tijdelijke huisvesting van statushouders Den Hoorn MD (asielzoekers)


Gast

#301 Re: Den Hoorn

2015-10-20 10:28

#282: Guus - Den Hoorn 

Welke stem? het merendeel vind het prima dat er gelukzoekers komen. Als we alleen mee mogen praten over de verdeling heeft het allemaal geen zin. Ik dacht we er juist TEGEN waren, en we daar actie voor gingen voeren. Maar 'meepraten' sorry hoor! daar schieten we geen zak mee op, en de bewoners van de nieuwbouw wijk die tegen die containerdozen aan zitten te kijken al helemaal niet. Praatjes vullen geen gaatjes. Voor je het week worden er nog 100 bij die 'gemoedelijke' Hoornse bewoners gedumpt. 


Gast

#302

2015-10-21 11:29

mensen helpen prima maar doe dat in hun eigen land waar het veilig is. ik vind het niet terecht dat deze mensen voorrang krijgen op een huis terwijl mijn kinderen al jaren staan ingeschreven voor een huis. en wij van de Bellefleur wachten al bijna 2 jaar dat er iets gedaan wordt aan problemen aan de woning, maar dalijk wel binnen 3 maanden woningen neerzetten.helpen dus prima maar niet dat wij meer kosten krijgen dus over onze ruggen .

Gast

#303

2015-10-21 11:38

laat de gemeente eerst eens met het centrum van den hoorn opschieten dan aan deze shit.
wanneer worden wij het huurhuis uitgeschopt omdat wij hard werkende mensen moeten kopen om deze mensen dan gratis kunnen wonen. dit land en onze gemeente is ZIEK en dit word alleen maar erger.

Gast

#304

2015-10-21 17:57

Zo... Op de FB pagina te zien zijn jullie eindelijk wakker geworden. Heb jullie gewaarschuwd. Praatjes vullen geen gaatjes. " meepraten" heeft helemaal geen zin. We willenze hier niet . Punt! Vieze achterbakse spelletjes van mevr de Goede. Ik bedoel Mevr de Slechte! Net als in de politiek hebben ze schijt aan het volk


Gast

#305

2015-10-21 22:06

" Wethouder De Goede ( die haar naam geen eer aan doet) is bereid om in gesprek te gaan met de bewonersgroep 'StatushoudersMD' over vormen van huisvesting en over meerdere locaties binnen de gemeente. De huisvesting van statushouders komt komende dinsdagavond opnieuw aan de orde in de gemeenteraad van Midden-Delfland"

 Trap er niet in, dat mens wil helemaal niet in gesprek gaan met de bewoners. Ze houd jullie aan het lijntje en schuift  de boel weer een week opzij zodat ze ondertussen snel die containerdozen tegenover jullie huizen kunnen zetten.

 

 


Gast

#306

2015-10-25 22:59

Toen mark rutte begon als nederlands leider van het nederlands volk, zag ik hem nog lachen, omdat hij er zin in had. Verleden week lachte de man nog steeds, maar met een zure nasmaak erachter aan. Als ik hem nu bekijk is er maar een ding wat Mark wil....... en dat is weg uit Nederland richting eu. Wat ik wil zeggen is dit aan de statushouders md. Trek je strijdplan en pak die marionetten poppen (ambtenaren) van schipluiden aan. .... Van democratische burgers blijf je af

repelsteeltje

#307 Re:

2015-10-25 23:06

#226: -  

 ik heb ook een hekel aan die eisende asielzoekers ik heb al 5JAAR een rotsituatie en met mij nog ZOVEEL nederlanders dus ASIELZOEKER NIET KLAGEN MAAR DRAGEN EN ALS HET NIET BEVALT>>>>>>OPROTTEN NAAR JE EIGEN LAND IK BEN JE BEU!!!!!!!!


Gast

#308 Re:

2015-10-27 23:45

#1: -  

 Wij hebben helemaal niets te horen gekregen. Kennelijk, omdat onze straat nét onder Delft valt... Moest het via de krant vernemen. 


Gast

#309 Re: Re:

2015-10-28 07:27

#308: - Re:  

Maakt toch niet uit, het leeuwendeel van de bewoners van Den Hoorn vinden het best dat ze komen en denken met hun brave onderonsjes met de gemeente dat ze enige invloed kunnen krijgen op de verdeling van die gelukzoekers. Niet dus! Ze gaan er gewoon komen, daar op de kreekzone, en in de toekomst komen er nog veeeeel meer bij. Met pappen en nathouden bereik je niks. Maar de Hoornse club wil het zo spelen dus moeten ze straks op de blaren zitten.

En Schipluiden ....... dat blijft verschoond van alle ellende.

En de gemeente MD en de wethoudster lachen zich een deuk om die makke dorpse schapen


Gast

#310 uitgeschreven

2015-10-29 14:23

Gelukkig dit onderwerp van bekende gehoord. direkt uitgeschreven voor alle nieuwbouw in delft en den hoorn. succes ermee.


Gast

#311 Re: uitgeschreven

2015-10-30 00:04

#310: - uitgeschreven 

 Gelijk heb je. De makelaars van de bouwprojecten, Lookland, Lookerparck, Ridderrijk, Klavertje, weten er allemaal van, maar blijkbaar vinden ze het niet nodig om actie te ondernemen. Uiteraard wordt er aan de potencieele kopers niet verteld dat ze een asielkamp om de hoek krijgen. 


Gast

#312

2015-10-30 00:55

Omdat er al genoeg vluchtelingen zijn en omdat ze niet alles in den hoorn kunnen zetten

Gast

#313

2015-11-18 06:10

Mijn kinderen zitten op 't lint. Ik wil dat het leerproces goed blijft verlopen. Daarnaast geven de asielzoekers overal overlast, dus dat zal hier ook gebeuren.

Gast

#314 Re:

2015-11-18 06:19

#17: -  

 Dat gebeurd vaker met deze B&W. Dit is zeker niet de eerste keer en ook niet de laatste. 


Gast

#315

2016-03-05 19:21

Woon in de directe omgeving. Dichtbij zijn scholen en lijkt me niet de juiste locatie
een andere blik

#316 Kantoorruimte kan perfect dienen als onderdak

2016-04-12 13:59

Rondom Rijswijk en Delft staan momenteel enorm veel (en grote) kantoorpanden leeg. Niet plotseling, maar al voor meer dan 6 jaar!!! Het is veel voordeliger en praktischer om daar opvang van te maken. Zo heeft niemand overlast en is er ook een bestemming voor de kantoorpanden gevonden. Er staat op de Laan van Vredenoord een pand met meer dan 10.000m2 leeg en iets verder op nog eens 2.600m2.

100 vluchtelingen kunnen makkelijk in een kantoorpand van 2.600m2.