Geen azc in Wezep

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen azc in Wezep.


Gast

#51

2015-09-28 19:38

Meisje in almere verkracht
Jonge meisjes die nog kind zijn uitgehuwelijkt en daar om hier heen komen dit is wat vandaag bij mij de druppel heeft doen overlopen om te tekenen
GRENZEN--- DICHT

#52

2015-09-28 19:51

G E E N     A.Z.C.    IN WEZEP !!!


Gast

#53

2015-09-28 21:02

Ik wil meer zekerheid over de toekomst van mijn kinderen

Gast

#54

2015-09-28 21:17

ben er tegen maar is toch al beslist in de achterkamertjes van de politiek

Gast

#55

2015-09-29 02:44

Geen AZC het zijn er gewoon domweg te veel

Gast

#56

2015-09-29 04:06

Genoeg is genoeg geen vluchtte lingen meer
koetje

#57 Re:

2015-09-29 04:30

#20: -  

 helemaal eens; alleen gezinnen (christen/moslim) die werkelijk op de vlucht zijn en idd 100 is wel genoeg voor klein dorp als wezep; evt zou oldebroek-dorp er nog 100 (extra) kunnen opnemen.

 


Gast

#58

2015-09-29 05:12

Anders veel onrust hier in de omgeving. En de meesten komen hier voor werk en dat laat ik niet toe!

Gast

#59

2015-09-29 10:06

Omdat mijn familie niet moet wonen tussen een stel verkrachters ik heb daar in de buurt veel nichtjes en ik wil hun niet straks als verkracht door een medelander zien en ze mogen veelste veel geert wilders for live

Gast

#60 Re: Re:

2015-09-29 10:43

#57: koetje - Re:  

 Probleem is alleen: hoe weet je wie daadwerkelijk vlucht voor zijn leven en wie alleen maar wil profiteren? Tja, dan zul je ze dus moeten opvangen en een onderzoek moeten starten naar de legitimiteit van de asielaanvraag. En weet je wat, dat is precies wat er ook gebeurt en hoe het al vele jaren gaat met ELKE asielaanvraag.

Vertel ik je nu iets nieuws? Als ja, dan moet je je toch eens afvragen hoe het komt dat je je nooit geïnformeerd hebt. En als nee, dan moet je je afvragen waarom je zoiets overbodigs en misleidends hier neerschrijft.


Gast

#61

2015-09-29 17:07

Spreekt toch voor zich

Gast

#62

2015-09-29 18:45

60 Jaar geleden vielen de geallieerden Europa binnen om ons vrijheid te brengen. Tot op de dag van vandaag kunnen we er nog steeds van genieten. Maar hoe lang nog? De grote toestroom van mensen die nu onze kant op komen zijn bedreiging voor de wereldvrede. Het merendeel is mannen en laten hun gezinsleden achter in een onveilig gebied. Iets wat ik niet begrijp want in mijn ogen moeten ze juist daar blijven om hun gezin te beschermen of je gaat met hele gezin op de vlucht.

De media melden ongeregeldheden in diverse AZC's zowel in binnen- als buitenland en je krijgt kippenvel bij het horen van die verhalen. Wat moet er nog meer gebeuren om voorstanders van AZC op andere gedachten te krijgen. Straks als de problemen nog groter zijn geworden zeker, maar dan konden we wel eens te laat zijn.

 

 

Wezep zegt NEE tegen een AZC

 


Gast

#63 Re:

2015-09-29 19:39

#62: -  

 Waar haal jij vandaan dat deze mensen, die vluchten voor hun leven, een "bedreiging zijn voor de wereldvrede"?!?

Wezep heet de vluchtelingen welkom!


Gast

#64

2015-09-29 20:21

Omdat ik 600 gewoon VEEL TE VEEL vind!!! En niet alleen dat, maar hoeveel narigheid lees je wel niet!! En dat alleen maar de vluchtelingen.
verkeerd verbonden

#65 Re: Re:

2015-09-29 20:42

#63: - Re:  

Geen discussie hier. "Teken of teken niet." Verdiep je er eens goed in. (Open je ogen)


Gast

#66 Re: Re: Re:

2015-09-29 21:58

#65: verkeerd verbonden - Re: Re:  

 Verdiepen moeten iedereen die meent hier te moeten tekenen maar eens doen.

Niet eens zozeer in de problematiek van de vluchteling of zelfs maar de opvang, maar in hun eigen redenen waarom ze opvang weigeren. Kijk eens serieus naar de redenen waarom je weigert een mens van vlees en bloed hulp te bieden. Waarom je de woorden van sommige politici en informatiebronnen klakkeloos aanneemt en andere even klakkeloos verwerpt. Waarom je denkt dat alle moslims eropuit zijn om de mensheid te vernietigen, terwijl ik om mij heen alleen maar zogenaamde christenen en modieuze atheïsten zie die hulpbehoevenden gewoon laten vallen. Waarom jij meent dat alleen jij recht op leven hebt. Waarom jij de hulp van de geallieerden aanvaard hebt, misschien zelfs voor vanzelfsprekend aangenomen hebt, toen jij in hetzelfde bootje zat als de vluchteling nu, maar niet thuis geeft nu anderen jouw hulp nodig hebben. Vraag jezelf eens af waarom je die mannen, vrouwen en kinderen laat kreperen zonder dat het je ook maar iets doet. Waarom jij je bij een foto van een verdronken kind alleen maar afvraagt hoe die foto geënsceneerd of getruceerd is, maar de werkelijkheid (of die foto nu echt is of niet, de werkelijkheid is wel degelijk echt) gewoon uit je geweten blokt.

Ik heb nog honderd vragen voor je, maar begin hier maar eens mee. Als je jezelf serieus die vragen stelt en eerlijk beantwoordt, dan kunnen we misschien inderdaad eens een discussie beginnen. Tot die tijd wil ik van jou geen vooroordelen horen.


Anonymous

#67 Re:

2015-09-29 22:00

#64: -  

 En zonder asielzoekers lees je nooit over narigheid? Beetje bekrompen visie, vind je zelf niet?


Gast

#68

2015-09-29 22:01

Vind het belachelijk dat er 600 asiel/ gelukszoekers vlak achter mijn ouders moeten gaan wonen.

Mvg

Gast

#69 Re:

2015-09-29 22:26

#1: -  

 Omdat er te veel mannen tussen zitten met een verkeerde bedoeling en daar zitten alle vrouwen en kinderen niet op te wachten 


Anonymous

#70 Re: Re:

2015-09-29 23:57

#69: - Re:  

 Als jij dat weet van die mannen, waarom doe je dan geen aangifte? Speel jij onder één hoedje met die mannen? Of zuig je die "kennis" maar weer uit je duim? Het is alweer het laatste, hè?


Gast

#71

2015-09-30 09:15

Ik ben het niet eens met het opvangen van 600 'voornamelijk' mannen. Het is teveel en het geeft mij een onveilig gevoel.

Gast

#72 Nee azc

2015-09-30 20:18

Overal zorgen deze deze Asielzoekers voor problemen. Wie gaat de verantwoordelijkheid nemen als het ook hier mis gaat?  Precies. Niemand. De politiek en bm zullen dan ongetwijfeld verontwaardigd zijn. Ongetwijfeld komen de dooddoeners "dit moeten we niet willen met zijn allen" en "dit mag nooit weer gebeuren". Een glas en een plas, en weer gewoon verder en de slachtoffers zitten er mooi mee.

 

Mooi voorbeeld in Apeldoorn.  De voorstanders zongen hun longen uit hun lijf. Oh wat waren de Asielzoekers toch welkom. Paar weken verder. Azc doet de deuren dicht wegens aanhoudende overlast... niet hard genoeg gezongen? 


Gast

#73 Re: Nee azc

2015-10-01 00:40

#72: - Nee azc 

 En wie zorgt in Apeldoorn voor de overlast? Of verzwijg je dat liever, want dan slaat jouw opmerking helemaal nergens op? Toch?

Niet de asielzoekers zorgen voor problemen, maar het tuig dat nooit aflaat hen overal met de nek aan te kijken en hen altijd laat voelen dat ze ongewenst zijn. Jij, dus, en de andere Tokkies.


Gast

#74 Re: Re: Nee azc

2015-10-01 07:45

#73: - Re: Nee azc 

 Ja het ligt idd nooit aan de Asielzoekers. Alle problemen die er overal zijn op de azc's ligt nooit aan hun. De vechtpartijen en verkrachtingen die we de laatste tijd in het nieuws zien/lezen, komt ook door anderen. Dat christelijke vluchtelingen het moeten ontgelden, ligt ook allemaal aan een anderen. Alle problemen die bijvoorbeeld momenteel in Duitsland plaatsvinden is ook allemaal de schuld van anderen. Dat bijna in alle moslimlanden dingen loos zijn, ligt ook allemaal aan anderen. 

 

 


Gast

#75 Re: Re: Re: Nee azc

2015-10-01 09:51

#74: - Re: Re: Nee azc 

 Domme praat. Het ging over het sluiten van de opvang in Apeldoorn. Probeer een beetje bij de les te blijven.

En ga me niet wijs maken dat hier nooit iets loos is. We steken en schieten elkaar ook zonder asielzoekers wel overhoop, hoor. De allergrootste oorlogen komen nog altijd van onze kant, onthoud dat. Dat wij nu toevallig op dit moment iets van vrede hebben is niet bepaald iets om zo overdreven prat op te gaan. We hebben tienduizenden jaren lanbg ook niets anders gedaan dan oorlog gevoerd en tweeduizend jaar niets anders gedaan dan mensen vermoordt en uitgekotst vanwege het feit dat zij niet christelijk genoeg waren.