FM Brussel is the city and stays the city!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
als er te weinig inkomsten zijn kan men toch nationaal gaan. zal voor mij alleszins makkelijk zijn als ik in de wagen niet meer moet overschakelen.
Enige probleem is weldat fm brussel binnen het jaar studio brussel van de markt zal hebben weggeconcurreerd. wat studio brussel ooit had is de laatste jaren immers enkel nog bij fmbrussel te vinden. is zowat enige zender waar ze nog vernieuwend bezig zijn.
Als dit nier belangrijk genoeg is, zijn ze hiernaast ook zowat enige bron van nieuws voor vlaamse brusselaars. onbegrijpelijk gebrek aan voeling met vlaamse brusselaars bij de heren politici in de raad van bestuur. shame on you sven gatz en pascal smet !
Zonder FM Brussel is er enkel nog maar gatenkaas in de ether!
Geen commerciële muziek zoals op het merendeel van de andere zenders.
Fm Brussel is meer dan een radiopost...
2) vernietigen vlaamse aanwezigheid in Brussel
3)zonder inspraak personeel
4) beslissing door een persoon vreemd aan de FM maar komend van Roularta
excelente radio, funky bompa, stéréotiep, jazz station, on adore!!!
ça serait une grosse perte très triste !
je suis de tout coeur avec vous...
Re:
Ik werk maar woon niet in de hoofdstad, en FM Brussel en Brussel Deze Week zijn voor mij dé manier om Brussel te leren kennen. Wil de overheid (die FM Brussel nu afschaft) dan dat pendelaars gewoon ongeïnteresseerd op hun kantoortje zitten en die geweldige stad niet leren kennen? Awel merci! Geen radio ook met zo'n goeie antennes voor muziek als FM Brussel. Nieuwe, catchy muziek die je op de mainstream radio's hoort, zit meestal al een paar maanden op FM Brussel... Dát is goeie radio.
We zijn voor alles op de hoogte wat hier gebeurt
Ik luister dagelijks naar deze zender
schande!
Zonde, spijtig en vooral zeer onbeschoft de manier waarop de radio en zijn luisteraars hierbij een mes in de rug krijgen!
| This discussion has been closed. |