NEEN aan de 'bijzondere bejaging' van dieren !!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie NEEN aan de 'bijzondere bejaging' van dieren !!.


Gast

#76

2016-01-24 21:24

Ik ben er niet van overtuigd dat de zgn bijzondere jacht enkel wordt gebruikt om bepaalde diersoorten zoals de vos ed. te vangen en te doden om schade aan gewassen en gedomesticeerde dieren te voorkomen. Ik vrees dat deze ook merendeels wordt toegepast als excuus voor het simpele jagen om te jagen of vangen om te vangen. De benoemde dierensoorten dreigen uit te sterven en ik kan hier niet mee akkoord gaan!! Gedomesticeerde dieren als kippen, konijnen,vissen,... Kunnen in vele gevallen veel beter afgeschermd worden of een veiliger hok krijgen.

Gast

#77

2016-01-24 21:42

Omdat ik van mening ben dat de nieuwe wetten van onze ó-zo-slimme regering op niets trekken!!! Ze staan vol tegenstellingen en houden zéér weinig rekening met het milieu en dierenwelzijn... Vooral deze wet rond het jachtbeleid is totaal voorbijgesteefd! Het lijkt erop dat we, op alle gebieden, enkele stappen achteruit gaan. Onbegrijpelijk!!!


Gast

#78

2016-01-25 07:49

Verbod op jacht

Gast

#79

2016-01-25 08:15

Zwerfkatten verdienen zeker en vast geholpen te worden - dit is al veel te lang op de lange baan geschoven, deze dieren hebben het ook niet gevraagd om gedumpt geweest te zijn

Gast

#80

2016-01-25 13:09

waneer bijzondere bejaging op jagers ?

Gast

#81

2016-02-02 20:36

Mijn wildkleurige huiskat is ook spoorloos verdwenen, aangezien de jagers hierheen veel jagen is het bijna vanzelfsprekend dat onze kat ten prooi is gevallen van de jagers jammergenoeg :( op 30 m van ons huis heb ik trouwens ook een dode vos gevonden midden in een preiveld

Gast

#82

2016-02-02 21:19

Omdat al die jagers en jachttoestanden eindelijk eens zouden mogen uitgeroeid worden !

Gast

#83

2016-05-31 17:11

succes met jullie actie