Imax pathe zwolle
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Helemaal mee eens! Plus het feit dat er straks een Primark komt, zorgt er ook voor dat er veel volk naar Zwolle komt en daarna wellicht een film pakken. IMAX is goede aanvulling hiervoor. Denk aan de toekomst en niet aan het heden...
Re:
Inderdaad! Wanneer komen ze daar nou een keer achter. Altijd achter de feiten aanlopen in Zwolle.
Vernieuwend
Zou toch dom zijn als ze niet de nieuwste snufjes gebruiken in een nieuw te bouwen BIOS. Tenzij ze op ten duur leegloop willen. De kleine dorpen rondom Zwolle komen er dan ook allemaal heen.
Geen imax beslissing van regiomanager Pathé
Ik heb contact gehad met imax. Zij geven aan dat zij dit niet beslissen, maar Pathé zelf. De regiomanager, wel te verstaan.
Re: Geen imax beslissing van regiomanager Pathé
#16: Andre Hagedoorn - Geen imax beslissing van regiomanager Pathé
Dat meen je niet?!! En mogen wij ook de reden weten waarom niet? Dit slaat echt nergens op....
Ook zo typisch Zwolle om weer afgescheept te worden met een net niet bios,.. net zoals ons hightech zwembad
Ze vergeten dat niet alleen mensen uit Zwolle naar Arnhem moeten reizen. Zelf moet ik nog verder. Nu blijf ik wel gewoon in Steenwijk naar de bios gaan terwijl ik anders zou overwegen om naar Zwolle te komen.
Ik ga allang niet meer naar een Bioscoop. Voor een IMAX voorstelling zou ik wel van gedachten veranderen. Niet voor twee speakertjes extra...
| This discussion has been closed. |
This comment has been removed by the person who wrote it.