Doveninternaat Haren moet blijven!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Getekent, echt verschrikkelyk idee van de overheid of weet ik veel wat.. dat kan gewoon niet!
Dat doven leerlingen hebben nodig om naar school te gaan. Die doven leerlingen wonen inderdaad ver weg, dat kunnen niks aan het doen!! Daarom hebben wij nou doveninternaat nodig. Er zijn daar ook sociaal voor doven leerlingen!! Dat voelen wij wel thuis daar en kunt makkelijk naar school te gaan. Nou blijven gewoon doveninternaat. Doet dat dingen niet moeilijk joh!!
Want dat is heel goed want moet sochtends heel vroeg uit en thuis gaat slechter.
Internaat MOET blijven!!!!!!!!
Een krachtige signaal naar de overheid luidt: Denk ook aan doven, hoe zou het zijn als iemand van de regering zoon/dochter die doof is? Denken jullie, de overheid, niet met doven mee?!
Blijven bestaat
anders moet ik naar horend school. dat wil ik niet.
ik heb gebarentaal en dove school gewoon nodig. Dove mensen
hebben gebarentaal gewoon nodig. Ik wil helemaal niet
naar horend school. daar voel ik sowieso niet thuis
Ik heb ook reden om veilig voelen. INTERNAAT MOET BLIJVEN!!!
&&
ik heb verschillend school gezeten. Slechthorend school, Horend school met tolk voel ik toch niet thuis
Guyot school kon ik einge goed alles lessen volgen. Ik heb internaat ook nodig om slaapplek. Anders moet ik elke dag 6uren heen en terug rijden. Dat verspillen mijn tijd! internaat moeten gewoon blijven punt uit.
Hoe kan de regering dit ook weer doen ,schandalig, veel kinderen gaan naar het internaat omdat er voor hun geen school in de buurt is, onze dochter heeft met plezier gewoond in haren/groningen.
wij wonen in gelderland en hier in de buurt heb je geen dovescholen in het voortgezet onderwijs,en het is niet te doen om elke dag heen en weer te rijden,dus de oplossing het internaat, en dat geld voor meer kinderen en ouders
gewoon schandalig als dit ook dicht moet
| This discussion has been closed. |
Getekend!!! Goeie actie !!!