Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#301

2014-07-26 08:47

Als de Nederlandse rechtsstaat zo omgaat met discriminatie van onze Joodse inwoners, dan zijn we gevaarlijk aan het afglijden naar het niveau van voor de 2e w.o. wordt wakker mensen!

Gast

#302

2014-07-26 08:47

De radicale moslims moeten lekker verdwijnen uit dit land en zich verplaatsen naar de woestijn, waar ze thuis horen. Eens kijken hoe leuk ze het daar gaan vinden.

Gast

#303

2014-07-26 08:49

Schande hoe opruiend tuig in NL zijn gang kan gang, vrouwelijke journalisten openlijk (sexueel) kunnen bedreigen en de politie het wegens overmacht en intimidatie van demonstranten niet zijn werk durft te doen. Schande!!

Gast

#304

2014-07-26 08:49

Van Aartsen heeft herhaaldelijk bewezen incompetent te zijn.
Tevens mist Van Aartsen daadkracht en heeft geen benul wat in de samenleving, en met name de gemeente Den Haag speelt.
Bovendien is Van Aartsen verantwoordelijk voor de uitspraken van zijn woordvoerder.
Het begint er op te lijken dan Van Aartsen de realiteit begint te verliezen, dat zou een verklaring kunnen zijn voor zijn falen.
Reckheim

#305 Onderwerp

2014-07-26 08:50

Het struisvogel-gedrag van J. van Aartsen c.s. vormt de grootste bedreiging van onze vrijheid en democratische rechtsstaat

Gast

#306

2014-07-26 08:50

Schandalig is het, hij is niet Burgermeester waardig. Hij kan in Hamas Burgermeester worden. Ned is in diepe rouw en dan word er demonstratie gehouden. Dit is geen respect hebben voor de nabestaanden. Judas van Aartsen had nooit toestemming mogen geven aan deze tuig. Per direct moet van Aartsen opstappen one way ticket naar Hammas. Zo zie je deze tuig hebben niets met Ned anders was er niet gedemonstreerd.

Gast

#307

2014-07-26 08:50

slappe zak maakt zich alleen maar druk om oudjaarviering of hondenpoep . tijd dat die oprot

Gast

#308

2014-07-26 08:53

Als een burgemeester van de hoofdstad van het internationale recht durft te roepen dat er niets bijzonders is gebeurd, binnen enkele uren nadat de demonstratie is afgelopen zonder gedegen onderzoek te doen,  terwijl op internet staat te lezen dat de joden moeten worden vermoord, dat kun je volgens mij alleen maar excuus aanbieden en wegwezen.


Gast

#309

2014-07-26 08:54

"Opdat wij nooit vergeten" blijken voor sommige bestuurders slechts loze woorden. Die kijken liever de andere kant uit, dan dat ze problemen constateren, laat staan oplossen.


Gast

#310

2014-07-26 08:54

Met het ontslag van 1 burgemeester is het probleem niet weg, maar alle kleine beetjes helpen.

Gast

#311

2014-07-26 08:54

Zeer mee eens.
Stop collaboratie 2.0

Gast

#312

2014-07-26 08:55

Er is een hetze aan de gang tegen Wilders. Zodra onze medelanders zich misdragen durft onze overheid niet op te treden uit angst voor rellen. Ze zijn bang dat het uit de hand loopt. Waar horen we nu onze Pechthold?

Gast

#313

2014-07-26 08:56

te gek voor worden dit , alleen omdat ze bang zijn voor dit tuig.ga lekker terug en vechten voor je land

Gast

#314

2014-07-26 08:56

Volledig mee eens
Doorgeschoten democratie : land dat demonstraties toestaat waar mensen tegen democratie en vrijheid demonstreren en die oproepen tot moord en vernietiging van
Joden dit is vreselijk. Als hier niets aan wordt gedaan is de ondergang van Nederland begonnen , voorzover dat al niet het geval was ....
OnAardsen

#315 Ei-kel

2014-07-26 08:57

Wat is er eigenlijk van die vrouw geworden die hem van de stoep wilde rijden? Ze zal er vast een reden voor gehad hebben maar behalve het media label 'verwarde vrouw' niets meer van gehoord.

Gast

#316

2014-07-26 08:57

In Frankrijk worden Joodse kinderen afgemaakt, in Brussel -het zogenaamde hart van Europa, museum bezoekers als beesten vermoord en in de straten van NL krijgen de antisemieten vrij spel van de politie en autoriteiten. Beangstigend. En het maakt me woedend. Zo'n paljas als van Aartsen die zelfs ontkent dat er een orgy van jodenhaat in ijn stad plaatshad is als een burgermeester in oorlogstijd. It makes me sick to the stomach. Verdwijn !!

Gast

#317

2014-07-26 08:58

Toekijken en niets doen maakt ons medeschuldig.
Bovendien is dit de houding waardoor het kwaad verder kan woekeren.
Dit moeten we stoppen!
Niet bang zijn!
Gast

#318

2014-07-26 08:59

Ik schaam me diep voor Nederland en zijn "bestuurders". Met dit wegkijk-gedrag zullen er zeker weer treinen naar het (Midden)-Oosten gaan rijden.

Gast

#319

2014-07-26 09:02

Islam moet verboden worden in Nederland. Allah akbar roepen ze constant...Geen geïmporteerde religie uit het M-O. Weg ermee!


Gast

#320

2014-07-26 09:03

Ik kan me nog herinneren dat ik heel blij was toen we een VVD burgemeester kregen in Den Haag. Wel nu, die vreugde was van korte duur.    Jozias van Aartsen, Go home...Je bakt er niks van.


Gast

#321

2014-07-26 09:04

Schandalig, oproepen tot moord en 'geen grenzen overschreden'? Te gek voor woorden!

Gast

#322

2014-07-26 09:04

Jozias, In Den Haag zijn we bang om in de sharia wijken te komen. Als je naar het Hollands Spoor moet dan doen we dat via het Centraal Station want anders voel je je zo onveilig dat je eigenlijk maar beter thuis kan blijven. Wij voelen ons een gevangene in onze eigen stad en ik woon hier al 60 jaar. De laatste tijd loopt de onveiligheid hier de spuigaten uit. Zodra ik weg kan dan ben ik weg en zovele met mij. Wat er straks overblijft is een sharia stad met alleen maar booslims en haatbaarden. Maar dat kan jou niet schelen dan ben je toch al vertrokken naar een mooie villa ergens waar het wel veilig is. Jozias rot a.u.b. op, ga weg, laat Den Haag door iemand anders besturen die wel weet hoe het moet.


Gast

#323

2014-07-26 09:04

Weg met deze wegkijkende Pontius Pilatus.

Gast

#324

2014-07-26 09:05

Tevens ben ik van mening dat het kapitalisme in een kritieke fase is beland of hier ook iets aan gedaan kan worden interesseert mij evenzeer.Islamofobie moet niet versterkt worden. Twee broedervolkeren vinden het huis te klein. Waar is de tolerantie gebleven ?

Gast

#325

2014-07-26 09:08

Deze burgemeester blinkt uit in lafheid en is totaal ONGESCHIKT voor deze functie want vooral in de grote steden vergt zo'n functie het lef om draagkrachtige besluiten te nemen.