stop aub asielzoekers in ons land ! Help eerst ons eigen volk
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie stop aub asielzoekers in ons land ! Help eerst ons eigen volk.
Gast |
#2012015-09-24 11:18Zo bang dat de mensen hier eens in de kijker komen te staan,eindelijk gebeurd dat wel!En geloof me het is hard nodig! Hele nuttige petitie! |
Gast |
#204 Re:2015-09-24 13:56Ja ,erg he ,oude mensen die vroeger hard hebben moeten werken,daar moeten we nu puntueel goed voor zorgen,dat hebben ze voor ons ook gedaan! |
Gast |
#205 Re:2015-09-24 14:16Vind dat ook,wij zijn de oorzaak ook niet van de problemen maar wij 'moeten' ze wel oplossen...terwijl we het zelfs niet kunnen,toch niet zoals de situatie nu is ,waarom hebben de zwaksten het hier altijd zo moeilijk?Er zijn er toch genoeg die hier te veel hebben?Plus ,je kan hulp vragen,niet eisen,helpen kan ook tijdelijk zijn....Waarom moeten de zwaksten het hier eigenlijk altijd ontgelden?Die hebben er eigenlijk het minst mee te maken want die hebben duidelijk veel betere verzorging nodig dan dat nu het geval is! |
Gast |
#206 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2015-09-24 15:44#171: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Er zijn veel vreemdelingen waar ik goed mee overeen kom,deze vraag werd enkel gesteld omdat het misschien beter zou verklaren waarom de zieken hier in België het hier bij u moeten ontgelden ipv de personen die veel luxe hebben en dubbel en dik genoeg geld hebben!Nu heeft u zichzelf in een bepaalde groep gestoken ,die blijkbaar alles graag anders interpreteren en zichzelf als narscist en rascist profileerd.Zieke mensen moeten hier helaas niet de dupe zijn om vreemdelingen te helpen.Zo zien de meeste Belgen dat hier,misschien heeft u een haat tegenover deze hulpbehoevende groep mensen vandaar die vraag naar verduidelijking.Lijkt me toch billijk vermits de meesten onder ons zoiets niet zouden durven.Het zou er toch iets mee kunnen te maken hebben? |
![]() Anonymous |
#2072015-09-24 18:36Ben je je nu maar in je eentje aan het amuseren? Had ik wel zo'n beetje verwacht. Nou, veel plezier, dan! |
Gast |
#208 Re:2015-09-24 18:50Ja lekker genieten ,want ik heb heel veel vrienden waarmee ik deze oprechtheid trots kan delen!Eenzaadje! |
![]() Anonymous |
#2112015-09-24 20:50Dus zo slecht gaat het jou niet? Jij hebt niet jouw familie en vrienden achter moeten laten in de steden en dorpen die gebombardeerd worden door het leger van Assad, door de rebellen die Assad bevechten en door de IS? Jij weet waar je familie en vrienden zijn en hoeft niet te gaan zoeken in de vluchtelingkampen van Jordanië, Turkije, Libanon, waar dan ook in Europa? Jij hebt geen duizenden kilometers hoeven reizen, te voet, dobberend in een niet zeewaardig bootje, niet wetend of je de overkant wel zult halen, gepropt in een trein zoals we onze varkens niet vervoeren? Jij kunt je plan wel trekken en bent niet afhankelijk van wat politici in een vreemd land die alleen maar aan hun eigen zetel denken als zij beslissen of ze jou zullen opvangen of je terug in die trein proppen en je nog weer honderden kilometers laten verder trekken of je misschien daar je vermoeide knoken mag laten rusten? Jij kunt je eigen potje nog koken en bent niet afhankelijk van wat de gaarkeuken voor jou in elkaar prakt? Jij kunt je eigen kleren nog kiezen en hoeft niet af te wachten wat vrijwilligers jou aan tweedehands kleding aanreiken om eindelijk eens van kleren te kunnen wisselen? Jij kunt nog zelf beslissen waar je wilt wonen en hoeft niet een afgedankte gymnastiekzaal, douches en toilet te delen met dertig wildvreemde anderen? Dan gaat het toch nog zo slecht niet met jou? |
Gast |
#2122015-09-24 21:54Nou u kan toch zo goed tieren! Mijn vader heeft 3 jonge kinderen achtergelaten,leefde zelf in weelde en luxe,nu nog trouwens!Ik was pas 4 jaar !Moeder alleen gaan werken voor ons,was om 5uur weg kwam om 8h thuis,alle dagen alleen ons plan trekken ,ik op m'n 5 jaar,wij waren wel opgevoed!Grootmoeder net na de oorlog,stond alleen met 4 kinderen,geen vergoeding in die tijd,helemaal niks!(alles alleen gedaan zonder hulp!)Mijn zus haar vriendje(ook kunstschilder)zelfmoord gepleegd door verlies van zijn vader op jonge leeftijd!Mijn zus veel verdriet,pijn,schilderde ,300 werken met puur gevoel en veel inhoud,leefde in armoede ,werkte ook tussendoor,In 97 zelfmoord gepleegd door verkrachting /in een ziekenhuis ,met zwart joggingspakje aan , opgebaard in kelder ,anoniem begraven,zonder naamplaatje,wou dat zelf zo opdat de aandacht naar lieve mensen moet gaan!Jaar later op dezelfde dag mijn zoontje net niet dood geboren,ik hem gered,geen hulp want de arts lag nog in zijn bed /agressieve man en familie,vluchthuis,met 2 kinderen,zware psychose gekregen,10 jaar niet op mijn zus kunnen denken ,mijn moeder afgelegen gaan staan om te kunnen uitschreeuwen,ik 10 jaar gerevalideerd om er te kunnen'zijn ' voor de kinderen,2 maal huis moeten achterlaten,alleen verhuisd met maar 20% energie,mijn dochtertje gepest op school en de rest vertel ik er niet over,1000 euro inkomen voor mij ,700 huishuur,min 300 euro aan gewone rekeningen,heb ik nog geen eten en medicatie...sinds 98 zo!Alle dagen ziek,uitgeput ,Andere zus al langer ziek ,labiel,30 opnames ,daar moet ik zeker geen tekeningetje bij maken!Schilderijen zijn in handen gekomen van mensen die er nu veeeel geld aan verdienen,bekendheid tot in het buitenland,dankzij miskleum van het gerecht ,mijn zus zou ons nooit niks tekort gedaan hebben,de details zal ik schrijven in m'n boek!Mijn moeder heeft deze weg gekozen want had aanvankelijk een enorm rijk zakelijk leven!Villa en luxe achtergelaten ,ik was de jongste,de sterkste nu compleet gebroken,mijn zoon heeft veel vrienden onder vreemdelingen maar die hebben hem verslaaft gemaakt aan drugs! heel pijnlijk hoor!Je kind dat geen jeugd had zien wegkwijnen!Mijn kinderen dragen het leed ook mee! Mijn overleden zus ging overal naar het buitenland!Multicultureel!Ik kan nog zo veel meer noemen,maar voor u is dat maar getier en aandachttrekkerij!Daarom schrijf ik dit niet voor u maar in naam van alle zieke mensen,hier in België,hier moeten geen vluchtelingen geholpen worden op de rug van de zwaksten er is elders in de wereld geld genoeg!U weet genoeg nu om heel je leven aan jezelf te werken,vanaf hier trek je maar je plan !Als ik jou niks kan leren dan ook niemand!Ik kan u zeggen ik heb veel rijkere vrienden die met veel minder ook veel meer verstaan,kwestie van niks verspillen want gevoelens zijn o zo veel belangrijker dan geld!Als jij daar al o zo veel in verspilt,hoe ga je dan met geld om,waar je zoveel mensen mee kunt helpen?Alle antwoorden zijn jou gegeven die van nut kunnen zijn!Misschien alles veel herlezen! niks verspillen dat heb ik ook gedaan,ik werk van ma tem zo met een slepende ziekte waar ik elk moment de strijd van kan verliezen(ondanks zeer zware medicatie) ,ook vakanties door!Ik overleef op hoop voor mijn kinderen!Nu ga je maar alleen ,anders wordt er veel te veel verpilt!Je leven is wel aan verbetering toe,dat kan ik je wel garanderen! |
Gast |
#2132015-09-24 22:26Dan heb je evengoed toch duizend euro meer aan inkomen dan de vluchteling. Of snap je dat niet? Jij betaalt 700 euro aan huur; de vluchteling heeft niets dat hij huren kan. En waarom denk jij dat alle vluchtelingen kerngezond zijn? Zoveel mensen hebben je dat hier al gezegd, maar stop eindelijk eens met jezelf zielig te vinden en werk aan je situatie in plaats van hier iedereen de oren van de kop te zeuren. Het gaat erom dat mensen met nog minder dan jij ook geholpen worden. Daarmee stopt niet de hulp die jij krijgt, er komen gewoon nog wat mensen bij die het ook goed (beter) kunnen gebruiken. En als jij veel rijkere vrienden hebt, dan moet je je maar eens afvragen waarom ook die jou laten stikken en jij alleen maar de vinger wijst naar de overheid. |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2015-09-25 11:15- Date of removal: 2015-09-25
- Verwijderingsreden:
Gast |
#2162015-09-25 11:17HAHAHA ZO Dom!!!!!Die 2 laatste,de grens over zetten,weg ermee! |
Kees van K. |
#2202015-09-25 14:17Kan dat kinderachtige gedoe afgelopen zijn? Het gaat hier om een serieuze petitie en niet om privé ruzietjes. |
Gast |
#221 Re:2015-09-25 14:47U bent net op tijd,de discussie is net afgelopen! |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2015-09-28 14:43- Date of removal: 2015-09-28
- Verwijderingsreden:
Gast |
#2252015-09-28 15:08Mijn mening,aan allen die denken dat je mensen' moet 'helpen 'ten koste' van het leven van anderen toont zijn grootste vergissing aan,dan kun je ook begrijpen waarom er mensen zijn die daarom niemand meer willen helpen! |
|
Gort over de grens moet blijven.
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Geen AZC barendrecht op grens van Lombardijen
793 Gemaakt: 2025-07-08
Hou IJsbaan DE PISTE Kortrijk open !
2299 Gemaakt: 2025-07-05
Gort over de grens moet blijven.
5850 Gemaakt: 2025-06-16
Geen hoge milieucategorie (HMC) bedrijvigheid Warmoeziersweg Bergschenhoek
159 Gemaakt: 2025-07-15
NEEN aan de afbraak van de NEKKERHAL in MECHELEN
6134 Gemaakt: 2025-06-15
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
9377 Gemaakt: 2025-06-04
Geen windmolens op de Grashoek
232 Gemaakt: 2025-07-03
Bezwaar Windturbines Stad Kortrijk
367 Gemaakt: 2025-07-03
Behoud het auditorium Maisin in zijn volledige staat
83 Gemaakt: 2025-07-10
NEEN, geen zonnepanelen op "de Pit" in Nieuwkapelle!
668 Gemaakt: 2022-05-17
Veiligheid en overlast N237 (Amersfoortsestraat / Utrechtseweg)
123 Gemaakt: 2025-07-08
Teken deze petitie! We willen geen McDonalds op de Veluwezoom, aan de bosrand Velp-Rheden
15676 Gemaakt: 2024-01-31
Red onze tuin! Samentuin Fonteinstraat
58 Gemaakt: 2025-07-08
Behoud de NS JongerenDagkaart
2648 Gemaakt: 2025-06-24
Pak ons buitenzwembad niet af!
1883 Gemaakt: 2025-06-02
Aankleden etalages voormalige winkelpand Visser
43 Gemaakt: 2025-07-10
Ik ben tegen de komst van een arbeidsmigrantenhotel in het mooie buitengebied van Heinkenszand voor 48 arbeidsmigranten die niet in de buurt gaan werken maar in Yerseke of Noord Brabant.
92 Gemaakt: 2022-02-14
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
3522 Gemaakt: 2024-07-07
Kortsnuiten Blijven Bestaan
2993 Gemaakt: 2024-10-23
Stop de container MSNU9636101!
108 Gemaakt: 2025-07-04