Middelburg Geen asielzoekerscentrum op het Swerf-Rust terrein

De boemerang

#151 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-18 20:46

#150: ik weet het beter - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Welnu, wat wel helpt is dat al die domme, bevooroordeelde praat wel enkele personen aan het denken zal zetten en die dan toch maar hun handtekening niet zullen zetten, om niet ook geassocieerd te worden met onbeschaamde racisten.

Bovendien denk ik dat handtekeningen uit Breda, "IJmuuden", Zaamslag, Utrecht, Den Haag en wat al niet meer, weinig zullen bijdragen aan de discussie in Middelburg. Mij lijken Aagtekerke en Grijpskerke al een weinig overtrokken. Maar goed, uw feestje.

Dierenvriend.

#152 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-18 21:57

#151: De boemerang - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Je denkt dat je het beter weet en denken moet je overlaten aan een paard want die heeft een groter hoofd.

Volgens mij ben je nog niet eens een bewoner uit Middelburg en / of uit de omgeving van Swerfrust.

 

Buurtbewoner

#153 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-18 22:02

#152: Dierenvriend. - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Ach laat die boemerang toch in de waan dat hij het beter weet , wij weten dat het niet zo is.

't is gewoon een opruier.

 

De boemerang

#154 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-18 22:04

#152: Dierenvriend. - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je denkt dat je het beter weet en denken moet je overlaten aan een paard want die heeft een groter hoofd.

Ik denk niet "het" beter te weten, maar ik zal geen baarlijke nonsens verkopen zoals hierboven keer op keer verkocht wordt. Het lot van mensen wordt hier gebagatelliseerd, hun schamel uitzicht op een toekomst vernietigd door volstrekt onzinnige opmerkingen als "ooit Opsporing verzocht gezien?".

De asielzoeker heeft alles, maar dan ook echt alles achter moeten laten om zijn of haar vege lijf te redden en wordt dan hier ontvangen met de verdachtmaking dat hij/zij ongetwijfeld een fietsendief zal zijn, omdat zoveel jaren geleden er ook ooit een fiets is verdwenen.

Uw haren zouden u te berge moeten rijzen van zulke walgingwekkende, racistische onzin, maar u maakt zich liever druk over mijn woonplaats?

Overigens heel erg flauw om u steeds achter een ander pseudoniem te verbergen. Uw spelling, grammatica en woordplaatsing verraden u.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-07-18 22:05



Gast

#156 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-18 22:15

#152: Dierenvriend. - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Nou, dierenvriend, dan moet je reageren overlaten aan een nijlpaard, want dat heeft een nog grotere mond dan jij.

Buurtbewoner

#157 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-18 22:15

#154: De boemerang - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

NOGMAALS , het gaat niet over een fiets , het gaat om nog veel ergere dingen !!!!!

Je moet je beter laten informeren of nog beter je commentaar voor je houden als je nergens van weet of niet weten wil.

Nog een buurtbewoner

#158 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-18 22:19

#153: Buurtbewoner - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Inderdaad , het is een opruier , dat boemerangetje.

 

De boemerang

#159 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-18 22:20

#157: Buurtbewoner - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je moet je beter laten informeren of nog beter je commentaar voor je houden als je nergens van weet of niet weten wil.

Nee, het gaat nergens over, want de asielzoekers moeten nog komen! Zij kunnen dus niet schuldig zijn aan de misdaden die vroeger begaan zijn. U beschuldigt hen nu al van misdaden die begaan zijn voordat zij überhaupt in Nederland waren en van misdaden die zelfs nog begaan moeten worden. Als u werkelijk niet ziet hoe ongelooflijk dom, bevooroordeeld en racistisch dat is, dan zijn wij nu uitgepraat.

En stop nu echt maar met al die verschillende pseudoniemen, want u blijft voortdurend dezelfde woordplaatsing fouten maken. Vreselijk kinderachtig.


Gast

#160 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-18 22:28

#157: Buurtbewoner - NOGMAALS , het gaat niet over een fiets , het gaat om nog veel ergere dingen !!!!!

Zeker: vergeet de tuinkabouter niet!

Buurtbewoner.

#161 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-18 22:29

#159: De boemerang - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Hoera , eindelijk houdt hij op met het opruien.

Trouwens, er zijn al veel meer Handtekeningen dan opmerkingen en daar gaat het toch om.

En tot slot : als het niet doorgaat dat er een AZC komt op het terrein van Swerfrust , geef ik een buurtfeest.

De boemerang

#162 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-18 22:34

#161: Buurtbewoner. - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Alleen, méér dan 11 procent van alle handtekeningen komt niet eens uit Middelburg. Het lijkt mij onwaarschijlijk dat die dan ook maar enig gewicht in de schaal leggen. Toch?


Gast

#163 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-18 22:36

#161: Buurtbewoner. En tot slot : als het niet doorgaat dat er een AZC komt op het terrein van Swerfrust , geef ik een buurtfeest.

Je mag ook een feest geven in Middelburg, hoor!

Agent

#164 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-18 22:37

#160: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

En de Moord op de Koudekerkseweg. En de Brandstichtingen op de Kruitmolenlaan.

En de vele bezoekjes van de politie op de AZC's i.v.m. de vele winkeldiefstallen.

En de vele bedreigingen naar het AZC-personeel yoe.

De boemerang

#165 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-18 22:40

#164: Agent - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: En de Moord op de Koudekerkseweg. En de Brandstichtingen op de Kruitmolenlaan. En de vele bezoekjes van de politie op de AZC's i.v.m. de vele winkeldiefstallen. En de vele bedreigingen naar het AZC-personeel yoe.

En die zijn inderdaad allemaal begaan door de mensen die nog moeten komen en die door nog niemand gekend zijn? Kan men uw kristallen bol ook huren?

Indien u werkelijk agent zou zijn, dan zoudt u zich zeer ernstig moeten beraden of u wel het juiste vak uitoefent. Of houdt u ook iedere automobilist aan die u tegenkomt, omdat er gisteren nog één door 'n rood stoplicht reed?

Agent

#166 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-18 23:02

#165: De boemerang - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Dachten we toen ook , dat dat allemaal niet zou gebeuren , maar het liep anders.

Ik zeg niet dat deze asielzoekers ook zo zijn , maar men kan het verwachten.

En als het toch weer een rotzooi wordt , wat dan ???

En o ja , ik was nog wat vergeten : Kinderlokkerij cq poging tot ontvoering.

 

De boemerang

#167 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-18 23:08

#166: Agent - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: En als het toch weer een rotzooi wordt , wat dan ???

En als het toch weer een rotzooi wordt, dan mag u de verantwoordelijken voor die rotzooi daarop aanspreken. Het slaat helemaal nergens op om alle asielzoekers (verleden en toekomst) af te rekenen op het wangedrag van enkelen. Dat als argument gebruiken om een AZC op het terrein van Swerf-Rust tegen proberen houden is absurd.

Als u agent was, dan had u geweten dat het altijd zo gaat en dient te gaan. U kunt niemand verantwoordelijk stellen voor en afrekenen op een daad die hij/zij niet begaan heeft. Nogmaals: u kunt niet een willekeurige automobilist staande houden, omdat gisteren iemand met een auto door het rood reed. Duidelijk toch?

En de woordplaatsing verraadt u weer. Blijft kinderachtig. Nee: wordt per pseudoniem kinderachtiger.

zijn overbuurman

#168 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-18 23:29

De boemerang

#169 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-18 23:34

#168: zijn overbuurman - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach , laat die boemerang toch , hij weet niet beter.

Begrijpt u nu nog steeds niet dat iedereen ziet dat u het telkens opnieuw bent? Hoe kinderachtig wilt u zichzelf profileren?

Ik vraag u dan ook dringend om deze petitie verder over te laten aan de mensen die een serieuze discussie over het onderwerp willen. Als u geen ander argument heeft toe te voegen dan de non-argumenten die u tot nu toe heeft geuit, dan is uw bijdrage niet langer zinvol en dus ongewenst. Het onderwerp is te serieus om bezoedeld te worden door uw infantiele spelletjes.

Rinus

#170 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-19 08:27

#169: De boemerang - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Gewoon niet meer reageren op de boemerang , houd hij vanzelf op met zijn "serieuze discussie".

Ook een dringend verzoek aan De boemerang om andere meningen/opmerkingen van andere mensen in hun waarde te laten.

Ook die mensen kunnen wel eens gelijk hebben.

Iedereen mag een eigen mening hebben / verkondigen.

Trouwens , dit is geen ruimte voor discussies maar voor opmerkingen.

Boemerang
Gast

#171 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-19 09:14

#170: Rinus - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  IK BEN WEG.

 

 

De boemerang

#172 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-19 09:37

#170 & #171:

Heb op z'n minst het fatsoen om niet mijn pseudoniem te gebruiken, Rinus, Boemerang, Agent, zijn overbuurman, Dierenvriend, Buurtbewoner, Nog 'n Buurtbewoner, Gast, de Onbekende, ik weet het beter, en dan zal ik er vast nog wel wat vergeten.

Doe normaal of hou je ver van alles. Dit infantiele gedoe helpt helemaal niemand.

"Ook een dringend verzoek aan De boemerang om andere meningen/opmerkingen van andere mensen in hun waarde te laten."

Ik laat mensen in hun waarde, maar als deze mensen ronduit racistische taal beginnen uitslaan, dan zie ik het als mijn humane plicht om deze mensen daar op te wijzen. Zeker waar het slachtoffers betreft die zichzelf hierin niet kunnen verdedigen. Een persoon verwijten diefstallen te plegen, kinderen te lokken, brand te stichten en te moorden, terwijl die persoon nog niet eens hier geweest is, dat gaat alle perken te buiten en verdient meteen de kop ingedrukt te worden.

Dus, waarde Rinus, Boemerang, Agent, zijn overbuurman, Dierenvriend, Buurtbewoner, Nog 'n Buurtbewoner, Gast, de Onbekende, ik weet het beter, en wat al niet meer, zolang jij dit soort opruiende taal blijft uitkramen zal ik niet mijn mond houden, want je hebt geen gelijk en jouw mening schreeuwt om weerwoord.

Er is hier wel ruimte voor discussie en iedereen mag zijn mening ventileren, maar voor laakbare taal is nergens ruimte.


Gast

#173 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-19 10:17

#170: Rinus Trouwens , dit is geen ruimte voor discussies maar voor opmerkingen.

Waarom discussieer jij dan met jezelf?

Peacemaker.

#174

2014-07-19 11:58

Ik heb een veel beter idee.
Maak er een asiel voor dieren en tevens een dierenboerderij van.
Kinderen blij en hulpbehoevende dieren ook blij.
Dan is de veiligheid en de rust gewaarborgd.

Gast

#175

2014-07-19 12:19

Behalve voor de asielzoekers, want die hebben nog steeds geen onderkomen, daar waar zij zich in ons land veilig waanden.