Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#651

2014-07-26 17:43

Een burgermeester die niet optreedt tegen openlijke jodenhaat moet op zijn minst aftreden.
Wat een walgelijke lafaard!

Gast

#652

2014-07-26 17:43

Een volk dat (middels haar kwaadaardig laffe leiders) voor tirannen zwicht...

Gast

#653

2014-07-26 17:44

het vertrek zou een goed begin kunnen zijn om te tonen dat "ondemocratische" krachten onze grondwet niet misbruiken.

Gast

#654

2014-07-26 17:44

Ik voel me als geboren en getogen inwoner van Den Haag niet meer veilig in mijn geboorte stad, en niemand doet er iets aan.

Gast

#655

2014-07-26 17:47

Geheel Israel , behoort aan Israel, ook Gaza, De God van Abraham, Izaak en Jacob, heeft hen dat gegeven.

Gast

#656

2014-07-26 17:51

Goede actie! graag wat meer pit voor een burgemeester!

Gast

#657

2014-07-26 17:51

Het word steeds gekker hier in Nederland.

Gast

#658

2014-07-26 17:53

Dit kan gewoon niet. Eeen Nederlander zou gearesteerd worden en vervolgt.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-07-26 17:59



Gast

#660

2014-07-26 18:02

Aanpassen of oprotten , Jozias ..geldt nu ook voor jou

Gast

#661 Re:

2014-07-26 18:04

#201: -

Inderdaad. Waar blijft groenlinkser Linda Voortman nou met het T shirt wij zijn joden?

Ome

#662 Pek en Veren

2014-07-26 18:08

Uiteindelijk zal de reactie toch van ons, de burgerts moeten komen.
Onze overheid speelt mee in het EU plan van een grote wereldorde.
Doel? Iedereen geregistreerd en alle geldstromen zichtbaar.
Het is letterlijk een duivels plan. En daar komen de moslims in beeld. 666 is voor hen een heilig getal, het is ook het getal van de koran. Om een duivels plan uit te voeren maak je gebruik van duivels. De moslims denken dat ze aan de winnende hand zijn en worden op dit moment geen strobreed in de weg gelegd omdat ze onze maatschappij willen ontwrichten.
En dát is het plan, maatschappelijke angst, onveiligheid, armoede en onrust creeren en dan met een oplossing komen. En dan zijn wij zover dat we het graag willen, die oplossing.
Dan laten we ons chippen als beesten, voor onze eigen veiligheid en dan is de cirkel rond.
De moslims zijn niet meer nodig, worden teruggejaagd tot over de Nijl en de machthebbers houden een gedwee gehoorzaam en totaal gecontroleerd volk over wat ze nog verder uit kunnen buiten.
De rijken nog rijker en de armen? Bestaansminimum.
Ik ben niet gelovig, totaal niet, maar de stukken in de Bijbel over dat chippen van mensen en andere correcte voorspellingen zijn mij te gedetailleerd om zomaar weg te wuiven.

Gast

#663

2014-07-26 18:09

Vreselijk dat dat allemaal mag !!

Gast

#664

2014-07-26 18:13

Ik heb zijn vader gekend hij zou zich schamen voor het slappe beleid van zijn zoon.

Gast

#665

2014-07-26 18:13

Onaanvaardbaar deze opstelling!!!!! Het gedogen van nazi-uitingen en op een vreselijke manier uiting geven aan minachting van de Holocaust, moet zwaar gestraft worden. Ontslag is wel het minste.

Gast

#666

2014-07-26 18:14

Ik woon aan de andere kant van deze planeet. Ik geef graag mijn visie maar dat is alles dat ik kan doen, sorry maar ik steun de PVV SINDS HAAR OPRICHTING.

Gast

#667

2014-07-26 18:18

Een schande voor ons land, zo'n burgemeester met het toestaan van jodenhaat.

Gast

#668

2014-07-26 18:43

Het is een schande als een burgervader te bang en te laf is om dit soort extreme verachtelijke uitwassen jegens andere geloven aan te pakken en zich verschuild achter " er zijn geen grenzen overschreden " , oproepen tot volkerenmoord is het meest walgelijke en respectloze wat in onze stad plaats vind, van Aartsen is een schande voor zijn ambt en voor de stad, deze man is bij deze vraagstukken incapabel gebleken hij hoort voor zijn burgers op te komen !!!

Gast

#669

2014-07-26 18:58

Het is schandalig bureaucratisch om de lezer op het verkeerde been te zetten. “De wet bepaalt dat de burgemeester een beperking alleen in zeer uitzonderlijke situaties kan opleggen”. Hoezo uitzonderlijke situatie? Een Burgemeester kan de route bepalen, het tijdstip en ook het gedrag, zoals geen gezichtsbedekkende kleding. Van Aartsen doet nu net dat hij eigenlijk niets kan en dat is niet waar.
Iets anders is dat het roepen van discriminerende leuzen, in strijd is met de openbare orde, en dan is de burgemeester aan zet, hij heeft te waken voor het handhaven van de openbare orde. En ook bedreigend naar toeschouwers is aantasten van de openbare orde. De slimme bureaucraat denkt dat de burger dom is en probeert alles op het bordje van Justitie te leggen. Lees zijn mededeling: “Uiteraard is het totaal verwerpelijk als tijdens demonstraties wordt opgeroepen tot haat jegens bevolkingsgroepen. Daar moet tegen worden opgetreden. Het Openbaar Ministerie doet dat ook. “
Maar voor Justitie er aan te pas komt is er als spreke van openbare orde problemen. Alleen wil Aartsen niet ingrijpen tegen mohammedanen, geeft te veel gezeik. Maar hij zit zo fout als wat. Het erge is dat hij net doet of er niets aan de hand is wat betreft zijn verantwoordelijkheid. Inderdaad, die man is volkomen ongeschikt om de openbare orde te handhaven. Hij kan een demonstratie opbreken als er Jodenhaat geuit wordt!
En hij probeert daadkracht van de overheid te suggereren door te stellen dat het OM optreedt. Dat is nog afwachten, het OM bekijkt beelden, dat is niet optreden.
Ook een onoprecht persbericht van Aartsen.

Gast

#670

2014-07-26 19:06

Ontoelaatbaar wat er geroepen wordt en getolereerd
Idol shepherd

#671 Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

2014-07-26 19:07

"Opdat Wij Niet Vergeten".
Karel Kaas

#672

2014-07-26 19:08

En eisen dat de volgende burgemeester een honderd procent Nederlander is en een ruggengraat heeft, anders gaan we van de drup in de regen.

Gast

#673

2014-07-26 19:09

Prima initiatief; hopelijk gaat het het gewenste resultaat krijgen!

Gast

#674

2014-07-26 19:13

we hebben die nazizwijnen verjaagd om er vaaf te zijn, niet om ze te vernieuwen
Parabellum

#675

2014-07-26 19:16

Politici in Nederland moeten zich doodschamen dat zij het zover hebben laten komen. Vooral links heeft de grenzen geopend vooral van islamitische huize. Ruim 15 jr geleden sprak mijn overleden schoonvader de volgende waarschuwende woorden: binnenkort neemt het islamitisch geloof de macht in Nl over. Ik lachte toen en zei dat het zover niet zou komen. Maar hij heeft wel gelijk gehad. Iedereen mag demonstreren binnen de grenzen van de wet maar deze zijn hier ruimschoots overtreden. v.Aartsen durft niet op te treden tegen dit islamitisch tuig. Tegen een simpele vlag bij Veteranendag werd wel opgetreden. Hier krijgen jodenhaters vrijspel. Daaruit blijkt dat v. Aartsen niet geschikt is voor zijn taak. Echte Hagenezen gaan dit toch niet accepteren he?