Wij zijn TEGEN het nieuwe mobiliteitsplan in Ternat!


Gast

#1

2015-06-03 14:19

Omdat het op niets trekt er geen plaas genoeg is en ik als gehadicapte geen goesting heb om de markt over te steken om een krant te gaan halen, in het verleden nooit problemen gehad.

Gast

#2

2015-06-03 14:19

Ben woonachtig in de Keizerstraat da zal al genoeg zeggen, veel meer verkeer, gevaarlijk voor fietsers. De
Markt is gewoon een ramp geworden om te parkeren en veiligheid is ook ver te zoeken.

Gast

#3

2015-06-03 14:41

dat er verandering mag komen op markt dat wel. maar de verandering die men daar nu toegepast heeft vind ik heel erg jammer. in plaats van het centrum 'aantrekkelijker' te maken zorgt men ervoor dat veel mensen de markt vermijden. jammer voor de zelfstandigen en de kruidvatwinkel.

Gast

#4

2015-06-03 14:48

Hoeft geen commentaat wie ogen in zijn kop heeft ziet genog .Te gek om te verwoorden!!!!

Gast

#5

2015-06-04 10:30

Het beleid van Ternat pakt mobiliteit niet integraal aan. Andere dossiers met evenwel serieuze impact op het verkeer krijgen prioriteit waardoor een optimale aanpak van de mobiliteit in het gedrang komt.

Gast

#6

2015-06-04 10:40

Mag je als notoire tooghanger ook ondertekenen? ;)

DJM

#7

2015-06-04 16:12

Een enquète van 2012 die zegt dat een meerderheid van de bevolking (85% !!??) voor de nieuwe verkeerssituatie is , ingevoerd in 2015 op de markt ??!!?? Dit lijkt me toch verkeerde informatie verspreiden (via de kranten nogwel), om zijn eigen gelijk trachten te bewijzen. De enquéteur is waarschijnlijk iemand van ternat centrum, waardoor het makkelijk is te stellen dat je maar te voet of met de fiets naar de markt moet komen. Aan de "enquéteur",  doe eens volgende test: probeer eens vanuit wambeek een pakje te versturen met b-post. 1) te voet is al uitgesloten. 2) Voor diegenen die het nog kunnen met de fiets (en het pakket is niet te groot) mag men dan eerst eens voor een deftig fietspad zorgen, zonder verzakkingen en overwoekerd van de netels. 3) Met de wagen vind men toch geen plaats om te parkeren. Voorstel: het postkantoor verhuizen naar wambeek, ergens waar voldoende parkeergelegenheid is.  :-)

 


Gast

#8

2015-06-18 06:58

De herinrichting van de Markt dient te kaderen in een groter geheel. Er zijn toegangswegen komende van St-Martens-Bodegem, van St-Ulriks-Kapelle, van Wambeek en van St-Katharina-Lombeek die allemaal samenkomen op de Markt = het centrum van onze gemeente. Moeilijke situatie maar een reden te meer om dit alles in een groter geheel te kaderen en te laten onderzoeken wie van waar komt en waar naar toe wil, mét grote aandacht voor de voetgangers en fietsers. De huidige situatie is verwarrend en niet veilig voor de zwakke weggebruiker.

Gast

#9

2015-06-29 06:25

Ik doe bijna elke boodschappen in Ternat per fietst. Ik vind het ronduit gevaarlijk. Wie dit plan voorstelt, moet zelf eens gaan fietsen. En bij de nieuwe aanleg van de Stationstraat zijn ze ook de fietsers vergeten!!!

Gast

#10

2015-07-17 23:51

De marktverandering in Ternat is een schande tegen de logica. Alles was vroeger duidelijk, gemakkelijk parkeren en dat is nu volledig weggenomen. Ik ken de weg niet meer in mijn eigen gemeente waar ik al 32 jaar woon. Goed gedaan van de politiekers!