Imax pathe zwolle

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Imax pathe zwolle.


Gast

#51

2015-11-21 22:07

Arnhem is misschien met een auto goed te bereiken, maar als je die niet hebt ben je aangewezen op het openbaar vervoer. Dan kan je nooit een late film pakken , want dan kom je niet meer terug in Zwolle. In Zwolle kan ik gewoon met de fiets.

Gast

#52

2015-11-22 12:39

Als je dan iets nieuws bouwd doe het dan meteen goed. Daarnaast zijn Amsterdam en Arnhem te ver om naar toe te gaan voor een film. Zwolle ligt mooi centraal, ook voor mensen die verder in Noord-oost Nederland wonen.

Gast

#53

2015-11-22 13:46

Een nieuwe megabioscoop zonder IMAX is gewoon te  bizar voor woorden. Als je dan iets groots en nieuws wilt neerzetten, doe het dan ook meteen goed en niet half.


Gast

#54

2015-11-22 17:40

Als je iets nieuws bouwt, doe het dan goed. Ik denk dat Zwollenaren toe zijn aan een verbetering in de bioscoopwereld en filmbeleving.

Gast

#55

2015-11-22 20:49

Wil graag dicht bij huis van imax genieten.
Mark

#56 Imax

2015-11-22 21:09

die regiomanager heeft het dus besloten?

 

als hij al langer regiomanager is dan is het een hele matige. De kroon is al heel lang een slechte bioscoop met een bedroevend slechte service. Altijd lang wachten.personeel is verveeld of onwetend . Bioscoop is ranzig en wc te vies om er zelfs te plassen. Ik ga al veel langer naar Amsterdam bij de arena en daar is het een verademing. Indien er alleen maar meer zaaltjes komen met kleine doekjes zul je mij en mijn gezin er niet zien.


Gast

#57

2015-11-23 01:26

Als je een nieuw filmtheater bouwt,bouw dan meteen het beste.

Gast

#58

2015-11-23 14:52

Ik heb helemaal geen geld om naar arnhem te reizen voor een film die ik in iMAX wil zien

Gast

#59

2015-11-23 20:45

Kom op zeg! Hoezo halfwerk? Zonde, laat je eindelijk die mega bios bouwen waar wij al jaaaaaaren op wachten. Dan willen we ook het neusje van de zalm! En Arnhem? Mensen van Pathe hebben vast geen topografie gehad vroeger. Ligt niet bepaald naast de deur!

Gast

#60

2015-11-23 21:15

Omdat het onzin is om te denken dat bioscoopbezoekers een uur gaan reizen voor IMAX, maar dit toch erg graag willen ervaren.

Gast

#61

2015-11-23 21:19

Waarom wel een nieuwe bioscoop bouwen, maar niet het beste van het beste plaatsen? Belachelijk

Gast

#62

2015-11-24 06:49

Nu we voor nieuwbouw gaan, doe het dan meteen goed!
Leroy Chompff

#63 Reactie Manager Operations Pathé

2015-11-24 14:18

Hierbij een gedeelte van de reactie van Maarten Fluit Manager Operations Pathé:

"Het fijne van het bouwen van een nieuwe bioscoop is dat je hem helemaal kunt maken zoals je zelf wilt. Zo zal de bioscoop voorzien zijn van veel zalen (9 stuks), waardoor we veel meer verschillende films kunnen laten zien, net als zoveel mogelijke specials en events. De faciliteiten rondom de zalen zullen van topniveau zijn en de zalen zelf worden de meest comfortabele zalen die Pathé in Nederland heeft. De fijnste stoelen, de beste schermen en top-geluidsfaciliteiten (2 zalen zullen voorzien zijn van het revolutionaire Dolby Atmos systeem). Direct achter de bioscoop wordt een ruime parkeergarage gebouwd en in het complex zijn diverse andere functies (winkelruimtes en horecafaciliteiten) om er echt een compleet avondje uit van te maken.

Nu schrijf ik wel dan je de bioscoop helemaal kunt maken zoals je zelf wilt, maar dat is niet helemaal waar. Zoals u zelf opmerkt zal er geen IMAX zaal in Zwolle worden gebouwd. Bij deze beslissing spelen diverse factoren. Uiteraard is de samenwerking met de IMAX corporation belangrijk, maar minstens net zo van belang zijn de financiën en de extra investeringen die de IMAX zaal met zich meebrengen, de bouwkundige mogelijkheden van het complex / de locatie en de combinatie met de andere faciliteiten die ik net omschreef."

Waar het op neer komt is dat er niet geïnvesteerd wordt in Zwolle. De samenwerking met IMAX is er. (Staat zwart op wit), bouwkundige mogelijkheden zijn er om aangepast te worden en de locatie is perfect. Zwolle heeft altijd een goede economie gehad. Ook tijdens de recessie. Waarom kan of wil er dan niet geïnvesteerd worden? Ik snap het niet?

Ander voorbeeld waar Zwolle ook weer aangeeft een dorp te zijn in plaats van een stad; open op een zondag, dat is allemaal veel te nieuw. We gaan gewoon gezellig door en deel dit bericht, want zoals je ziet, wilt men niks in Zwolle en krijgt men het door dat ze een verkeerde keuze maken!!!

 


Gast

#64

2015-11-25 12:51

Dichtsbijzijnde Imax is Arnhem. Een stad als Zwolle met regiofunctie verdient een Imax theater. Als je nu toch een nieuw cinema bouwt zijn de extra investeringen voor Imax lager dan wanneer het in de toekomst alsnog wordt gedaan, want de vraag zal blijven.

Gast

#65

2015-11-27 08:04

laat gewoon een imax komen zwolle heeft dit nodig!

Gast

#66

2015-11-27 09:53

Wat is een nieuwe bioscoop zonder IMAX....

Gast

#67

2015-11-27 17:09

Belangrijk om de inwoners van Zwolle een 21e eeuw bioscoop ervaring te geven. Imax hoort daarbij.

Gast

#68

2015-11-28 08:09

Een stad als Zwolle ,met zoveel uitstraling naar de omliggende regio's
hoort toch een Imax zaal te hebben,zeker als als je toch al een nieuwe
bioscoop gaat bouwen.Het zal zeker extra publiek aan gaan trekken.

Gast

#69

2015-11-29 14:21

Door de bouw van een nieuwe bioscoop bestaat er een unieke kans om ook voor de noorden van het land, Imax films te bewonderen.

Gast

#70

2015-11-29 18:47

Imax, what else?

Gast

#71

2015-12-02 08:50

Omdat in Noord Nederland boven Amsterdam er geen enkele IMAX bioscoop aanwezig is!
JWWIETSMA

#72 Thunderclap IMAX

2015-12-07 17:37

Ik heb een Thunderclap voor IMAX Zwolle aangemaakt. Hiermee kunnen we het sociaal bereik nogmaals vergroten. Doe dus snel mee: https://www.thunderclap.it/projects/35563-imax-zwolle-komt-er


Gast

#73

2015-12-08 05:46

IMAX? ZEKER!!!!


Gast

#74

2015-12-08 06:58

Dit is een kwestie van willen en als Pathé niet de wil heeft om hiervoor te strijden, dan is dat ronduit teleurstellend, en zie ik weinig meerwaarde voor deze nieuwe bioscoop vs de oude Kroon.

Gast

#75

2015-12-08 08:09

Ik rij nu naar de Arena om IMax te kunnen kijken.
Kost me 1u 15m!! Liever in Zwolle, sta ik met 10m.

Zou mooi zijn als het lukt!