Levi Kayden smeets

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Levi Kayden smeets.


Gast

#51

2015-05-17 09:26

Ben blij dat dit kindje bij zulke lieve ouders terecht is gekomen! Met alle liefde proberen ze hem zolang mogelijk thuis te houden ipv in een kil ziekenhuis. De gemeente moet zich schamen!

Gast

#52

2015-05-17 09:51

De gemeente moet zich diep schamen dat ze dit gezin in de kou laten staan!

Gast

#53

2015-05-17 09:59

Omdat ik vind dat dot gezin geholpen moet worden

Gast

#54 Re:

2015-05-17 10:15

#1: -  

Beste familie, 

Zelf een moeder van een dochtertje geboren met 26 weken (26 mei 2013), zelf ook tegen veel dingen aangelopen en veel onbegrip! Uit pure woede voor de onmacht die ik voelde dat mijn zwangerschapsverlof afliep toen mijn dochter net na 3 maanden ziekenhuis 1 week thuis was en ik weer moest werken en de UWV arts zei dat ik dat best kon omdat ik niet 'ZIEK' was in de vorm van bekkeninstabiliteit of iets dergelijks....heb ik uit pure woede de minister van sociale zaken en werkgelegenheid (minister Asscher) een brief gestuurd waar het helemaal heengaat in dit land! Ik ben toen door hem uitgenodigd om op gesprek te komen 11-11-2013 en ben uiteraard naar Den Haag gegaan.....met resultaat dat het verlof bij thuiskomst van kind sowieso met 10 weken wordt verlengd (nog te weinig maar je moet natuurlijk ergens een grens trekken). Wat ik jullie wil meegeven is dan ook om het niet van sneue ambtenaars af te laten hangen hoe jullie je situatie geregeld krijgen. Dit zijn doorgaans mensen met een mentaliteit van "lik me r***" en hebben geen hart voor wat er echt gaande is in jullie situatie dus in HUN gemeente! Speel het verder/hoger op! En desnoods de minister van Volksgezondheid want dit gaat immers om de gezondheid van jullie kind! Leg de misstanden van de gemeente maar op tafel en breng dit aan het licht! Schakel SBS6 in, ga naar RTL Latenight maar laat het hier niet bij zitten! De mensen die jullie nu getroffen hebben zijn hun vakantiegeld niet waard en zullen jullie ook niet verder helpen omdat dit niet binnen hun gevoelsvermogen als mens past....! Denken in kaders, daar hebben helaas meerdere ambtenaren last van. Ik wens jullie heel veel sterkte en mijn advies is blijf vechten voor jullie dappere kleine man! 

 

Liefs Joyce


Gast

#55

2015-05-17 10:27

Schrijnend verhaal.
Hoop dat alles goed komt..

Gast

#56

2015-05-17 10:35

Het moet toch niet gekker worden. Eerst het geld maar eens gebruiken waar het voor is. Er vloeit al zoveel geld weg naar zaken waar we absoluut heel kwaad over worden.

Gast

#57

2015-05-17 11:27

Omdat het nodig is en of het nou in Kerkrade is of in Heerenveen het gaat om een klein mensenleven, een leven dat ouders heeft die ervan houden en ervoor willen vechten. Het zou niet nodig hoeven zijn dit te zeggen maar, " bravo"!
Want of je nou in de participatiewet zit of een burgemeester bent, een fabriekswerker
of een ambtenaar, dat doe je voor je kind nietwaar? Of moet je welgesteld zijn om deze "kans" te krijgen? Kom op nou, "mensen" !!!

Gast

#58

2015-05-17 11:59

Ik heb getekend omdat ik het een groot schandaal vind dat er een gezin flink tekort gedaan wordt terwijl er gelijkertijd kapitalen uitgegeven worden aan onzinnige en/of onnodige zaken. Tel daarbij op dat de zorgverzekeraars miljoenen, zo niet miljarden aan geld van de verzekerden opgepot hebben in plaats van dit te besteden waar nodig is. Daarbij heb ik bijna 15 jaar geleden ook een prematuur kindje gekregen, 25 weken zwangerschap en 644 gram, en begrijp dondersgoed wat een zorgen deze ouders hebben. Gelukkig heb ik ondanks alle negatieve prognoses nu een gezonde puberzoon en dat gun ik deze ouders ook.


Gast

#59

2015-05-17 12:00

Deze petitie moet je gewoonweg tekenen als je wel een hart hebt! Walgelijk hoe men met mensen omgaat, tot dat ze zelf in zo'n situatie zouden zitten.....

Gast

#60

2015-05-17 12:05

Omdat dit zo niet kan en mag gebeuren..

Gast

#61

2015-05-17 12:17

.. geen woorden wensen het gezin sterkte

Gast

#62

2015-05-17 12:24

1 van vele schrijnende zaken die tegenwoordig overal gaande zijn! Niet alleen in kerkrade maar heel nederland of beter gezegt europa! Als je geen geld hebt dan tel je niet meer mee, dat is treurig genoeg de wereld en tijd waarin we leven :(
Marc schalk etten leur

#63

2015-05-17 12:26

1 van vele schrijnende zaken die tegenwoordig overal gaande zijn! Niet alleen in kerkrade maar heel nederland of beter gezegt europa! Als je geen geld hebt dan tel je niet meer mee, dat is treurig genoeg de wereld en tijd waarin we leven :(


Gast

#64

2015-05-17 12:31

Om dat er eens meer voor de Nederlandse bevolken moet gedaan worden, en niet altijd de buitenlanders het geld in de kont duwen!

Gast

#65

2015-05-17 12:59

de mensen vinden alles goed
De jaren 70 ging je de straat op voor elkaar
Nu pikken we alles maar
de regering en gemeentes doen wat ze willen
Nederland gaat naar de kloten en wij kijken toe

Gast

#66

2015-05-17 13:02

Omdat ik vind dat de gemeente Kerkrade hier ernstig te kort is geschoten. Ik hoop dat de ouders hier iets mee kunnen bereiken en de steun ontvangen die ze hard nodig hebben.

Gast

#67

2015-05-17 13:55

aso gemeente kerkrade
bahhhhh die limburgers zijn altijd
aardig en netjes nou deze gemeente
dus niet met hun beleid

Gast

#68

2015-05-17 14:03

Omdat ik vind dat iedereen recht heeft op fatsoenlijke hulp.

Gast

#69

2015-05-17 14:35

Iedereen heeft recht op goede zorg en woonruimte, en deze mensen hebben ruimte nodig waar ze goed en verstandig mee om kunnen gaan. Dus Kerkrade geef hun een ruimere woning wat ze met z'n allen kunnen genieten en Levi de zorg kunnen geven die hij nodig heeft. Daar is het Geldpotje voor bedoeld en niet voor andere doeleinde .

Gast

#70

2015-05-17 14:50

Omdat ik t belachelijk vind dat mensen en zoals nu het geval is een kind niet word geholpen zoals het hoort door de gemeente of hogerop
Ze moeten hun diep diep schamen laffaards
Als het hun eigen kindje was geweest
Dan was alles wel geregeld hoor zit daar maar niet overin

Gast

#71

2015-05-17 14:51

Waarom hebben politici en bestuurders het steeds over normvervaging als ze zelf de grootste voorbeelden zijn hiervan? Menselijkheid hoort nog altijd boven regelgeving of wat dan ook te gaan.

Gast

#72

2015-05-17 16:53

Niets is beter dan zorg van je ouders en dit kleine mannetje heeft daar recht op en in een gezonde omgeving. gemeente Kerkrade zoek een goed huis voor deze ouders en hun kind en BEHANDEL HEN NIET ZO ONMENSELIJK! Draai de rollen eens om ,als u in deze situatie zou zitten zou u dan ook zo behandeld willen worden??

Gast

#73

2015-05-17 17:09

omdat dit niet kan die ouders doen het zo goed en dat scheelt heel veel ziekenhuis kosten dus help ze aan een goed huis met aanpassingen om voor hun zoon te kunnen zorgen. en ik heb van dichtbij gezien hoe bureaucratisch Nederland is. Succes papa en mama van Levi

Gast

#74

2015-05-17 17:12

omdat de nederlandse staat voor iedereen klaar staat behalve voor de nederlandse bevolking ,kijk maar naar v Rijn die kan gewoon de pgb nog niet op de rails krijgen , en mevr klijnsma duwt iedereen nog verder in de problemen , de politiekers verdienen ,kapitalen samen met brussel en laten hun eigen volk creperen

Gast

#75

2015-05-17 17:26

Omdat ik vind elk kind en mense verdient hulp