Corona maatregelen

Al negen maanden lang leeft iedereen onder het juk van Corona. Inmiddels hebben we de tweede lockdown. De gevolgen zijn ingrijpend. Het is niet reeel dat de een dat juk meer moet dragen dan de ander.

Veel mensen houden zich niet aan de regels. En gebedshuizen kunnen gewoon doorgaan terwijl horeca, theaters enzo. failliet gaan. Iedereen loopt het risico besmet te worden door iemand die het noodzakelijk acht zonder beperkingen door te gaan. Het is juist nu de bedoeling het virus uit te roeien in plaats van een beetje aan te modderen.

Wij vragen de regering om ook gebedshuizen te sluiten en om naleving van maatregelen hard af te dwingen. Mogelijk met noodwetten of als het moet afkondiging van de noodtoestand.

Door te ondertekenen geef ik Peter toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.