#423 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: We zijn allemaal hetzelfde

2015-12-13 03:40

#421: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: We zijn allemaal hetzelfde 

 Conclusies trekken zonder argumenten te kunnen aangeven, dat zijn inderdaad vooroordelen, want je oordeelt zonder dat je daar een reden voor kunt aangeven. Duh!

Jij meent werkelijk dat ik vierhonderd berichten ga doorlezen omdat jij te lui bent om je eigen antwoorden toe te lichten? Vierhonderd berichten, waarvan de meeste nog niet eens van jou zijn. Waar haal jij je argumenten dan vandaan? Van anderen? Moeten anderen toelichten wat jij vindt? Is dat "jouw mening"?

Maar vertel eens, waarom blijf je hier over door zeuren, als volgens jou de sop de kool niet waard is? Waarom kom jij er iedere keer weer op terug, maar verwijt je mij "drammen"?

Schaf eens een keer een spiegel aan! Maar veel belangrijker nog: vorm eens een keer een eigen mening. Dan kun je ook aan anderen uitleggen waarom je iets vindt.

Ingezetene

#424 Geldermalsen NEE tegen AZC

2015-12-13 05:09

AZC NEE, Geen ellende in ons dorp


Gast

#425

2015-12-13 06:28

op vrijdagavond wordt (per ongeluk) bekend dat het gemeentebestuur van Geldermalsen opteert voor dit azc. Dan is het weekend en de woensdag daarop moet de knoop al doorgehakt worden. Dat geeft burgers precies drie dagen de tijd om bezwaar aan te tekenen. De gemeente zet op die manier de burger, die zij zouden moeten vertegenwoordigen) vrijwel buiten spel. Verder komt het geplande azc niet in Geldermalsen, maar ongeveer 500 meter van een nieuwbouwwijk in aanbouw ( de Plantage) in Meteren. De mensen die daar recent een huis kochten is een geweldige leefomgeving voor hun opgroeiende kinderen beloofd. 1500 asielzoekers op een industrieterrein tegen een nieuwbouwwijk waar ongeveer net zoveel mensen moeten gaan wonen gaat vrijwel zeker problemen opleveren.

Het gaat in deze discussie overigens niet om de mens achter de asielzoekers en zeker niet over links of rechts, het gaat om de vraag: is deze lokatie geschikt om zoveel mensen op te sluiten? Verder zie ik in de handelswijze van dit gemeentebestuur een vorm van minachting voor de inwoners van de gemeente Geldermalsen.