Facebook haatpagina's moeten weg!

Artikel HLNDag iedereen,

Ik, Oona Wyns wil België het gevaar van cyberpesten laten beseffen.

Ik kwam deze week al met een interview in 'Het Nieuwsblad' en 'Het Laatste Nieuws' naar aanleiding van mijn reactie op een haatpagina op facebook. Deze pagina 'Jongens in leggings zijn gay' is volgens mij een haatpagina. 'Gay' wordt hier in plaats van als een geaardheid, als scheldwoord gebruikt en er staan op die pagina foto's van gewone jongens zonder dat ze onherkenbaar gemaakt zijn. Ik vind dit een schande. België moet stoppen met pesten, en al zeker met cyberpesten. Vandaar deze petitie die je mag tekenen als je vindt dat pagina's zoals 'Jongens in leggings schop ik onderuit' en 'Jongens in legging zijn gay' moeten verdwijnen.

Op facebook zijn we ook actief met een antipestpagina!

Alvast bedankt voor jullie steun!

Oona Wyns & Thibaut Pierloot

Oona Wyns & Thibaut Pierloot    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik Oona Wyns & Thibaut Pierloot toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.