DoenWijNogMee

Hé jij!

Met deze brandbrief spreken wij onze zorgen uit over onze generatie, de jongeren, en pleiten wij voor hervormingen van de maatregelen om ons welzijn te waarborgen.

Inmiddels is de klaagzang van de jongeren overal in de media te horen. We zitten alleen op onze kamers, studeren achter onze laptop en hebben weinig tot geen sociaal contact. Het gaat niet goed met ons. De besmettingen dalen al sinds december de problemen onder jongeren nemen toe en toch worden maatregelen voor ons als niet-kwetsbare jongeren aangescherpt, wordt er een avondklok ingesteld en tevens verlengd. Waar is het licht aan het eind van de tunnel? Welke noodkreet wordt wel gehoord? Zodra er ook maar enige discussie wordt gestart over de maatregelen bestaat er de grote kans dat je wordt afgeschreven als viruswappie. Met potten en pannen op het Binnenhof staan is natuurlijk geen optie, maar wat dan wel? Met deze brandbrief hopen we eindelijk een stem van onze generatie te laten horen die verandering teweeg brengt!

Bekijk de volledige brandbrief op www.doenwijnogmee.nl

Brandbrief.jpg

Door te ondertekenen, machtig ik Mark Baanders om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.