Examens aanpassen examenklassen 2021

Door Corona zijn alle scholen vanaf maart tot juli dicht geweest. In deze maanden hebben de meeste leerlingen een enorme achterstand opgelopen. Daarentegen worden de examens niet aangepast. Persoonlijk vind ik dit niet acceptabel. Zodra leerlingen de kans hebben gehad om alle lessen te volgen en alle stof aangeboden hebben gekregen, zijn er al leerlingen die zakken. De examenklassen van dit jaar zullen het zo niet normaal zwaar krijgen. Ik vind dat er rekening gehouden moet worden met de gemiste stof, dus dat de eisen van het centraal examen (een beetje) aangepast moeten worden.

Door te ondertekenen geef ik Caya Linnemann toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.