Help de muziekschool Alphen aan den Rijn te overleven!


Gast

#201

2015-10-17 21:14

Omdat ik ooit heel goed muziekles heb gehad op deze school en omdat muziek maken, beluisteren en begrijpen fijn en belangrijk is heb ik deze petitie ondertekend. Muziek verbindt mensen die anders nooit vebinding met elkaar hadden gezocht/gevonden...

Gast

#202 Re:

2015-10-18 06:03

#10: -  

Muziekinstrumenten zijn kostbaar, fragiel en soms groot. Al nagedacht over de rompslomp bij begin einde lessen? Toch maar geen drummen, piano of orgel lessen? Geen bandjes? Alleen draagbare instrumenten? Ik heb geholpen bij Arti muziekinstumenten rondshouwen in Wellant college. Creatief moet doenlijk zijn.


Gast

#203

2015-11-08 12:45

de muziekschool moet blijven bestaan! streekmuziekschool Alpen heeft heel veel alphenaren het mooie van muziek bijgebracht en moet dat kunnen blijven doen.

Gast

#204

2016-06-10 22:42

Een muziekschool is zoveel meer dan alleen het kunnen volgen van muzieklessen. Samenspelen met allerlei verschillende instrumenten, talent ontwikkelen, sociale vaardigheden opdoen, een veilige omgeving voor kinderen waar ze zich kunnen ontplooien. Naast sportbeoefening onmisbaar!. Ik heb zelf ca 35 jaar geleden jarenlang fluitles gehad van Veronica Steinbach en pluk daar nu nog steeds de vruchten van. Ook aan het jeugdorkest bewaar ik goede herinneringen.