low is a lifestyle we need in Belgium
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
dat zal wel zijn maar geeneen land heeft zulke slechte wegen als belgie
Terwijl dat de mensen moeten weten dat het een levenstijl is en dat wij er voor zorgen dat onze auto in top staat is !
This comment has been removed by the person who wrote it.
Wordt tijd dat BE eens beseft dat ze achterlopen.. schroefkits (behalve aftermarket rommel) en air is 99% van de tijd veiliger dan originele vering.. wegligging verbetert, maakt dus niks onveiliger. Mij een vraag waarom dit niet legaal zou mogen zijn. Ik rijd nu persoonlijk ook wel op een KW schroefkit met attest maar dat is enkel en alleen omdat ik kwaliteit verkies boven aftermarket.
Re:
zo te zien geen kenner van nederland...... in nederland heb je EU keurmerken nodig en staan die niet op het onderdeel dan komt je auto niet door de keuring en motor swap mag je zeker doen maar dan moet je auto wel opnieuw gekeurd worden door de rdw anders is het strafbaar en ik als straatracer weet er meer dan genoeg over .................... dus leer je eens beter je teksten
Re:
leer de nederlandse wet eens goed dan zie je dat je een eu keurmerk nodig hebt op diverse onderdelen geen EU keurmerk is niet door de keuring komen en bij een ongeluk betaald de verzekering alleen orginele onderdelen terug geen tuning en ze worden als onveilig verklaart maar het is je eigen risico die je neemt...............
gr oli
Re: Re:
Bij jullie mag het ten minste een motorswap ookal moet je rdw keuring gaan en onderdelen plaatsen met eu keuring hier mag je niks zette ookal heeft het eu keuring mag niet simpel en al helemaal geen motorswap dt is taboe hier. Wij zouden blij zijn konden we het doen en gwn rdw keuring gaan voor het goed te laten keuren maar deze optie is hier niet origineel of niks
| This discussion has been closed. |