Houd Peter R. De Vries van de buis!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Houd Peter R. De Vries van de buis!.


Gast

#1

2015-04-06 21:42

Omdat ik vind dat hij niets toevoegt elke keer dat hij, als zogenaamd expert, zijn mening schijnt te moeten geven op tv. Dit gebeurt soms dezelfde avond op verschillende zenders. Wegwezen dus.
ValsKnijn

#2 Re:

2016-04-26 17:50

#1: -  

 Dan zet je de tv toch op een andere zender? Of gewoon uit. Je bent niet verplicht om naar deze man te kijken, die overigens meer kennis van zaken heeft waar hij het over heeft dan jij.

harry l

#3 ik ben het helemaal met valsknijn eens

2016-05-30 01:23

mee eens als je zo hekel aan hem heb zit er een knop op je tv die helpt je zo uit de puree.

Hij zet b.v.b. ook de politie eindelijk is op zijn nummer / joran en allerlei andere mistanden.

Ik ben een heel groot voorstander voor dit soort progamma's dus hou jij maar lekker je oogkleppen op.

kan ik tegen jou geen petitie ondertekenen.

 


Gast

#4 Geldwolf Eerste Klas! Weg ermee!! Bernice Schepers

2017-09-08 21:48

Je kunt veel geld verdienen en er nuttig mee omgaan zoals Bill Gates of je kunt veel geld verdienen om er zelf alleen beter van te worden en overal zoveel mogelijk geld willen weggraaien zoals Peter R de Vries! Weg met die lelijke arrogante kwal!


Gast

#5 Bah

2019-10-16 07:42

Het feit dat deze eikel beveiliging nodig heeft bij iedere uitzending die klauwen uit de staatskas grijpen zegt jullie dus niks, ik ben iig een van die mensen waar hij die beveiliging voor nodig heeft want ik pik zulke nare types niet en zo respectloos omgaan met Sonja barend, wat een arrogante lul, schiet jos berecht dood dan heb je mijn respect, losertje met je domme praatjes, leverstoot en 1000 kogels voor jou tot die tijd petertje r de neus. 


Gast

#6

2020-01-14 20:01

Wat is dat een arrogante vent zeg als iemand in gesprek is moet hij met zijn grote klep erover heen echt een misselijke vent is het hij denkt dat hij alles is alleen die kop al misbaksel kontekruiper respectloze vent is het