Belgische Dieren Politie

Belgische Dieren Politie / Mededelingen / Dierenleed dierenmishandeling moet gedaan zijn. Dieren politie is nodig!!!!! Dit omdat alle dieren recht hebben op bescherming. / Opmerkingen


Gast

#1

2015-06-02 13:21

Het moet inderdaad stoppen. Die dierenbeulen moeten voor eens en voor altijd gestraft worden. Een fikse geldboete en een jaar gevangenisstraf. En ze moeten een verbod opgelegd krijgen zodat ze nooit nog dieren mogen houden. Ik begrijp het echt niet in America daar worden ze beboet en gaan ze de cel in en mogen nooit geen dieren meer houden . Waarom werkt het daar wel en hier in dat apenland niet ? Er moet echt iets gebeuren !!! Ik begrijp dat het soms moeilijk is om een dier onder te brengen als je op vakantie gaat . Maar er zijn verschillende mogelijkheden . Er zijn genoeg honden pensions en dierenhotels waar je ze naartoe kan brengen maar je BINDT ZE NIET VAST AAN EEN BOOM!!!!! Dat doe je ook niet met kinderen !!!. De mensen moeten erbij stilstaan dat een dier aanschaffen tijd en geld kost als je hen alles wil geven wat nodig is . De jaarlijkse controles en inentingen bij de dierenarts voeding en verzorging en vooral VEEL AANDACHT EN LIEFDE !!!! Als je dat niet wil of er geen tijd voor hebt koop dan geen dier om het enkele maanden later te DUMPEN OF ACHTER TE LATEN. EEN DIER KOOP JE VOOR HET LEVEN NIET MAAR VOOR EVEN NET ALS KINDEREN DIE ZET JE OOK EEN PAAR JAAR LATER NIET BUITEN OF BINDT JE OOK NIET VAST AAN EEN BOOM VOOR JE OP VAKANTIE VERTREKT !!!!! DOE ER AUB IETS AAN HET IS DRINGEND EN STOP DIE DIERENBEULEN !!!!

Gast

#2

2015-06-11 20:18

man man man het is eg met jullie . zijn jullie nu zo onverschillig als het op dierenleed dierenbeulen aankomt
teken die petitie aub onze dieren trouwens daarmee bedoel ik alle dieren hebben recht op een gelukkig leven.