Veilig Peulis

Veilig Peulis / Mededelingen / Mobiliteitsplan Peulis / Opmerkingen

Gast

2014-07-12 06:11

dit plan trekt op niets

Gast

2014-07-12 06:44

Dit plan trekt op niets de peulisstraat moet andersom eenrichtings verkeer

Gast

2014-07-12 07:41

Voorstel 1 + geen vrachtverkeer

Gast

2014-07-15 20:01

Voorstel 2 lijkt mij een veel beter voorstel dan dat van het gemeentebestuur.
Gast

2014-08-24 15:08

Als iedereen zo zou denken dan kan je binnekort alleen nog maar in je eigen straat of op de grote N-wegen rijden, ik zou ook liever hebben dat er alleen mensen die in "mijn straat" wonen "mijn straat" gebruiken (let op de " " ), maar dit is een nogal egoïstische denkwijze naar mijn bescheiden mening ...

Gast

#6 Re:

2014-09-07 10:18

#5: Gast -  

Ik veronderstel dan dat je het hebt over de straat van meneer De Vooght ? :-) Die heeft inderdaad een rustige straat nu, andere straten daarentegen willen enkel een "leefbare" (let op de " ") straat met echte fietspaden of voetpaden, en dit om de zwakke weggebruiker te beschermen.  En dit kan alleen door het doorgaand verkeer te beperken.  Het gaat hier niet om dat we geen verkeer wensen in de straten ... het moet alleen leeftbaar blijven en veilig voor de kinderen die naar school gaan met fiets of te voet of als we te voet of met de fiets naar het café of apotheek of bakker willen gaan, daar draait het om ...

Gast

2014-09-10 17:16

Dit zijn allemaal zeer kortzichtige, egoïstische voorstellen en dragen niets bij tot de verkeersveiligheid.

Gast

#8 Re:

2014-09-17 11:41

#7: -  

En uw maatregelen dragen wel iets bij tot de verkeersveiligheid ?

Anonymous

#9 Re:

2014-09-17 12:16

#7: -  

Over welke voorstellen hebt u het ?  Een fietspad of voetpad aanleggen kost te veel geld maar heel de Peulisstraat gaan veranderen en ONVEILIGER maken kan dan wel ? Is het in uw ogen nu echt egoïstisch dat wij een veiligere straat vragen ? Een fietspad of voetpad is al jaren gevraagd door een aantal mensen, maar er is zo gezegd nooit geld.   En in de plaats krijgen we deze maatregelen in onze strot geduwd ... en dat zijn dan geen egoïstische, kortzichtige maatregelen ? pfffff

Kies een pseudoniem

#10 Onderwerp

2014-09-22 14:17

Ik vind het zeer gevaarlijk om op de Mechelbaan te komen richting Mechelen.