Stop discriminatie tegen huurders met huisdieren
Neem contact op met de schrijver van de petitie
honden niet toegelaten
1.000 % mee eens , echt he , wij hebben hier waar we nu wonen in de Ardennen , 3 weken lang , alle dagen van s morgens tot s avonds gezocht naar een woning waar onze 4 hondjes ook welkom waren , OVERAL hetzelfde NEE GEEN HONDEN , NEE EN NOG EENS NEE - eindelijk na 3 weken alle dagen zoeken , vonden we eindelijk een huisbaas , die ook zelf honden had en er totaal geen enkel probleem mee had dat wij zelf ook honden hadden ,
Iedereen is EVENWAARDIG en is gelijk voor de wet.
We leven blijkbaar nog in de Middeleeuwen met patriciërs en plebejers. Of maken we nog onderscheid tussen Ubermenschen en Untermenschen ?
Wanneer buigen de politici zich niet over deze discriminatie in plaats van hun tijd door te brengen met bekvechten over allerlei flauwe kul.
Moet dringend iets aan gedaan worden
Dakloos per 31 januari
Wij worden per 31 januari dakloos met onze dieren omdat wij nergens een grote woning vinden waar dieren toegelaten zijn. Met 4 kinderen en enkele honden hebben wij veel ruimte nodig en wij weigeren onze dieren te dumpen! Rechtbank heeft een uitdrijvingsbevel klaar voor 31 januari. Indien iemand ons kan helpen een huurwoning met 3 maar liefst 4 grote slaapkamers, een dubbele garage en een ruime tuin te vinden in de provincie West-Vlaanderen dan horen wij het graag! [email protected] is het mailadres!
Ik heb in Nederland nog nooit van gehoord dat je huisdieren niet mag meenemen als je naar huurhuis verhuisd. Wij wonen zelf in huurhuis, ons werd niet gevraagd of wij huisdieren hebben. Vind dat jullie in Belgie een belachelijke regel hebben.
Ik vind dat er wel een maximum aan huisdieren mag zijn maar géén verbod ! Je vraagt toch ook niet iemand zijn kinderen de deur uit te doen ?
ik vind het nog lelijker dat alleenstaanden niet kunnen lenen voor een huis te kopen, omdat ze alleenstaand zijn, ookal kunnen ze het betalen, hebben ze genoeg geld. Das pas discriminatie, want zo kun je je leven niet helemaal indelen zoals jij dat wilt...
Verhuurder => Huurder, voor het toelaten van huisdieren.
Huurder => Verhuurder, voor het pand in goede staat te onderhouden. Het hebben van een familiale verzekering in geval bij schade.
| This discussion has been closed. |