Neen! Geen Everyday, wij willen Cara Pils.

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Neen! Geen Everyday, wij willen Cara Pils..

SWAGGY VERSQUER

#26 JAH LIVE

2015-02-17 19:55

big up m8s bring b4ck cara, she my beer r8 9/11

outa all mi frenzh bredrin, bless dem

 


'life is the best gift jah has given us'

~badboy

inie

#27 CCT

2015-02-17 20:18

Cara for life

ik, lid van cct, zou het erg betreuren als de naam cara pils zou verdwijnen. Wij drinken het elke vrijdag op de prairie en zou het erg vinden moesten we onze naam moeten veranderen naar 'everyday' 

zwerver Pedro

#28 Cara will never die!

2015-02-17 20:35

"Cara is love, Cara is life.                                                                                                                                                                      9/11 would drink again" - ur mum

"Ik hou van Cara als van mijn iPhone" - random hipsterfag

"Net zo lekker als mijn nicht haar foef" - jij

"Ik 360 dijkel caratjes elke dag" - ik 

Chiro Bilzen

#29 En wat met de Cara Cup?

2015-02-17 21:24

En wat dan met de Cara Cup?

caracup. chirobilzen.be

caracup. chirobilzen.be

caracup. chirobilzen.be

caracup. chirobilzen.be

caracup. chirobilzen.be

 


Gast

#30

2015-02-17 21:34

Ik zie dit echt niet zitten, ik overweeg nog om over te schakelen naar Karlsquel indien dit wordt doorgevoerd.

Gast

#31

2015-02-17 21:37

Cara heeft al zoveel bereikt onder zijn eigen naam! het zou een schande zijn deze naam te veranderen! bovendien is cara over heel het land gekend.

Gast

#32 Cara

2015-02-17 21:40

CARA! cara heeft mij al veel in geldnood geholpen. elke keer als ik niet genoeg centen had om op café te gaan bood cara mij een alternatief, goedkoop bier. Stel je voor dat cara van naam zou veranderen, dit zou enorm te niet doen aan alle publiciteit die men (als studenten en festivalgangers) hebben gemaakt. 


Gast

#33 Cara

2015-02-18 11:37

Cara drinken is bij ons een traditie. niets kan de pijn stoppen, alleen Cara.
Ik ben in m'n space, dus ik neem nog een Cara.

Pinesheufd

#34

2015-02-18 13:48

Goeie mensen, goei bier, goeie voetballer. Cara pils pour la vie en zo jeweetwel......................................................................


Gast

#35

2015-02-18 13:55

Dit is een regelrechte schending van de mensenrechten.Deze godendrank moet in zijn meest pure vorm blijven bestaan. Als deze barbaarse actie zou doorgaan, overweeg ik naar het Europese Hof voor de rechten van de mens te stappen. Het wordt dringend tijd voor actie!

Gast

#36

2015-02-18 14:12

Ik wil professor worden en zal er voor zorgen dat cara voor eeuwig Cara zal zijn
(ik doe ook 2 richtingen)
carapils fanatiekeling

#37 premium beer

2015-02-18 14:31

Alcoholpercentage mag ook wel terug wa omhoog! Het oldschool mat logo mis ik anders ook wel

eeeeeeej cara4belgium


Gast

#38 Re:

2015-02-18 14:41

#19: Prins Caraval -  

 wahahahaha :-) in den delhaize gaat ge lang mogen zoeken achter Cara ;-) 

 

Test

#39 Re:

2015-02-18 14:56

#18: -  

 Adil. Is that you?

 

....................................... ...................................... ................................................


Gast

#40 Re:

2015-02-18 15:29

#1: -  

 cara 10/10

cara with rice 6/10..........................................

ik schrijf dees in ne witten tekst want ik moet blijkbnaar aan honderd tekens zitten lelell

INDEX

#41 Geen naamsverandering!

2015-02-18 15:32

Geen naamsverandering! De reductieve kwaliteiten van het logo resoneren net bij een immense groep van zowel Caradrinkers als niet-drinkers, die in het stoutmoedige kleurschema een weerspiegeling menen te vinden van deelname aan de kritische dialogen in onze maatschappij. Als een gepassioneerd voorstander van de Cara-esthetiek vind ik dat het materialisme dat spreekt uit het merk-maken van de Everydaymotieven de slinkse simpliciteit van de fontkeuze en het opmerkelijke gebruik van graanpatronen in gevaar brengt. Daarbij moet worden toegevoegd dat de optische suggesties en spatiale relaties van het blik de diagonale methode ten volste benutten, wat in elk geval niet gezegd kan worden van het Everyday-logo. Laat ons de Cara-esthetiek teder doch stevig omhelzen. Behoud de cruciale iconiciteit van onze Carapils!


Gast

#42

2015-02-18 16:31

Twee redenen: ten eerste zoals reeds gezegd maakt de naam deel uit van ons cultureel erfgoed, en ten tweede om toch eens 1 keertje als klant gelijk te krijgen..

Gast

#43

2015-02-18 16:38

TOP! Cara is Belgisch erfgoed. Iedereen kent wel de uitdrukking: Het is geen feest als er geen cara is geweest. Traditioneel begin ik zelf ook elke voordrink met een blik cara voor ik aan de rest begin, gewoon uit principe. Het zou een schande en een groot verlies zijn moesten ze cara pils van naam veranderen.

Gast

#44

2015-02-18 16:44

Een everyday pils, elke dag een biertje. Misschien toch een beetje tactvoller zijn en gewoon de vertrouwde naam blijven gebruiken voor de maatschappij afstevent op een alcoholprobleem.
B1RNTM0N

#45 CARA PILS

2015-02-18 16:45

CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS CARAPILS

 


Gast

#46

2015-02-18 16:47

Goh! Een krop in mijn keel, dat ze de naam willen veranderen!!! Hopelijk vinden we samen de kracht en steun in deze barre tijden om onze Cara bij naam te behouden...
God zijt met u Cara, in mijn gedachte en van vele anderen zult gij verder blijven bestaan!

Gast

#47

2015-02-18 16:53

ik vind het een goed initiatief. Carapils is een naam die vlot uitspreekt, en iedereen kent het wel.

Gast

#48

2015-02-18 17:01

Cara klink veel beter dan Everyday!

Cara!Cara!Cara!Cara!Cara!Cara!Cara!Cara!Cara!Cara!Cara!Cara!Cara!Cara!Cara!

Caro

#49

2015-02-18 17:02

blijf van m'n bier!

cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara cara 


Gast

#50 YOLO

2015-02-18 17:10

vind dit onaanvaardbaar. We verandere coca cola toch ook niet in één of andere prut naam?

Je zal mooi voor schut staan wanneer je komt vertellen dat je een 'everydayke' gaat drinken.

Cara is leven, cara is feest, cara is mijn drank.