Financiële gift voor jongeren voor kosten extra rijlessen en praktijkexamens

pexels-pixabay-326259.jpgVeel jongeren die bezig zijn met het behalen van hun rijbewijs moeten door de lockdown extra lessen inplannen die ze anders over hadden gehouden. Dit brengt veel kosten met zich mee. Door de lockdown hebben deze jongeren ook weinig tot geen inkomsten meer omdat hun bijbaantjes er ook aan moeten geloven.

Wij vinden dat deze jongeren een financiële gift zouden moeten ontvangen om hun extra rijlessen te kunnen bekostigen. 4 extra rijlessen kosten al gauw 150 euro en een praktijkexamen 250 euro. Steun jij ons ook?

Amber Migo & Inge Grooten zijn deze petitie gestart omdat ze zelf extra lessen moeten bijkopen als gevolg van de lock-down.

Vergeet niet je je stem te bevestigen in je mail! kijk ook in je spam!

Amber Migo en Inge Grooten    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik Amber Migo en Inge Grooten toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.