Behoud vakken praktische harmonie & harmonie

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Behoud vakken praktische harmonie & harmonie.


Gast

#1

2015-02-02 10:15

Ik zou graag een concrete weergave van het alternatief zien alvorens wel of niet te tekenen. Nu worden er flarden en geruchten rondgestuurd terwijl het merendeel van de studenten niet echt weet wat er op til is.

 

Graag de twee kanten van het verhaal aanbieden en dan de mensen voor een keuze stellen.

Anjelien

#2 Re:

2015-02-03 12:57

#1: -  

Het spijt me dat we iedereen moeten lastig vallen met een gerucht. We merken gewoon dat er onder de studenten heel veel roddels en geruchten de ronde doen, de ene al wat geloofwaardiger dan de andere en studenten jutten elkaar op. Nele en ik wilden gewoon in alle openheid de mening van de studenten horen en dit niet achter de rug van de docenten doen. Vandaar dat we Thomas De Baets als opleidingshoofd in cc van onze mail zetten, zodat zij weten wat er leeft onder de studenten.

Als dit gerucht niet correct blijkt te zijn, hoeft niemand waarde te hechten aan de petitie. Moest dit toch een voorstel zijn dat op tafel ligt, leek het ons nuttig om de studenten te bevragen en deze info door te geven aan de docenten voor het te laat is. Het zou niet correct zijn onze mening door te geven aan de docenten als blijkt dat bijna niemand het met ons eens is.


Ik kan jou dus geen concrete info of een alternatief geven. Ik hoop net als jij dat iemand ons kan informeren over wat er van waar is en wat niet. Ik begrijp ook dat je in afwachting van meer info niet kan beslissen of je de petitie al dan niet wil tekenen.


Gast

#3

2015-02-06 11:29

Er wordt met andere woorden dus gespeculeerd? Want er is geen officiële informatie?

Vanwaar deze paniek ineens?

 

Zonde dat we blind voor iets tekenen,  nog voor alle opties te kennen.