Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Tevens mist Van Aartsen daadkracht en heeft geen benul wat in de samenleving, en met name de gemeente Den Haag speelt.
Bovendien is Van Aartsen verantwoordelijk voor de uitspraken van zijn woordvoerder.
Het begint er op te lijken dan Van Aartsen de realiteit begint te verliezen, dat zou een verklaring kunnen zijn voor zijn falen.
Onderwerp
Als een burgemeester van de hoofdstad van het internationale recht durft te roepen dat er niets bijzonders is gebeurd, binnen enkele uren nadat de demonstratie is afgelopen zonder gedegen onderzoek te doen, terwijl op internet staat te lezen dat de joden moeten worden vermoord, dat kun je volgens mij alleen maar excuus aanbieden en wegwezen.
Stop collaboratie 2.0
Doorgeschoten democratie : land dat demonstraties toestaat waar mensen tegen democratie en vrijheid demonstreren en die oproepen tot moord en vernietiging van
Joden dit is vreselijk. Als hier niets aan wordt gedaan is de ondergang van Nederland begonnen , voorzover dat al niet het geval was ....
Ei-kel
Bovendien is dit de houding waardoor het kwaad verder kan woekeren.
Dit moeten we stoppen!
Niet bang zijn!
Islam moet verboden worden in Nederland. Allah akbar roepen ze constant...Geen geïmporteerde religie uit het M-O. Weg ermee!
Ik kan me nog herinneren dat ik heel blij was toen we een VVD burgemeester kregen in Den Haag. Wel nu, die vreugde was van korte duur. Jozias van Aartsen, Go home...Je bakt er niks van.
Jozias, In Den Haag zijn we bang om in de sharia wijken te komen. Als je naar het Hollands Spoor moet dan doen we dat via het Centraal Station want anders voel je je zo onveilig dat je eigenlijk maar beter thuis kan blijven. Wij voelen ons een gevangene in onze eigen stad en ik woon hier al 60 jaar. De laatste tijd loopt de onveiligheid hier de spuigaten uit. Zodra ik weg kan dan ben ik weg en zovele met mij. Wat er straks overblijft is een sharia stad met alleen maar booslims en haatbaarden. Maar dat kan jou niet schelen dan ben je toch al vertrokken naar een mooie villa ergens waar het wel veilig is. Jozias rot a.u.b. op, ga weg, laat Den Haag door iemand anders besturen die wel weet hoe het moet.
| This discussion has been closed. |