Deliveroo freelancer constructie #GoDeliveroo

Beste lezers,

Wij zijn freelancer riders en wij nemen opdrachten aan van Deliveroo. Wij willen jullie allemaal met de juiste en correcte informatie voorzien en als bezorger vanuit ons perspectief vertellen hoe wij genieten van de zzp constructie en hoe wij genieten van vrijheid en hoe tevreden wij zijn van de inkomsten dankzij dit gemoderniseerde systeem van Deliveroo. Ten eerste willen wij aangeven dat niet alle riders aan het staken zijn, het is maar een klein groepje en helaas zien wij dat collega's vanuit onwetenheid actie ondernemen en onjuist geinformeerd zijn voor de profits van bepaalde personen. Laat je niet misleiden door fake informatie.

Wij freelancer riders staan achter Deliveroo en wij geven het niet op. Wij zullen echt tot het einde achter Deliveroo staan en blijven pleiten voor het bestaan van dit systeem. Wij als freelancer riders ervaren dat wij goed geld verdienen dankzij dit gemoderniseerde systeem en natuurlijk ook van een eigen onderneming. Daarnaast hebben wij als freelancers van vele bedrijven opdrachten aangenomen, maar geen enkel bedrijf als Deliveroo heeft aangeboden om onze ziektekosten te betalen. Dit betekent dat alle ongeval-gerelateerde schade gedekt is. Dit is inclusief financiële schade en kosten van persoonlijk letsel. Dit product is kosteloos beschikbaar voor alle freelancer riders omdat ze ons de bescherming willen bieden die wij volgens Deliveroo als freelancers verdienen.

Wij freelancer riders roepen iedereen op, van riders tot bestellers, van bestellers tot politici, laat ons bezorgen op de manier die wij prettig vinden.

Wij genieten van ons werk, wij bezorgen maaltijden nauwkeurig en wij bedanken Deliveroo als freelancer riders niet alleen voor het werk dat zij ons aanbieden, maar ook voor de waardering die wij freelancers nooit hebben gekregen van opdrachtgevers. Bestel bij Deliveroo, meld je aan als freelancer bij Deliveroo, support Deliveroo. Het is helemaal geen monster bedrijf als zij vertellen, echt niet. Laat je niet misleiden. Teken de petitie, let's unionize!

United Freelancer Riders
unitedfreelancerriders.nl