Houd de Nieuwe Doelen open!

Houd de Nieuwe Doelen open! / Mededelingen / Petitie aangeboden / Opmerkingen


Gast

#1

2015-02-20 14:36

Hai Chris en Fons,

Fantastisch dat jullie dit hebben opgepakt ! Goed gedaan... helaas is het nu wachten op wat komen gaat. Maar aan jullie heeft het niet gelegen. Mooi ook dat 4100 mensen hebben getekend, maar persoonlijk had ik dit aantal hoger verwacht. Maar dit neemt niet weg dat het een schitterend aantal was waar jullie mee voor de dag konden komen en wat ook duidelijk een signaal heeft afgegeven.

Vanuit Leerdam, Hoop ik ook dat het Theater mag blijven bestaan... ik kom/kwam er altijd met heel veel plezier. En ook mijn zoon en dochter hebben gelukkig al van de doelen kunnen genieten.

Succes verder en ik blijf het allemaal volgen.

Groeten,
Minouche vd Berg - Vos
Leerdam


Gast

#2

2015-02-20 14:49

... Diepe buiging!

Gast

#3

2015-02-20 18:48

heel erg bedankt voor jullie inzet Het moet nu maar eens afgelopen zijn met al die bezuinigingen eerst de muziekschool daarna staerk en dan nude nieuwe doelen schandig

Gast

#4

2015-02-20 18:59

Mooi dat de Nieuwe Doelen openblijft tot 1 juni en daarna nog enkele amateurvoorstellingen gegeven kunnen worden.
Ook mooi dat het gebouw beschikbaar wordt gehouden voor nieuwe initiatieven.
Maar verder valt er weinig te juichen.
Sluiting staat vooralsnog vast.
Het personeel krijgt zelfs geen afvloeiingsregeling. Zo behoren we niet met werknemers om te gaan.
Het blijft een feit dat de sluiting een enorme verarming is, niet alleen voor Gorinchem, maar voor de hele regio aan weerszijden van de Merwede.
Vraag steun aan de buurgemeenten en organisaties uit de omgeving. Ook zij profiteren immers van deze grootsteedse voorziening!

Gast

#5

2015-02-21 11:52

Mooi pleidooi!

Gast

#6

2015-02-21 15:17

Super beschreven Chris!
Laten we hopen dat MEN het culture hart laat spreken.
Met samenwerking op alle fronten moet het lukken om de Nieuwe Doelen een nieuw fris leven te geven.

Gast

#7

2015-02-21 17:39

Ik zou de petitie nog niet sluiten zolang niet helemaal duidelijk is dat het theater open blijft. Dat er bijvoorbeeld niet eens een sociaal plan komt voor de medewerkers vind ik wel heel erg karig! Probeer nog een paar keer landelijk op de trom te slaan en bekende artiesten ermee op TV te laten komen, misschien dat zich dan uit onverwachte hoek oplossingen aandienen. Hoe staan de verschillende partijen in de Provinciale Staten hier tegenover? Neem dat mee bij het bepalen op wie je gaat stemmen op 18 maart: niet op de VVD, niet op de PvdA (ook niet op de PVV, dat is landelijk belangrijk) en verder kijken wie het theater een goed hart toedraagt. Veel wijsheid!


Gast

#8

2015-02-22 15:30

Hallo Cris

bedankt voor de poging voor het open houden van de Nieuwe Doelen. en nu afwachten op wat er komen gaat.

Gast

#9 Re:

2015-02-22 15:36

#7: -  

 de PvdA is bijna de nige partij die zich volledig achter deze petitie zet..

Net Poppelaars

#10

2015-02-22 20:29

In ieder geval bedankt voor jullie inzet. 

thomas baggerman

#11

2015-02-23 12:19

klasse man!