leuvenrechtdoor

leuvenrechtdoor / Mededelingen / Leuven rechtdoor in the picture / Opmerkingen


Gast

#1

2014-09-17 13:01

Deze opstijgroutes moeten stoppen, een echte schande

Gast

#2

2014-09-17 13:05

dit is niet meer correct, een paar uurtjes slapen en gedaan. rust overdag, niet meer.... Steeds zwaar vliegtuiglawaai ....

Gast

#3

2014-09-17 13:30

dat ze de mensen in het Brussels Gewest eens 's nachts wakker houden

Gast

#4

2014-09-17 13:37

Het lawaai van opstijgende vliegtuigen en diegen die gaan landen samen is overdonderend....sinds boven mijn woning de dubbele vliegweg in gebruikt werd genomen kennen wij geen minuut rust meer !!!

Gast

#5

2014-09-17 13:47

is gedaan

Gast

#6

2014-09-17 14:00

Beste,

Reeds 2 weken na mijn klacht heb ik nog geen reactie mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten


Mario Mertens

Gast

#7

2014-09-17 14:01

Geen minuut rust meer van 's morgens tot 's nachts. Zowel dalende als opstijgende vliegtuigen boven onze tuin, soms zelf gelijktijdig.

Gast

#8

2014-09-17 14:19

Het is een echte ongezonde toestand .. te veel lawaai, te weinig slaap.. een echte wirwar van vliegtuigroutes .. Gelieve dit te herorganisen !


Gast

#9

2014-09-17 14:33

Beste,

We hebben hier in Boutersem én de autostrade, én de spoorweg, én de steenweg, én de vliegtuigen van Bevekom, én de TGV, en nu krijgen we, met dit weer nog een dagelijkse portie laagvliegende vliegtuigen boven ons, in twee richtingen nog wel, soms twee per minuut...
Je zou er warempel voor binnenblijven, zo storend is het...

Groeten van een ongelukkige bewoner van een ooit rustige streek.

Claire, Boutersem


Gast

#10

2014-09-17 14:55

Spijtig ZAAAlig weer buiten!!
Moet binnen blijven Lawaai van de vliegers hoor nog liever t'gras afrijden dat ruikt nog naar de natuur

Gast

#11

2014-09-17 15:04

Toen wij hier kwamen wonen hadden wij alleen de dalende vliegers wat niet storend is maar nu nog de stijgende vliegers erbij is niet te doen , hier hebben wij over jaren terug niet voor gekozen , hopelijk komt er vlug een einde aan ,om nog maar te zwijgen van het tijdstip ,s'morgens heel vroeg en nog tot 23 uur 's' avondshow , dit moet stoppen .

Gast

#12

2014-09-17 15:43

Onverantwoord... Oorverdovend lawaai van, naast dalende vliegtuigen, nu ook MASSAAL opstijgende vliegtuigen.... conversatie niet meer mogelijk... de opstijgende vliegtuigen die er zijn bijgekomen vormen een onverantwoorde overlast!!!

Gast

#13

2014-09-17 15:46

Tildonk wordt onverantwoord zwaar getroffen door opstijgend vliegverkeer. Naast de dalende vliegtuigen vormt dit de ganse dag door een onverantwoorde overlast waardoor 'in rust' leven niet meer mogelijk is!!

Greet Tildonk


Gast

#14

2014-09-17 16:09

opstijgende vliegtuigen en die gaan landen samen is overdonderend....sinds boven mijn woning de dubbele vliegweg in gebruikt werd genomen kennen wij geen minuut rust meer !!!

Gast

#15

2014-09-17 16:15

landen en opstijgen van vliegtuigen in quasi dezelfde route: dat is toch absurd en kan levensgevaarlijke situaties opleveren

Gast

#16

2014-09-17 18:02

heb ik al gedaan!

Gast

#17

2014-09-17 18:51

Toen wij hier 35 jaar geleden kwamen wonen waren er geen vliegtuigen boven 'ons' Wijgmaal,ze passeerden een km noordelijker, ter hoogte van de grens met Rotselaar. 25 jaar geleden kregen we de landende vliegtuigen, eerst op een hoek van 70° boven de noordelijke horizon, intussen vliegen ze vaak boven ons huis. De eerste tien jaren kon ik de radio beluisteren op het terras, als ik nu de radio wil horen moet ik het raam sluiten.
Enige verademing kregen we bij oostelijke wind, nu is dat ook gedaan. Ik vervloek de mensen die dit als billijke regeling goedkeurden. Wij zijn de dupe, wie zijn hiermee gebaat?

Gast

#18

2014-09-17 19:02

stop met over ons dorp (Rotselaar)op te stijgen bij oostelijke / noordoostelijke wind.
voorheen was bij oostelijke wind een dag(en) zonder vliegtuigen, daar hebben wij recht op, dit moet terug komen zo snel mogelijk en


Gast

#19

2014-09-17 19:23

Het vliegtuiglawaai is zeer storend ,ook in Wezemaal. Regelmatig kunnen wij elkaar niet verstaan tijdens conversaties. Het is alles overheersend, het oorverdovende geluid van alle vliegtuigen. Zelfs de kinderen storen zich eraan tijdens hun spel in de tuin. En wanneer we familie op bezoek hebben, zijn ze verbouwereerd dat dit getollereerd wordt.

Gast

#20

2014-09-17 19:40

Dit is niet meer leefbaar, van 's morgens vroeg tot 's avonds niets anders dan opstijgende vliegtuigen. Ik word er gek van. En dan spreek ik nog niet van de minwaarde van onze woningen. Dit moet stoppen.
Laat ze terug de oude route gebruiken. Die mensen wisten dat de vliegtuigen daar opstegen en hadden ervoor gekozen om daar te wonen.
Gilbert uit Tildonk
Leuven rechtdoor

#21

2014-09-17 20:29

Aan al jullie reacties te zien  zijn jullie dit meer dan beu, en terecht !

Leuven rechtdoor zal er alles aan doen om dit te stoppen !

 

Luce

#22

2014-09-17 20:38

Parels voor de zwijnen : nieuw tuinterras laten aanleggen, maar geen dag zorgeloos kunnen genieten van de zon én de stilte

En 's nachts bij deze temperaturen de vensters dicht wegens lawaai in de vroege uurtjes en tot laat in de nacht... 


Gast

#23

2014-09-17 20:52

Wij wonen te Werchter en wegens de wijziging van de vliegroute, hebben wij geen enkele nacht nog een volwaardige nachtrust. Slaaploosheid door het lawaai van overvliegende vliegtuigen (zonder ophouden) lijdt zonder twijfel tot niet uitgeslapen zijn en als zodanig heeft dit nadelige gevolgen op het werk, gezondheid en privé. DIT is niet eerlijk !!!!
Waarom moeten wij zowel de opstijgende als de landende vliegtuigen over ons heen krijgen? Zijn hier komen wonen voor de rust ! Dank u Wathelet voor het spreidingsplan ! Zij (de inwoners) waar de vorige vliegroute overliep, wisten dat er vliegtuigen over kwamen, nu ineens hebben zij niks meer en wij alles, is dat spreiden? Bij deze vragen wij dan ook om halt toe te roepen aan het lumineuse idee van het spreidingsplan.
Nelson

#24

2014-09-17 21:18

Het is om zot te worden al dat vliegtuiglawaai en dan weten we nog niks van de uitlaatgassen.Bedankt Wathelet we zullen ze eens langs u laten vliegen.

Sera

#25

2014-09-18 06:02

Laat het alstublieft ophouden! 

Wij zijn in Rotselaar gaan wonen voor de rust, maar daar is tegenwoordig nog weinig van te merken!