POLITIE-CAO 2015

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie POLITIE-CAO 2015.


Gast

#701

2015-05-08 10:28

Deze petitie behoeft geen verdere toelichting denk ik. Laat de mannen in Den Haag gewoon van hetzelfde salaris rondkomen of trek het onze een beetje omhoog.

Gast

#702

2015-05-08 11:52

Ja ik heb getekend want we worden weer niet serieus genomen en opnieuw besodemieterd door een onbetrouwbare overheid!

Gast

#703

2015-05-08 13:29

Ik onderschrijf van begin tot het eind deze brief. Ik merk aan mezelf en ook in mijn omgeving dat ik het ZAT begin te worden om maar steeds weer naar de rechter te moeten b.v. Om met je werkgever over zaken te moeten steggelen. :et begint er op te lijken dat men het steeds maar vooruit schuift in de hoop dat je het als individu opgeeft. Ook het stuk over ouderenbeleid komt voor mij steeds dichterbij. Volgend jaar 40 dienstjaren waarvan nauwelijks verzuim behoudens 3 dienstongevallen waar ik elke dag door pijn aan wordt herinnerd. Bedankt werkgever!
Zo dat moest ik even kwijt.

Gast

#704

2015-05-08 14:17

Omdat ik vind dat de politie niet betaald krijgt voor hetgeen ze doen.

Gast

#705

2015-05-08 15:46

Als ondersteuner met blauw hart onderschrijf ik de financiële positie van politie medewerkers in de lagere salarisgroepen volledig.

Gast

#706

2015-05-08 18:30

Voor een schamel loon nederland leefbaar houden. Dus betaal ons beter dan kunnen we de leefbaarheid blijven verdedigen

Gast

#707

2015-05-08 21:29

Omdat we een vervelende klier als minister hebben!

Gast

#708

2015-05-08 21:45

We verdienen beter!!!

Gast

#709

2015-05-08 22:51

Zeer goed omschreven.

Gast

#710

2015-05-08 23:57

Loon naar werken, meer risico, meer loon, werk zelf in de beveiliging en wij zien ook genoeg om dit aan degenen die het toekomt te laten toekomen. Laat de 1e en 2ekamer maar eens een weekje buitendienst draaien, zodat ze praktijk ervaring op kunnen doen.

Gast

#711

2015-05-09 05:31

Omdat ik er helemaal achter sta!

Gast

#712 Re:

2015-05-09 05:35

#44: -  

 ik ben benieuwd wat je blauwe collega's hier van vinden. 


Gast

#713

2015-05-09 07:12

Omdat het salaris van een politieambtenaar schandalig laag is!!!

Gast

#714

2015-05-09 07:13

Ömdat Ik 59 jaar ben, en het gevoel heb dat onze generatie niet serieus wordt genomen. We zijn altijd Een worst voorgehouden en nu moeten we doorwerken ondanks dat we behoorlijk lichamelijk versleten zijn, En geestelijk de nodige Trauma,s hebt opgelopen door je zware Werk. Ik vind dit schandelijk.

Gast

#715

2015-05-09 07:35

Uitvoering van het werk mag voldoende beloont en gewaardeerd worden.

Gast

#716

2015-05-09 09:36

Nou ik heb er al bijna 41 jaar opzitten als ambtenaar en ik mag er 9 jaar bijtellen omdat er anders een onhoudbare financiele situatie ontstaat vanwege het feit dat ik pas op  68 jarige leeftijd AOW ga krijgen. Ik hoop dat ik tegen die tijd ook een rollator tot mijn beschikking krijg van de werkgever omdat ik excutief wil blijven werken.


Gast

#717

2015-05-09 10:31

omdat het tijd wordt dat er een fatsoenlijke CAO komt waar de dienders me kunnen leven.

Gast

#718

2015-05-09 12:55

Het wordt tijd, dat wij een keer serieus worden genomen. Een knappe beloning en betere toeslagen op onze onregelmatigheid en piketdiensten. Verder een beter ouderen beleid. Ik ben 60 jaar en had mij het einde van mijn werkzame leven bij de politie heel anders voorgesteld. Er is niets maar dan ook helemaal niets meer van over van de voorwaarden toen ik bij de politie begon.

Gast

#719

2015-05-09 17:51

De Politie is de smeerolie van de samenleving, zoals gewone olie de motor van de auto goed laat lopen. Door alsmaar te bezuin igen krijg je te weinig goede smeerolie en zal de samenleving uiteindelijk belanden in schokkende bewegingen (even goed dan weer slecht ), maar uiteindelijk belanden in een vorm van apathie of chaos. En naar mijn mening, na 37 jaar bij de politie te hebben gewerkt, is de politie al behoorlijk ziek. Een ziekte veroorzaakt door de Overheid, die geen oog heeft voor de noden en de behoeften van de Politieorganisatie. Ik wens jullie veel sterkte toe.

Gast

#720

2015-05-09 18:29

Als politieambtenaar zijn wij een van de loyaalste ambtenaren. Het hele politieapparaat draait hierop. We zijn daarop ook geselecteerd.
Al jaren, vanaf de tijd dat ik bij de politie kwam in 1981, lopen we achter de financiële feiten aan. Gaat het goed met de economie, dan zijn we de laatste die profiteren. Dreigt het slechter te gaan, zijn we de eerste die 'gepakt' worden.
Iedere keer krijgen we net genoeg om ons hoofd boven water te houden maar niet genoeg om te dat te krijgen wat we eigenlijk verdienen.
Alle politieke partijen roepen het hardtst om veiligheid, maar als puntje bij paaltje komt, trekken ze hun keutel in.
4 jaar geleden kregen we eindelijk een beetje tegemoetkoming, veel te laat overigens. en nu vier jaar later is het over. Ik zeg harde acties en vooral daar waar we de politiek kunnen raken. Fraude of zo als ik wel eens zeg legale fraude hard aanpakken.
Succes met de strijd.


Gast

#721

2015-05-09 18:48

Tijd voor een nieuwe, eerlijke, rechtvaardige en waarderende cao!

Gast

#722

2015-05-09 22:05

Onze mannen en vrouwen zetten zich 24/7 * 365 dagen in voor onze veiligheid! Soms ten koste van zichzelf....Daar hoort wat tegenover te staan!

Gast

#723

2015-05-10 00:02

De laagste schalen minimaal 100 euro erbij, RPU en leerrugzakje terug. op tijd stoppen met werken bij 40 jaar werken mag je zelf kieEn of je doorgaat werken of niet en dan voor 80% eruit en niet minder, zo hou je de jongeren aan het werk.

Gast

#724

2015-05-10 09:15

Omdat ik het er stellig mee eens ben. Een zwaar ondergewaardeerd beroep. De afgelopen jaren is alles duurder geworden en de mensen worden gekort op vanalles. Het kan niet anders dat er wat loon bij moet komen! Daarnaast het punt over de vrije zondagen. Onbegrijpelijk! Dit werk brengt met zich mee dat een gezonde thuisbasis waarop je kan terugvallen noodzakelijk is. Minder tijd doorbrengen met je gezin is gewoon funest bovenop wat er nu al aan druk op je relatie ligt. En niet te beginnen over de reorganisatie! Jeetje. Amateurisme. Dat is het woord. Alle collega's die met steeds meer verbazing rondlopen over wat nu weer de bedoeling is. Geen budget voor genoeg planners! Niet alleen zeer vervelende roostering maar ook totaal inefficiënt. We zijn 3 keer zoveel tijd kwijt om iedere dienst het steeds mogelijk veranderde rooster te checken en up te daten. Echt ik kan nog wel even doorgaan. Het is dat ik het nog steeds het mooiste beroep vind wat er bestaat.

Gast

#725

2015-05-10 10:06

Goed gemotiveerd stuk. Zeker de jonge diender op straat die gekozen heeft om de maatschappij te dienen bij nacht en ontij gaat hierdoor terecht vooruit. Noodzaak! Hoe frustrerend moet het zijn om dagelijks criminelen te vangen die honderden euro's op zak hebben terwijl jij iets goeds met je leven doet en daardoor niet eens geld overhoud om je kinderen iets extra te geven.

Wil je voorkomen dat collega's zwichten voor de verleiding om zelf ook de verkeerde keuzes te gaan maken dan ben je als werkgever op zijn minst verplicht een basisvergoeding neer te leggen die toereikend is voor een fijn leven.

De loyaliteit belonen in plaats van er misbruik van maken zogezegd.

Paul.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...