Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#401

2014-07-26 10:12

Een van de redenen waarom ik ben geëmigreerd is de laffe houding van de Nederlandse bestuurders.

Gast

#402

2014-07-26 10:15

Al word deze petitie ( prima initiatief )door een half miljoen mensen ondertekent, denk ik niet dat hij opstapt. Dit soort'" ikke, ikke, ikke, en laat de rest de moord maar stikken" joden zijn zo machts- en geldgeil dat het dikke bord wat ze voor hun kop hebben, dit niet toestaat!






























d

Gast

#403

2014-07-26 10:15

Goede zaak om politici erop te wijzen dat ze de belangen van ALLE inwoners van Nederland vertegenwoordigen!
Wat een lamzak die Van Aartsen, wel poen opstrijken en ondertussen uitverkoop van normen en waarden toepassen.

Gast

#404

2014-07-26 10:16

Dit soort mensen moeten met hun grote muil naar hun thuisland teruggaan en nooit meer terugkomen!! de klootzakken helpen ons hele land naar de klote..
rasechte nederlander.

#405

2014-07-26 10:17

Deze mensen horen niet in ons land het zijn haatzaaiers daar zit niemand op te wachten.Zij zullen nooit echte nederlanders worden dus terug naar land van herkomst.

Gast

#406

2014-07-26 10:18

Wegkijken, vergoelijken, bagatelliseren.
Burgermeester 1938 = 2014
Den Haag is met Kalief van Aartsen het nieuwe mekka voor Jodenhaat

Gast

#407

2014-07-26 10:18

Goed initiatief!

Gast

#408

2014-07-26 10:19

Democratie a la van Aartsen kun je testen: Loop, onherkenbaar, met een hakenkruisvlag door den Haag en breng daarnaast de Hitlergroet. Resultaat de ME pakt je, terecht overigens, op.

Verkleed je als ISIST; doe het zelfde en nog iets meer: De de ME maakt ruim baan voor jouw en je "democratische" mening....

Weg met zo'n burgemeester!

Gast

#409

2014-07-26 10:20

Dit schandalig gedrag moet gestopt worden voordat het echt uit de hand gaat lopen.. Zij moeten niet denken dat wij net zo achterlijk en laf zijn als de burgemeester met zijn kornuiten...
Jesper

#410

2014-07-26 10:21

In Nederland kunnen we geen verraders/lafaards als burgemeester gebruiken!
Geen belastinggeld meer naar deze waste of space.

Gast

#411

2014-07-26 10:21

Het is goed dat deze faalhaas moet opsodemieteren! Er is geen behoefte aan pluche-plakkers met een rubberen ruggengraat!

Gast

#412

2014-07-26 10:21

Tuig aanhouden ned paspoort intrekken en terugsturen naar land van herkomst, cq voorouders

Gast

#413

2014-07-26 10:22

Jozias van Aartsen, huur eens een huis in de Schilderswijk en ga er eens een jaartje wonen.

Gast

#414

2014-07-26 10:22

Goede zaak opzouten met die lafaard.

Gast

#415

2014-07-26 10:22

Jozias zou zich diep moeten schamen dat hij zo in het openbaar durft te liegen.
DonnaDolce

#416 Re: smoren

2014-07-26 10:22

#9: Marcel -

Dit moet je tot in de kiem smoren, anders is de ellende niet meer te overzien. Hebben ze dan niet geleerd van de eerste en tweede wereldoorlog??? Waarschijnlijk niet.


Gast

#417

2014-07-26 10:23

aftreden.

Gast

#418

2014-07-26 10:23

Het gaat me niet om wiens kop er rolt of specifiek om Jozias van Aartsen. Het gaat me erom dat er een keer een grens wordt gesteld, een consequentie komt voor het niet optreden tegen jodenhaat of wat voor ostentatief intolerant gedrag dan ook.

Jaren geleden kreeg ik te horen van de politie dat ik maar moest verhuizen om verdere problemen te voorkomen met het treitertuig, terwijl die jongens op dat zelfde moment stonden te siegheilen naar me. Toen al werd mij als individu te kennen gegeven dat er niet opgetreden ging worden tegen zo'n massa hardnekkig racistisch (en overigens roomblank) gajes. Dit lag niet aan de agenten zelf, maar aan degenen die ze aanstuurden.

Het kan niet zo zijn dat de mensen die verantwoordelijk zijn voor de handhaving en de veiligheid van minderheden hun verantwoordelijkheid niet oppakken en desondanks steeds maar blijven plakken aan het pluche en dat we genoegen moeten blijven nemen met blatante onwaarheden "dat er geen grenzen overschreden zijn".

Op een gegeven moment is er niks meer te de-escaleren.

Gast

#419

2014-07-26 10:23

Belachelijk dat deze demo's worden toegestaan door deze laffe burgervader.

Al dat tuig los van elkaar oppakken en van iedereen dna afnemen.
Vervolgens kijken welke misdaden er in 1 sweep opgelost worden.

Gast

#420

2014-07-26 10:24

Ggoed idee Weg met zo iemand

Gast

#421

2014-07-26 10:25

Er wordt niet opgetreden in Den Haag tegen mensen die overduidelijk de wet overtreden omdat men weet dat er dan een nóg grotere groep van wetsovertreders gemobiliseerd wordt die een grote bek opzet en er niet voor schuwt om geweld te gebruiken.

En Nederlanders hebben geen verweer meer tegen groepen die onbeschaafd reageren, dwz met pure agressie. Zijn we niet meer gewend. We hopen erop dat het vanzelf weer overgaat en dat deze groepen zomaar spontaan weer beschaafd gaan doen als we maar lang genoeg wegkijken. Dat ze dan als het ware door osmose de Nederlandse waarden aannemen.

Wat bovendien tot een totale brain meltdown leidt bij veel Nederlanders, is het idee dat getinte mensen óók racisten kunnen zijn. We zijn namelijk al een paar decennia lang geïndoctrineerd met de boodschap dat getinte mensen áltijd slachtoffer zijn. (wat overduidelijk een omgekeerde vorm van racisme is - getinte mensen, altijd zielig...). Dus doen we net alsof hun racisme geen racisme is. Alsof hun (oproep tot) geweld en het bedreigen van joden en vrouwen, geen geweld en bedreigen is.

Op dit moment is er geen gelijkheid voor de wet in Nederland, en dat steekt.

Het wordt tijd dat we deze wetsongelijkheid eens opzij zetten en gewoon de wet gaan handhaven, ongeacht de kleur en geloofsovertuiging van de wetsovertreders. Zonder bang te zijn voor 'escalatie'. Want dit gaat echt vanzelf niet over als we maar lang genoeg wegkijken.

Een burgemeester die niet bereid is de wet te handhaven is zijn ambt niet waard.

Gast

#422

2014-07-26 10:25

Nooit meer jodenvervolging

Gast

#423

2014-07-26 10:27

Iemand dit dit toestaat is zelf een gevaar voor de samenleving

Gast

#424

2014-07-26 10:27

en een anti moslim demonstratie?? Mag dat ook van dhr van Aartsen?

Gast

#425

2014-07-26 10:28

In nota bene de Duitse Bild Zeitung snappen ze het beter dan wij. Daar nemen ze het standpunt in: 'Nie wieder Juden Hass!'. We laten onze vrijheden toch niet verkrachten door een stel fanatici? Oh ja, fuck IS(IS)!