RedhetIJssportcentrumEindhoven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
het kan toch niet zo zijn dat sportende mensen in de "kou worden "gezet
De ijsbaan Eindhoven moet natuurlijk blijven. De regio die deze ijsbaan bestrijkt is zeer groot. Als deze baan er niet zou zijn betekent dat een enorme wiite vlek. Kijk eens kritisch naar de meest onrendabele uren en bekijk of daar kostenbesparing mogelijk is zodat de tekorten binnen de perken blijven. Zijn de ideeen van een paar jaar geleden wel allemaal bekeken.?
Er moet ingezet worden op het feit dat kinderen juist in de wintermaanden gestimuleerd moeten worden om buiten in beweging te zijn.
Ik teken de petitie omdat het steeds zeldzamer wordt om op natuurijs te kunnen schaatsen. Schaatssport is onderderdeel van ons cultureel erfgoed. Ik wil mijn toekomstige kinderen ook leren schaatsen, zoals mijn vader me dat ook heeft geleerd op jonge leeftijd.
De Eindhovense schaatsbaan mag niet verdwijnen!
25 jaar Kids on Ice. 22 jaar mooie shows gemaakt en nu met heel veel passie met 5 teams actief in het synchroonschaatsen. Grote stappen zijn gemaakt. Op weg naar deelname aan de Wereld Kampioenschappen. Dit mag je al deze kinderen niet ontnemen.
| This discussion has been closed. |