Stop discriminatie tegen huurders met huisdieren

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop discriminatie tegen huurders met huisdieren.


Gast

#251

2016-02-13 22:09

Dieren horen erbij het zijn je kinderen

Gast

#252

2016-02-14 17:30

Huisdieren zijn ook leden van het gezin.

Gast

#253

2016-02-15 14:18

Ik ben vrijwilliger in een asiel en heb zelf geadopteerde kat maar mag niet klagen van mijn huisbaas.die woont naast mij en had er geen enkel probleem mee dat ik huisdier zou houden.waren ze maar allemaal zo...

Gast

#254

2016-02-15 14:25

Wij hebben zelf veel huisdieren. Het is niet eerlijk dat huurders niet altijd huisdieren mogen hebben. Dit is discriminatie!

Gast

#255

2016-02-16 12:50

ik vind dat de kansen gelijk moeten blijven om een huis te mogen huren,of je nu huisdieren hebt,ja of nee

Gast

#256 Re: groot gelijk,laat je niet intimideren,ik heb ook in die situatie gezeten.Respect!!!!

2016-02-16 12:55

#8: -  

 


Gast

#257

2016-02-16 13:57

We zijn nu zelf wel eigenaars van ons huis maar hadden ook problemen om te huren!
Zelf een aquarium mocht niet.. Onze verhuurder had zelf katten en had mondeling toestemming gegeven voor onze poezen en achteraf was er dan toch een probleem. Ik zou nooit mijn dieren wegdoen voor een huurhuis maar het is wel vervelend als ke erover moet liegen als je nog ergens wilt huren...

Gast

#258 Re:

2016-02-16 17:17

#21: -  

 Dat klopt echt niet hoor... 

Ik ken zelf een vijftal alleenstaanden die de afgelopen 2 jaar een huis kochten zonder problemen - wel met het nodig startkapitaal natuurlijk...


Gast

#259 Re:

2016-02-16 18:57

#8: -  

 Wettelijk gezien mogen ze een huisdier niet weigeren. Ik vind het heel erg dat u op straat moet leven met uw huisdier. Heel veel respect. U hebt het hart op de juiste plaats.

Julescatlady

#260

2016-02-17 20:57

Zelf heb ik twee katten. Ik en mijn partner vonden nergens een app waar we ze mee konde nemen. Nu hebben we geluk gehad, mijn huis baas woont aan de andere kant van ons land. Die moet een afspraak maken als die langs komt. Ik heb wel mn buren op de hoogte gebracht en zij hadden er allemaal geen probleem mee. Mijn zus haar verhaal is helaas helemaal anders. Zij had haar hondje meegenomen naar een app met tuin. Ze had verteld dat ze een hondje had en dit was voor de huisbaas goed. Nu heeft ze intussen tijd puppys gekregen en namen dus 2 puppys en haar hondje mee naart app. De buren hadden er allemaal geen probleem. Nu heeft de huisbaas opgemerkt dat er 3 (kleintjes) zijn en is hier niet mee akkoord. Ze stelde voor om elke maand bij te betalen voor de hondjes. De huisbaas ging niet in op dit voorstel. Conclusie: €1700 boete en extra borg (de dag erna te betalen) of ze werden er uitgezet. Geen enkel jong koppel heeft zo veel geld op overschot. Ze gaan nu wonen bij haar schoonmoeder. Mijn moeder heeft ook al moeten vechten voor haar huisdieren en dit mag absoluut niet!!!


Gast

#261

2016-03-04 14:48

heb zelf een huisdier ! iedereen moet vrij kunnen kiezen !
echte lening bieden

#262 Zenith Loan Limited

2016-07-01 09:04

Hallo,
Heeft u behoefte aan een dringende lening om uw schulden te wissen of heb je een kapitaal lening om uw bedrijf te verbeteren?
heb je al verworpen door
banken en andere financiële instellingen?
Heeft u behoefte Bankgarantie?
Heeft u een consolidatie lening of een hypotheek nodig?
zoek niet meer want we zijn hier om al uw financiële problemen een ding van het verleden te maken. We lenen geld uit aan particulieren
die behoefte hebben aan financiële steun, dat een slecht krediet of die behoefte hebben aan geld
om rekeningen te betalen, te investeren voor het bedrijfsleven tegen een tarief van 2%. Ik wil dit medium gebruiken om u te informeren dat we maken betrouwbare en begunstigde bijstand en zullen bereid zijn om u een lening aan te bieden. Dus contact met ons op via e-mail: 


Gast

#263

2016-09-16 22:34

Wij hebben zelf enkele katten en moesten het verzwijgen omdat het, zij het nooit hardop, werd gebruikt als argument om ons niet als kandidaat-huurders te weerhouden.

Gast

#264

2016-09-20 08:06

Ik heb zelf een hond en vind hierdoor geen ander appartement... en et is gewoon dikke zever. Niet alle honden of andere huisdieren maken dingen stuk of maken veel lawaai...

Gast

#265

2016-09-20 16:59

Heb zelf huisdieren en weet hoe moeilijk het is om iets te vinden waar ik welkom ben met mijn dieren.