buitenland reis CSG Comenius Mariënburg

Via onderlingen contacten is er naar buiten gekomen de schoolgemeenschap CSG Comenius met als locatie; Mariënburg, de schoolreis voor de examenklassen van 2021-2022, dus de op dit moment huidige 4e klas over te slaan. Dat betekent dat de buitenlandreis voor havo 4 van 2021-2022 wel door gaat, omdat ze er van uitgaan dat met de vaccinaties en de corona vermideringen de reis door te kunnen laten gaan. Maar de huidige havo 4 van nu word dus overgeslagen. Dit kunnen we niet laten gebeuren! wij vinden namelijk dat de nu huidige havo 4 voorrang heeft en dat wij in het school jaar 2021-2022 als havo 5 op buitenlandreis mogen omdat wij geen vedere kansen krijgen om dat te doen. Zo kan de examen klas van 2022-2023 dat jaar op buitenland reis gaan en zijn er gelijke kansen voor iedereen, we zijn tevens een christelijke school. Met de ondertekening van deze petitie gaat u met dit standpunt akkoord.

leerlingen van Mariënburg.    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik leerlingen van Mariënburg. om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.