Aannameprocedure-Stichtse-Vrije-School-Zeist

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Aannameprocedure-Stichtse-Vrije-School-Zeist.

Lub
Gast

#1

2011-04-27 11:25

Echt heel zonde als Leeuwerik en Wendel niet naar de Stichtse kunnen!! Ze horen daar.
Roos
Gast

#2

2011-04-27 11:29

Goeie actie! Ik duim voor een overweldigend resultaat!

Gast

#3

2011-04-27 16:00

Ik vind het bijna niet te geloven dat de jongens niet zijn aangenomen, vooral Leeuwerik, die ken ik wat langer, hij is juist een vrije school jongen, ik denk dat het een grote fout is om deze jongen niet aan te nemen.Hij heeft de afgelopen jaren zo een ontzettende groei doorgemaakt dat hij helemaal klaar is voor de bovenbouw. Hij had vorig jaar een hoofdrol in het toneelstuk, alwaar hij laat zien wat hij kan. Beste bovenbouw je mist een kans als jullie deze jongen niet aannemen groet Sandra

Gast

#4

2011-04-27 17:39

geweldig idee

Gast

#5

2011-04-27 20:43

De punten waar het om gaat zijn uitstekend toegelicht en dit was hard nodig!

Gast

#6

2011-04-27 21:17

ik heb geen kind op de vrije school maar wel veel vrienden met kinderen daar, ik vind het al een paar jaar een elite gebeuren op de bovenbouw, als je maar enigzins een afweiking hebt met wat dan ook word je zomaar niet aangenomen... ik vind het te gek voor woorden. Ben zelf een Steiner fan, en denk dat hij zich al meerdere malen voor de bovenbouw in zijn graf om gedraaid heeft... maar wie weet gaat de boven bouw eens echt naar het kind kijken ipv naar wat het kind als eindscore aan het eind van de 10de, 12de of 13de klas zou kunnen gaan scoren.....

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2011-04-28 00:18


Kleindochter van een oud-SDAP-er
Gast

#8

2011-04-28 11:35

Vrijheid van onderwijs is een verworvenheid in een land als Nederland. RECHT op vrije keuze.
Dit is een groot goed! Laten we dat koesteren.
Geef de jeugd de toekomst en ons vertrouwen...