Levi Kayden smeets

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Levi Kayden smeets.


Gast

#176

2015-05-22 08:22

Omdat ieder kind recht heft op en normaal leven

Gast

#177

2015-05-22 09:04

Men wil meer mantelzorg in Nederland! Misschien een idee om de mensen die dan ook daadwerkelijk willen mantelzorgen te steunen i.p.v. tegen te werken! De zorg die Levi nu thuis nodig heeft is mischien inderdaad erg kostbaar, maar ooit berekend wat 24 uur per dag professionele zorg in een kliniek kost? Als ik mij niet vergis kost een verblijf van 1 week op een IC iets van om en nabij 25.000 euro...
Gemeente zet de feiten op een rij en laat u eens echt goed voorlichten!

Gast

#178

2015-05-22 13:05

Onbeschofte instelling gemeente, heb zelf gehandicapt kind en weet hoe moeilijk het is.
Nu gemeenten beslissen over zörg uitbesteding gebruiken ze het geld wat ze krijgen om andere tekorten bij te vullen. Deze tekorten zijn meestal ook nog door hun miskleune veroorzaakt en de zwakkere in de maatschappij/gemeenten mogen hiervoor boeten.

Gast

#179

2015-05-23 09:44

ik vind het schandalig om zo,n kindje die ziek geen hulp te geven wat een gemeente zeg bah

Gast

#180

2015-05-23 12:46

Ik heb getekend omdat het niet de eerste keer is dat gemeente en overheid de burgers in dit land in de kou laten staan..
Weer een duidelijk voorbeeld van machtsmisbruik, zodra je voor je recht vecht, wordt je door de overheid bedreigd...
Schandalig

Gast

#181

2015-05-23 22:47

Omdat ik niet kan begrijpen dat er zo onmenselijk met deze ouders maar vooral dat zeer zieke kindje om kunnen gaan ieder kind heeft recht op geluk en daar zijn nu eenmaal andere dingen voor nodig als dat de ouders kunnen geven Help dit kindje Help dit gezin we leven toch in een democratie.s land

Gast

#182 Re:

2015-05-25 22:53

#1: -  

 vreselijk idd wat een gemeente 

Hier word je nergens mee geholpen het is in en in triest dat dit het land nederland waarin wij wonen en geboren zijn zo met hun bevolking om gaat 

Help dit kindje en gezin 

Het zou je zelf maar over komen  dan was je ook blij geholpen re worden


Gast

#183

2015-05-26 09:33

Omdat ieder kind recht heeft op een veilig leven. Dat betekend dus dat als het kindje het thuis beter doet dan in het ziekenhuis er een veilige thuis omgeving gecreëerd moet worden door de ouder maar ook door de STAAT (gemeente in dit geval) Dit verhaal geeft duidelijk aan dat de ouders deze veilige situatie wel willen creëren maar dat ze tegen worden gehouden door de gemeente BAH!

Gast

#184

2015-05-30 07:05

Omdat een kindje je kostbaarste bezit is en je dit verdriet en deze pijn geen mens gunt.
Bovendien ben ik het ook nog eens roerend met de familie is dat het tijd wordt dat iemand die corrupte bende (vooral die in Kerkrade) eens gaat aanpakken.
Geld gaat in Kerkrade steeds naar de verkeerde "doelen".
Heel veel sterkte kleine Levi

Gast

#185

2015-06-04 21:22

Wat erg! Jullie komen hier wel door heen, hopelijk een snel herstel!

Gast

#186

2015-06-12 07:59

De gemeente Kerkrade MOET deze mensen helpen schandalig zoals ze behandeld worden. Ik wens deze mensen heel veel sterkte.

Gast

#187

2015-06-12 08:06

Omdat ik dit manneke nog een lang gelukkig gezond leven wil gunnen, met zijn lieve bewonderenswaardige ouders !
Succes met jullie strijd tegen de ambtenarij !!

Gast

#188

2015-06-12 18:18

Omdat t schandalig is hoe de gemeente hiermee weg probeerd te komen

Gast

#189

2015-06-13 20:56

Als vader van twee konderen moet ik er niet aan denken dat ik door mijn gemeente in de steek gelaten wordt. En al helemaal een gemeente welke bakken met geld naar een voetbalclub etc stuurt. Bah bah

Gast

#190

2015-06-13 21:35

Elke kind verdient een beter toekomst, waarom laat je de ouders nog meer leiden??? Ze hebben het al moeilijk genoeg!

Gast

#191

2015-06-14 04:10

Dit is toch zo schandalig dat de gemeente kerkrade zo met mensen omgaat.
Deze ouders hebben er ook niet om gevraagd dat hun kindje zo is.
ik heb respect voor deze lieve ouders die blijven vechten voor hun zoontje Chapeau.
Dus gemeente kerkrade help deze mensen

Gast

#192

2015-06-15 01:44

Niemand mag in een situatie als deze alleen er voor staan. De gemeente zou het moeten omarmen dat de mantelzorg die de ouders plegen beter is dan in het AZM.

Gast

#193

2015-06-16 13:30

Schandalig dat een gemeente zo hun eigen mensen in de kou laat staan. Miljoenen worden gedoneerd aan natuurrampen in derde wereld landen en een familie die schreeuwt om hulp en wat met naar mijn mening geholpen kan worden met iets kleins,voor hun van groot belang,mag wel zeggen van levens belang,wordt geweigerd? Ik kan het niet meer volgen....Schaam u gemeente Kerkrade!!!

Gast

#194

2015-06-16 14:10

Hier heb ik geen woorden voor

Gast

#195

2015-06-16 19:27

Omdat het leven al zo kort is, help deze mensen het leven draagbaar te maken!

Gast

#196

2015-06-16 20:38

Zelf al een kind verloren en dat is erg genoeg.

Gast

#197

2015-06-16 23:57

Waar betalen wij met zijn alle zorgverzekering en belasting voor, voor dit soort zaken he dus helpen dat kind, kerkrade schaamt u !

Gast

#198

2015-06-17 09:13

Deze fantastische ouders verdienen alle steun die zij nodig hebben om een zo'n normaal mogelijk leven te kunnen leven met hun prachtige zoon Levi.
Rust en mogelijkheden scheppen in een zo normaal mogelijk bestaan van dit gezin is de taak vaan de gemeente en zijn ambtenaren, het is een recht dat deze en andere mensen hebben.
Het feit dat wij deze petitie moeten tekenen is al van de zotte. Deze ouders verdienen rust, zodat ze al hun energie aan het kind kunnen geven, zonder deze achterlijke strijd te moeten voeren waarbij ze zoveel energie verliezen die ze kei hard nodig hebben om hun taak zo goed als mogelijk te kunnen volbrengen.
Elke simpele ziel zou dit begrijpen, als ze eens echt na zouden denken.
Het wordt tijd dat de gemeente eens actie gaat ondernemen ipv deze wens niet te ondersteunen en in te wilgen.
Anders zijn ze beslist niet de juiste mensen op de juiste stoel, waar de hele gemeenschap wel voor betaald.

Sanne

#199 Re:

2015-06-17 12:16

 

@ Gemeente; Schaam jullie! Stap eens in andermans schoenen... 

 

#Staar je niet blind op je rechten, dat vertroebelt het zicht op de realiteit#

#Wees tevreden met wat je hebt en laten we ons best doen om elkaar recht te doen#. 


Gast

#200

2015-06-17 22:05

omdat ik het schandalig vind hoe de gemeente en haar personeel met mensen omgaan ze hebben net als iedereen recht op voldoende ruimte om te leven