Geen vluchten na elven

Geen vluchten na elven / Mededelingen / Wij gaan zingend onze stem laten horen!! / Opmerkingen


Gast

#1

2015-06-09 15:20

Kunnen we tijdens het gesprek tussen Alders en de gemeenteraad de vergadering opleuken met het geluid van overkomende vliegtuigen (65dB) of meer, net als in onze slaapkamers?

Gast

#2

2015-06-09 15:29

Beste actie-groep,
Ik zal vanuit Eersel heel hard meezingen omdat ik mijn kinderen moet laten slapen. Laten we hopen dat de volwassenen ook in de toekomst de nachtrust worden gegund. Wij vrezen daarvoor en voor de gevolgen voor onze gezondheid.
Succes Jacqueline Schippers

Gast

#3

2015-06-09 21:44

Ik geloof niet dat dit soort ludieke acties iets uithaalt.. Zonde van de tijd.... Hardere actie lijkt nodig!
R Rosenkrantz

#4

2015-06-10 09:32

Wellicht eens tijd om een gezamenlijke {gezondheids}schadeclaim neer te leggen bij deze herrieclub Eindhoven.

In Nederland is mijn klaarblijkelijk alleen maar deskundig in uitschrijven van enquetes, aanbevelingen en evaluatie rapportjes zonder dat er iets veranderd in positieve zin van de gezondheid.

 


Gast

#5

2015-06-10 12:42

Slaap kindje slaap
Daarbuiten klinkt geraas
Van dondrende vliegtuigmotoren
Dus heb je watjes in je oren
Slaap kindje slaap
Daarbuiten klinkt geraas

Slaap kindje slaap
Daarbuiten is lawaai
Maar wie zal dat kunnen boeien
Zolang het vliegveld kan groeien
Slaap kindje slaap
Daarbuiten is lawaai

Gast

#6

2015-06-10 12:43

Stille nacht, heilige nacht
Onze rust wordt verkracht
Door een vliegveld dat groeien wil
Daarom is het 's nachts niet meer stil
Wij willen onze nachtrust
Wij willen onze rust

Stille nacht, heilige nacht
Wreed verstoord, onverwacht
Door een vliegtuig dat landen gaat
Waarom moet dat nu nog zo laat?
Wij willen onze nachtrust
Wij willen onze rust

Gast

#7

2015-06-10 16:56

Ik ben helaas verhinderd. Heel veel succes gewenst.
Met vriendelijke groet,
Wopke Jousma

Gast

#8

2015-07-23 16:54

Onze stem wordt gewoon genegeerd. De boeren in frankrijk die snappen hoe je dit moet aanpakken en krijgen keer op keer hun zin. In deze fase moeten we ook onze tanden laten zien en dan wordt er geluisterd en kunje veel betere afspraken maken dan de gemeentes nu beoogen. We moeten niet wachten tot er ernstige problemen onstaan want dan wordt het veel moeilijker: denk aan groningen. De regio heeft een probleem en in den haag doen ze arrogant, moeilijk en zijn ze verschrikelijk traag.