Wij willen meer opties voor toegangelijkheid Zuidplas-Bentwoud


Gast

#1

2015-10-12 10:35

Heel goed dat jullie dit doen SP jongeren!
Zet hem op en op naar sowieso 1000 handtekeningen..

Gast

#2

2015-10-12 11:51

Als inwoner van Moerkapelle wandel ik regelmatig in het Bentwoud. Met de auto naar de ingang in Benthuizen is achterlijk natuurlijk.


Gast

#3

2015-10-19 15:05

Zet hem op ROOD!

Gast

#4

2015-10-28 15:57

Omdat de toegankelijkheid vanuit Moerkapelle zeer belangrijk is voor wandelaars en fietsers.

Vind wel dat er te weinig ruchtbaarheid aan gegeven is.

Gast

#5

2015-10-28 21:52

Omdat ik met regelmaat daar wandel en het raar vind dat de verbinding van Moerkapelle met het Bentwoud zo minimaal is en nu zelfs slecht.

Gast

#6

2015-10-29 03:05

Momenteel zijn er allerlei onderzoeken gaande m.b.t. het Verkeers Circulatie Plan Moerkapelle. Eén daarvan is een ontsluiting via de Middelweg en Herenweg . . . het beruchte Poldertracé.

Indien deze variant doorgang gaat vinden zal de recreatieve functie van genoemde wegen volledig van de kaart worden geveegd.

Zie onze FB- en Webpagina

Comité Ontsluiting Moerkapelle

Gast

#7 Bentwoud

2015-10-31 06:21

Wij inwoners van moerkapelle zitten dicht bij het bentwoud maar kunnen alleen via Zoetermeer/Benthuizen of Boskoop het bereiken.

Dit is toch een zot plan. Gewoon 2 voetgangersbruggetjes maken zodat ook wij van de natuur gebruik kunnen maken.

De gemeente die direct aan het Bentwoud ligt wordt nu afgesloten van toegang  


Gast

#8

2015-10-31 09:16

Bijna dagelijks wandelden wij in het Bentwoud. We hebben het zien veranderen van akkerbouwlandschap naar nu een mooi natuurgebied. Tot onze schrik zagen we, na onze vakantie, dat het slechts met een flinke omweg mogelijk is om nu het bos in te gaan.
Het is zonde om steeds autokilometers te maken voor een wandeling. Moerkapelle is aanpalend, maar het bos lijkt niet voor moerkapellenaren aangelegd te zijn.
goo

#9

2015-10-31 19:42

Ik ben het helemaal eens met de andere schrijvers: Moerkapelle wordt doelbewust afgesloten van het bentwoud. Doodzonde en een grove verspilling voor het milieu: nu autokilometers in plaats van gewoon te voet