Tegenreactie Turks-Nederlandse Jongeren

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Tegenreactie Turks-Nederlandse Jongeren.


Gast

#26

2014-11-13 17:20

Tegenreactie
Türks-Nederlandse
Jongeren

Gast

#27

2014-11-13 17:34

Wij TURKEN worden gemanipuleerd door de media, de overheid en lodewijk ascher ( BILLENLIKKER VAN ISRAHELL ).

Gast

#28

2014-11-13 17:47

Ik ben 20 jaar oud en ben van Turks komaf. Ik vind het onderzoek niet representatief voor Turkse jongeren die in Nederland wonen. Ik ben ook absoluut tegen IS.

Gast

#29

2014-11-13 17:50

Mensen die zelfmoord plegen. Het leven beroven van zijn medemens ongeacht religie worden verbannen en mogen zich geen moslim noemen. Zij denken namelijk dat ze met hun gruwel daden (en ontruiming) zoals hunvdat ervaren dat ze in de hemel terecht zullen komen.dit staat niet zo in de koraan maar hun willen het zo lezen zoals het hun uitkomt.
islam is evil mo loves kiddies

#30

2014-11-13 17:56

De werkelijkheid is blijkbaar voor sommige moslims moeilijk te verdragen. dat is vreemd omdat de meeste moslims er altijd in slagen alles recht te praten obv hun geloof / boek.

Blijkbaar kunnen ze de feiten uit het onderzoek niet op een betrouwbare manier weerleggen  maar verzand de discussie in een ordinair ja-nee spelletjes ............... welkom in multi-culti land !


Gast

#31 . Re: walgelijk

2014-11-13 18:35

#5: NederTurk - walgelijk 

 EENS helaas zo is de maatschappij tegenwoordig


Gast

#32 walgelijjk

2014-11-13 18:37

Dat in 2011 al men wist dat er Turkse jongeren zijn benaderd over IS :)  waar is men tegenwoordig bezig in godsnaam...

Kom een keer face to face met jongeren in de moskeeen benaderen en niet de ingehuurde / betaalde jongens die beweren dat zij Turks zijn terwijl ze niet uit Turkije komen....iedereen weet waar het om gaat...

Zoek aub een ander prooi indien men toch iets doen....

 

 


Gast

#33

2014-11-13 18:52

Toen ik de eerste stukken hierover las vroeg ik me af welke 300 jongeren geïnterviewd waren?

Gast

#34 Ondertekenen mensen!

2014-11-13 19:04

Het verdraaien en manipuleren van de werkelijkheid door de Nederlandse media is natuurlijk niet nieuw. Tijd om aan al deze onzin een halt toe te roepen! Super goed initiatief, ben erg blij en dankbaar voor deze petitie en sta er 100% achter. 


Gast

#35

2014-11-13 19:06

Inmiddels ex PvdA raadslid in Capelle aan den IJssel

Gast

#36

2014-11-13 19:19

Waarom moet ik me verdedigen voor iets waar ik niets mee te maken heb?
Waarom wordt nog steeds een groep van een zelfde afkomst over een kam geschoren, zwart gemaakt en benadeeld?
Niet omdat we zo tolerant zijn met een grote vrijheid voor de meningsuiting, want dat werkt tegenwoordig alleen maar beledigend voor de minderheden in het land.


Gast

#37 Teleurgesteld :-(

2014-11-13 19:21

Goed initiatief maar erg treurig dat we in een tijd leven waarin het nodig is een petitie te ondertekenen om je te distantiëren van terroristische organisaties als IS.


Rasechte hollanders worden toch ook niet over één kam geschoren en gevraagd zich van extreemrechtse groepering te distantiëren omdat ze er hetzelfde uit zien!?


Ik hoop dat de ontwikkelde mens in Nederland zonder deze petitie in ziet dat het "onderzoek" dat in de media is verschenen, niet betrouwbaar en reprensatief is!


Gast

#38

2014-11-13 19:41

Vertrouw niet op dit onderzoek.

Gast

#39

2014-11-13 19:41

een bestelde anquete door politiek en uitgevoerd door subsidiewurmen. Walgelijk gewoon!

Gast

#40

2014-11-13 19:51

Als de politiek een onderzoek met maar 300 respondenten serieus gaat nemen, waarbij de vragen inconsequent zijn en tevens sturend, vraag ik mij oprecht af of de huidige politieke leiding in Nederland de kennis en kunde heeft om NL te besturen.

Gast

#41

2014-11-13 19:59

Ik vind heel erg dat wij ons moeten verdedigen. IS heeft totaal niks met Islam te maken. Helaas is media bezig met anti Turkije propoganda.

Gast

#42

2014-11-13 20:09

Ik steun de petitie van harte. De uitkomst van het onderzoek komt geheel niet overeen met het beeld dat ik heb over Turkse jongeren. Ik heb de indruk dat Turkse jongeren hun weg wel vinden in de samenleving en gemotiveerd zijn, ondanks de moeilijkheden die zij ondervinden en door sommigen op hun weg gelegd worden (uitsluiting en het bashen van ieder die moslim is). Ik heb wantrouwen over achtergrond van dit onderzoek.

Gast

#43

2014-11-13 20:12

klopt in mijn omgeving heb geen enkele mens die iss steunt
Aytekin

#44 #strategie2015 #PvdA-Partijbestuur #confrontatie #allochtonen #PvdAnieuweRechts

2014-11-13 20:27

De PvdA is traditiegetrouw de grootste partij onder allochtonen in Nederland. 

Zou dit dan een nieuwe strategie  zijn van de PvdA om  meer "rechtse kiezers" naar zich toe te trekken voor Statenverkiezingen 2015...? 
#strategie2015 #PvdA-Partijbestuur #confrontatie #allochtonen #PvdAnieuweRechts

Gast

#45

2014-11-13 20:34

Vind het gewoon belachelijk van die zogenaamde onderzoek. En denk eigenlijk dat er nooit een onderzoek is geweest

Gast

#46

2014-11-13 20:49

Goed bezig!

Gast

#47

2014-11-13 21:16

Laatste nieuws: pvda zet 2 turkse kamerleden uit fractie. Nu is echt het moment dat alle turkse leden hun lidmadschap opzeggen bij de pvda. Ze zijn nu duidelijk over een grens gegaan. Uiteraard ook alle raadseleden etc.

 


Gast

#48

2014-11-13 21:19

Helemaal onjuiste schema

Gast

#49

2014-11-13 21:44

Met 1 klap hebt de media 90% van de Turken uitgemaakt voor teroristen of terroristische aanhangers van (IS ) met een zogenaamde onderzoek. 

Ik weet niet wat voor spelletje ze willen spelen maar ze gaan het groter maken 

Zo kunnen ze Nederlanders gaan afleiden net als met dat zwartepiet gedoe 

Eerste stap is eigenlijk mislukt.
Veel mensen geloofden natuurlijk niet gelijk in die onderzoek maar: 
Er zijn ook mensen die misschien wel twijfelen volgende stap is meer mensen laten twijfelen 
En hier in laten geloven en ze werken er hard aan om dat voorelkaar te krijgen (gaat ze niet helemaal lukken )

Ze kregen natuurlijk gelijk hardere reacties terug van de Turken (wat ze eigelijk niet verwacht hadden )

Turken gaan natuurlijk gelijk bewijzen dat het niet zo is 
Want Turkije is het enige land die serieus tegen (IS )strijd en het eerste land die (IS) hebt aangevallen

want (IS )is opgericht tegen Turkije en tegen islam dat weten alle Turken en moslims ook 

Tot nu toe zijn alle terroristishe groepen gericht en gesteund door een land tegen een andere land 

Gast

#50

2014-11-13 21:50

Met 1 klap hebt de media 90% van de Turken uitgemaakt voor teroristen of terroristische aanhangers van (IS ) met een zogenaamde onderzoek. 

 

Ik weet niet wat voor spelletje ze willen spelen maar ze gaan het groter maken 

 

Zo kunnen ze Nederlanders gaan afleiden net als met dat zwartepiet gedoe 

 

Eerste stap is eigenlijk mislukt.

Veel mensen geloofden natuurlijk niet gelijk in die onderzoek maar: 

Er zijn ook mensen die misschien wel twijfelen volgende stap is meer mensen laten twijfelen 

En hier in laten geloven en ze werken er hard aan om dat voorelkaar te krijgen (gaat ze niet helemaal lukken )

 

Ze kregen natuurlijk gelijk hardere reacties terug van de Turken (wat ze eigelijk niet verwacht hadden )

 

Turken gaan natuurlijk gelijk bewijzen dat het niet zo is 

Want Turkije is het enige land die serieus tegen (IS )strijd en het eerste land die (IS) hebt aangevallen

 

want (IS )is opgericht tegen Turkije en tegen islam dat weten alle Turken en moslims ook 

 

Tot nu toe zijn alle terroristishe groepen gericht en gesteund door een land tegen een andere land