kunstgrasveld-wijkFrankrijk

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie kunstgrasveld-wijkFrankrijk.


Gast

#1

2015-04-29 18:57

Het biedt onze en andere kinderen uitstekende en veilige! speel mogelijkheden. Anders kunnen ze in de buurt niet meer veilig voetballen.

Gast

#2

2015-04-29 19:10

Omdat onze kleinkinderen daar wonen en erg veel plezier hebben van dat veld! Buitenspelen is belangrijk!

Gast

#3

2015-04-29 19:11

Mijn zoon voetbalt dagelijks op het veldje, heeft al jaren lang zoveel plezier daar beleefd. Ook onze andere kinderen spelen er als ze op school De Bron zijn. Een prachtig speelveld midden in de wijk, dat mag niet verdwijnen!

Gast

#4

2015-04-29 19:27

Omdat mijn kinderen er veel plezier aan beleven en ook de kinderen van de basisschool de Bron. Het zou toch ontzettend jammer zijn en verdrietig als dit leuke veld verdwijnt. LAAT HET BLIJVEN!

Gast

#5

2015-04-29 19:38

De overlast wordt veroorzaakt door mensen/jongeren(?) die zich niet aan de regels houden. Nu worden alle spelende kinderen er de dupe van. Heel triest! Ga eens een weekje bij het veldje staan. Hoeveel kinderen voetballen hier wel niet. Buitenspelen is toch wat wij ze zo graag zien doen? Wij willen als buurtbewoners best meehelpen om te proberen dat iedereen zich aan de regels houdt. Wij lopen bijna elke avond een rondje, en hebben het idee dat het de laatste tijd na 21:00 uur rustig is, klopt dat? Deze maatregel is erg drastisch en een veel te snelle stap. Wij hebben geen inspraak gehad wat betreft evt andere opties. Want natuurlijk zijn we met elkaar verantwoordelijk, dus we willen best meewerken en er bij betrokken worden. Maar het veldje weghalen mag echt niet gebeuren!

Gast

#6

2015-04-29 19:53

Omdat dat grasveld moet blijven voor de kinderen!!!!! K ben tegen t weghalen.
s

#7

2015-04-29 20:02

Stuur een wijkagent savonds langs als er overlast is Door de hang jongeren .Laat daar niet onze jeugd de dupe van worden. Veldje moet echt blijven!


Gast

#8

2015-04-29 20:27

Sociale controle op de kinderen. Gaan zich minder snel verspreiden door de wijk en daardoor minder vandalisme.
Iemand die niet snel wat zegt...

#9 Aggregaat

2015-04-29 21:07

Een keer 's avonds langs gelopen. Jongeren mbv ouderen een aggregaat neergezet voor verlichting met een hoop herrie. Zorg inderdaad voor meer controle door wijkagent (daar wordt hij voor betaald) en laat niet de kinderen de dupe worden.


Gast

#10 Belachelijke beslissing

2015-04-29 21:38

Laten we de oorzaak wegnemen en niet de voorwaarden, door het veld weg te halen los je het probleem niet op. Wie het verwijderen van het veld als oplossing heeft bedacht, begrijpt er niet veel van en luistert naar een kleine groep mensen. Vroeger speelden ik daar tot 's avonds laat met vrienden en werden we weleens weggestuurd om elders te praten of muziek te luisteren, dat is toch van alle tijden.


Gast

#11

2015-04-30 07:00

Het belang van de kinderen, (de basisschool telt meer dan 300 leerlingen!), staat boven het belang van 19 aanwonenden. Frankrijk is een kindvriendelijke wijk, laten we dat vooral zo houden!!!!

Gast

#12

2015-04-30 08:20

Overlast Hoe kant dat nou. Het zijn spelende kinderen en als je er last van hebt moet je maar in een bejaarden tehuis gaan wonen. Speeltuinen moeten er er zijn . En in Frankrijk moeten er eigenlijk meer van dit soort veldjes komen

Gast

#13

2015-04-30 08:58

Kinderen moeten de gelegenheid hebben om te spelen
als er mensen zijn die daar tegen kunnen moeten ze niet bij een school en speelveld gaan wonen, speelveld en school bestaat als 25 Jr.

Gast

#14

2015-04-30 10:45

Mijn kinderen spelen daar zo ontzettend vaak een potje voetbal. Het is geen hangplek voor jongeren, er wordt gesport. Zijn de kinderen eindelijk een keer van de bank af, achter laptop , tv en ipad vandaan, gaat juist dit veld weg. Maatschappelijk niet verantwoord, de jeugd sport steeds minder en dan dit besluit. Alleen omdat een paar omwonende last hebben van het schieten van de bal tegen het hekwerk. De omwonende hebben ook last van het uitgaan van de basisschool, gaat deze ook weg? de kosten om dit probleem op te lossen hoeft niet veel geld te kosten, zoals in een brief wordt aangegeven. Wat rubber op kritieke plaatsen en het probleem is opgelost. Ik denk dat het probleem in die specifieke wijk een aantal omwonende zijn.
Kmar

#15 Belachelijk

2015-04-30 11:05

Jammer dat de spelende kids de dupe worden van overlast veroorzaakt door hangjongeren. Als je het weghaalt verplaats je het probleem maar je lost het niet op!!! Ik ben tegen


Gast

#16

2015-04-30 14:03

Omdat die zeurkousen niet altijd hun zin moeten hebben. Kinderen moeten kunnen spelen
de andere grasvelden zijn net mollen velden

Gast

#17

2015-04-30 14:55

Omdat de kinderen ergens moeten spelen .En ik neem aan dat de kinderen voor negen uur avond thuis zijn.Dus zullen het hang jongeren zijn.Optreden dan.


Gast

#18

2015-04-30 17:11

Omdat ik hem zelf ook had willen opstellen. Het veldje is de belangrijkste speelvoorziening in de wijk! Het kan toch niet zo zijn dat honderden kinderen de dupe worden van een handvol klagende omwonenden?

Gast

#19

2015-04-30 17:51

Er wordt al zo veel geklaagd dat kinderen te weinig buiten spelen. Een kunstgras veldje is ideaal om te spelen zonder helemaal zwart thuis te komen.

Gast

#20

2015-04-30 19:15

Ik heb deze petitie getekend, omdat ik vind dat het veld een welkome aanvulling is op de kindvriendelijke wijk Frankrijk. Er wordt veel gebruikt gemaakt van het veldje door omwoners en kinderen die verder weg wonen, maar dit veldje prefereren boven andere veldjes in hun buurt. Het zou mede daarom zonde zijn als dit veldje verwijderd zou worden.


Gast

#21

2015-04-30 19:47

Omdat de 'echte' kinderen veel plezier beleven aan dit veld. Dat moet niet verpest worden door de hang jeugd. Die moeten ze aanpakken!

Gast

#22

2015-04-30 20:01

Omdat ik het belangrijk vind dat kinderen een veilige speelomgeving hebben. Zorg dat de wijkagent corrigeerd bij overlast en bespreek met de leerlingen van de basisscholen, wat overlast is. Geef in de media aan, wat niet is toegestaan.

Gast

#23

2015-04-30 21:13

mijn kleinkinderen zitten op De Bron en spelen op dit kunstgrasveld

Gast

#24 Wel overlast

2015-05-01 11:40

Het gaat natuurlijk niet om de spelende kinderen, of het verwijderen van een speelveld, dat zal allemaal blijven. Wat weg moet is de betonnen vloer en de metalen kooiconstructie, midden in een woonwijk dicht op achtergevels. Dat is wat de overlast geeft, en die is niet gering.


Gast

#25

2015-05-01 13:49

Omdat het veld de enigste plaats is waar je leuk kan voetballen